Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3123
Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt øl-typen "miller lite" i Norge, eller i om det i det hele tatt blir solgt i Norge?

Ble litt hekta på det etter mitt forrige besøk i L.A :P

Flaskene ser sånn ut ---> http://withfriendship.com/images/i/4...te-picture.jpg
Sist endret av TrollDad; 2. juli 2011 kl. 20:47.
du kan ta en tur til vinmonopolet og spørre om de har den, og hvis ikke de har den be de importere den. Blir noe dyrere enn butikk-øl på denne måten. Men du får i hvertfall tak i den.

Men god øl er sjeldent billig i norge
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Miller er jo rimelig standard lys lager, og det finst vel en del som ligner. Stella Artois er vel ikkje heilt ulik, men har litt meir karakter for å sei det pent. Andre er jo Warsteiner, Tiger og sikkert en haug til eg ikkje kommer på sånn på gripande fot.

Forøvrig...å kalle miller godt er vel gjerne å overdrive litt imho. Smak på ting som Puur frå La Trappist. Overraskande friskt og godt sommerøl. Eller Blonde frå Nøgne Ø, som også er god tørsteslukker.
Sist endret av vidarlo; 2. juli 2011 kl. 20:51.
jeg vet ikke med Lite, men vanlig Miller tror jeg du kan kjøpe på større matbutikker. F.eks Meny er et greit sted å begynne. Men det er neppe billig.
Trådstarter
Okei, I see! Tusen takk, Slashdot og Etse!

Jandre; Jeg vet, har funnet Miller i hylla på Meny her hjemme, men lite versjonen er virkelig ikke å finne! :/
Har sett Miller Lite i en Rema 1000 på Nøtterøy, faktisk. De hadde et overraskende stort utvalk av import da jeg var innom der for ca 1 måned siden.
Ja, Miller Lite har blitt solgt på Rema 1000, men jeg veit ikke riktig om det selges fortsatt.

Forsåvidt eneste ølen du får kjøpt i vanlige kolonialbutikker som har vrikork! Det er jo litt morsomt da.
Meksikanske Sol har vel også skrukork, tror jeg? Også har bunnen av flaskene et søkk som korken passer i, så man kan bruke en flaske til å åpne en annen med
Miller lite selges på Vaaland ølutsalg bryne , om du skulle finne på og reise innom jæren noengang , så kan du plukke med deg lagerbeholdningen :P
Sist endret av THH-c; 2. juli 2011 kl. 21:35.
Rema 1000 pleier å føre Miller Lite. Om din lokale forhandler ikke fører det, kan du be de ta det inn.