Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 908
For en god uke siden hørte jeg P.O.D. sitt album Greatest Hits: Atlantic Years på Spotify, jeg tenkte fet musikk og lastet albumet over til mp3'en min.

Så plutselig merker jeg en bakrgruns-mumling på høyre øret som starter på 01:43. WTF, tenker jeg og tenker, sneaky reklame?

Men den er med på alle versjoner av sangen, så jeg lurer på om noen vet hva dette er, evt. google det fram (ikke så bra googler).

Om ikke bare for å høre hva det er er hele greien litt snål, hvorfor sette noen som snakker så lavt at man ikke klarer å tyde det kun på høyre øret gjennom en halv sang?
o shit waddup
Hvorfor? Av samme grunn som at det er vokal, bass, trommer, gitar i låta. For å skape en helhet, en sang, en låt. Det er nok ikke noe værre enn det.
oida, det ble veldig rotete, men her er link til sangen i mp3 format:
[MP3]http://cdn1-54.projectplaylist.com/e1/static10/349/1539995.mp3[/MP3]
URL=http://cdn1-54.projectplaylist.com/e1/static10/349/1539995.mp3
Sist endret av Pyro_Killer; 6. mai 2009 kl. 21:50.
www.letssingit.com - Søk på sangen og sjekk ut lyricsa, kanskje det står hva han sier der (google lyrics hvis det ikke står der). Så kan du vel selv tolke hva som mumles..
Utover det så er det vel ikke værre en det ulldott forklarer.
Sist endret av Prognisse; 6. mai 2009 kl. 21:57.
Sitat av Marius145 Vis innlegg
www.letssingit.com - Søk på sangen og sjekk ut lyricsa, kanskje det står hva han sier der. Så kan du vel selv tolke hva som mumles..
Utover det så er det vel ikke værre en det ulldott forklarer.
Vis hele sitatet...
Jeg har søkt på MANGE lyrics sider, mumlingen står ikke på noen jeg har sett hertil. Det er ikke tatt opp noe annet sted heller.
Hvis du har litt peiling på lydprogrammer kan du vel prøve å isolere denne stemmen? Muligens prøve å gjøre den litt tydligere. Er sikkert noe piss, unskyld utrykket, om jesus ellerno..

Kan jo tenkes at det ikke er meninga å høre hva de sier? Velg og vrak, nå kan det være hva en du vil at det skal være.
Sist endret av Prognisse; 6. mai 2009 kl. 22:08.
I og med at de er kristne, er det kanskje noe fra bibelen eller noe? Eller en bønn kanskje?
Sist endret av snki; 6. mai 2009 kl. 22:33.
Ja høres litt sånn ut snki på måten den sies
Jeg skal prøve å dra det ut, selvom jeg har 0 peiling på slikt.

Marius145, din løk, selvfølgelig skal man høre det, kristen eller ei...
Jeg nøyer meg ikke med fantasi.

Om noen andre har lyst til å prøve å dra det ut, så ville jeg vært taknemelig.
Jeg har planer om å dra det ut når jeg får tid.. på skolen i morgen kanskje Men får se om jeg gidder, maybe..
o shit waddup
Sitat av Pyro_Killer Vis innlegg
Marius145, din løk, selvfølgelig skal man høre det, kristen eller ei...
Jeg nøyer meg ikke med fantasi.
Vis hele sitatet...
Kanskje han mener at det kan hende det er helt fysisk umulig å noengang høre hva som blir hvisket, og om det ikke står i sangtekstene eller artisten har kommet ut og sagt at det har en dyp betydning etterpå så er det nok mest sannsynlig bare en lyd som er lagt på for å lage det lydbildet de ønsker.

Hold deg for god til personangrep når det er du som sitter og leter etter noe så tåpelig som en mening bak alt i musikk.
Pyro_Killer, si meg, hvis man "selvfølgelig skal høre det" hvorfor hører du det ikke? Har du en sykdom som gjør alle bakgrunsstemmer utydelige?
Sitat av Marius145 Vis innlegg
Pyro_Killer, si meg, hvis man "selvfølgelig skal høre det" hvorfor hører du det ikke? Har du en sykdom som gjør alle bakgrunsstemmer utydelige?
Vis hele sitatet...
Jeg avslutter denne diskusjonen med dette:

Jeg har gjort mitt "ytterste" for å forsterke mumlingen, og jeg klarer å høre et par ord der inni, tror han sier "show you love for the lord".

Her er det beste jeg har klart til nå med mine minimale evner innenfor emnet:

http://www.2shared.com/file/5699126/50673e6/take1.html

Om noen ville være venllig og hjelpe blir jeg veldig glad