Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1304
Hva syns dere om den nye søkefunksjonen? for de som ikke har fått det med seg er det altså nå mulig å søke etter bilder en bestemt person har likt tidligere, steder en person har vært osv.
Ser ikke noen nye funksjoner.. Hvor på Facebook finner man dette?
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ser ikke noen nye funksjoner.. Hvor på Facebook finner man dette?
Vis hele sitatet...
Noen får det før andre, akkurat slik tidslinjen kom.
Jeg har hatt det i mange uker, og du kan gjøre noen artige og noen litt skumle søk. Et eksempel på et spesifikt søk kan være "Photos from this month by my male friends who were born in 1996" eller "Pictures on Ola Nordmann's timeline". Eller "Comments liked my Ola Nordmann and Me and My sister".

Hvis du vil søke feks på "My posts" kommer det opp "Post search is not yet supported." Gleder meg litt til det kommer, da blir det spennende å se hvordan folk reagerer på privatlivet sitt.

Jeg synes det er en kul og noen ganger nyttig funksjon som gjør facebook litt bedre. Du kan selvfølgelig missbruke det men.. Da anbefaler jeg det å gå inn på "Activity Log" og slette søkeloggen :P

Dere kan signe dere opp her , jeg tror du får det raskere hvis du har språket på "English (US)"
The Mad Doctor
Kan du foreksempel søke på alt som " videos of donkeys getting stalked by russians born In 1966" eller er det sperre på noen ord som "Fuck" eller "gook"?
Effage's Avatar
Trådstarter
Feddiriko hvordan sletter man søkeloggen?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av Effage Vis innlegg
Feddiriko hvordan sletter man søkeloggen?
Vis hele sitatet...
For å fjerne all søkehistorikk, klikker du på “Fjern alle søk”.
Ta en titt her for en guide
Effage's Avatar
Trådstarter
Sitat av ttj Vis innlegg
For å fjerne all søkehistorikk, klikker du på “Fjern alle søk”.
Ta en titt her for en guide
Vis hele sitatet...

Kommer ikke inn på linken din
Sitat av Effage Vis innlegg
Kommer ikke inn på linken din
Vis hele sitatet...
Her har du
http://itpro.no/artikkel/17193/slik-...n-pa-facebook/