Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1203
Noen glupinger her som har en keylogger jeg kan legge inn på pcn min / en annen en sånn at den gir meg info via mail e.l?

Skulle gjerne hatt en sånn en.

Men den skal ikke at mine passord og sende de videre til den som har lagd den..

er for lat til å google og for lat til å lære meg å lage en selv, må da være noen her som gidder det
Ardamax keylogger 3

Men da skal alt av antivirus være fjernet, og ingen proxy.
Men siden det er ulovelig å keylogge folk uten at de vet det, får du sikkert lov å fjerne anti-virus.
Trådstarter
35 2
ok.. noen andre som kke krever at anti virus alåes av?
Sitat av noobstyle Vis innlegg
ok.. noen andre som kke krever at anti virus alåes av?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg vet om. Keyloggere er i grunn spyware, og de fleste antivirus behandler de som spyware. Om du bruker Symatec har du ikke sjangs iallefall.


Tar ikke så lang tid å lage en selv heller. Lating .
Har selv prøvd Ardamax. du kan både sende info til epost. du kan får skjermdump, tidsinnstilt etter ditt valg.

Med Ardamax trenger du lisens. http://www.youtube.com/watch?v=MyvNA...e=channel_page
Der står en lisens du kan bruke.

Programmet er helt usynlig, om du ønsker det. veldig lett å bruke
▼ ... noen uker senere ... ▼
Han karen på den videon har lagt med en liten ardamax i setupet selv så jeg!
noen måte jeg kan få fjerna han sin lille trojaner?
sikker på at han har gjort det å det ikke bare er antiviruset ditt som plukker det opp? for selve programmet er en trojaner.....
Fikk det til nå!
Brukte rett og slett, adamax sitt eget program (fjerne adamax trojanere) så nå er det borte!
Bond 007 er jo enkel og grei som sender alt på email!
Revealer Keylogger fungerer bra, og det krever ikke at du skrur av virusprogrammet ditt.