Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1408
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kveld,
Jeg har hatt en mildt sagt shit kveld, og har nå gått til anskaffelse av 10 stk 1 mg xanax/xanor (runde med delestrek). Fullt klar over at dette ikke er måten å håndtere dette på, men dette skjer dessverre uansett, så håper jeg får litt tips for å ikke tippe over.

Jeg har noe sporadisk erfaring med ulike benzos, og særlig xanax, men en stund siden sist så har ikke noe toleranse nå. Jeg har en tendens til å først spise meg tom når jeg har "lager", så gikk derfor til innkjøp av kun 10 stk og har etter beste evne hindret muligheten for å få tak i mer i løpet av de neste dagene.

Foreløpig har jeg 2 stk innabords, og føler meg rolig og avslappet, kjenner den gode "start-buzzen".

Spørsmålet mitt er hvordan disse optimalt bør fordeles over de neste dagene slik at jeg blir så numb som mulig, men fremdeles ikke bikker over og plutslelig hived nedpå de resterende i en jafs. 2 hver dag i 5 dager blir vell bortkastet da jeg får fort toleranse og 2 mg ikke er noe å juble over. 3 en dag, 3 neste dag og 4 siste dag, kan det være noe? Jeg kan risikere å møte på bekjente de neste dagene, så trenger å ligge så nærme grensen til synlig som mulig for fullt utbytte, men der hvor det fremdeles kan skjules.

Som sagt fullt klar over at dette ikke er måten å håndtere en vanskelig situasjon nå, men jeg er i gang og håper på råd til å gå gjennom det på "tryggest" mulig måte.

Peace peepz
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
To i dag, fire i morra, så to i overimorra. Så sparer du de to siste. Prøv å konfrontere følelsene dine mens du er bedøva så blir det kanskje nesten konstruktivt.

Evt. hiv innpå alle ti, vær fjern i to-tre dager og så sur på din manglende evne til selvdisiplin.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mistet tellinga, 6 nede nå i følge de 4 som er igjen i posen.
Når er det trygt å pilse?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mistet tellinga, 6 nede nå i følge de 4 som er igjen i posen.
Når er det trygt å pilse?
Vis hele sitatet...
ta det relativt rolig fredags kveld, så er det ikke sikkert det ender i katastrofe. Men jeg ville ventet til lørdag.

eller.. kjenner jeg benzoeffekten rett, har du ikke lenger 4 piller igjen
Hvorfor spør du om hvordan du skal fordele dette når du tar alle samme kveld? Hvordan var natten TS? (:
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Våken nå, mistet dama og halve vennegjengen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Våken nå, mistet dama og halve vennegjengen.
Vis hele sitatet...
Ehh, dette kan du gjerne utdype
Digger disse trådene. LOL
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Våken nå, mistet dama og halve vennegjengen
Vis hele sitatet...
Før eller etter xanax? Eller regner med etter, vertfall venner - men dameproblemer kan tilsynelatende være en grunn til nettopp xanax...
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner med du har slukt de alle, men neste gang så kjøper du ikke inn så mange hvis du ikke eier selvdisiplin..
Jeg har selv hatt så lengsel etter kjæresten min. Vi måtte reise fra hverandre etter en lang
reise i Asia... Au jeg var så trist og lei meg da han dro...

En 2 mg xanax og et par drinker gjorde meg ganske numb og bekyringsløs.

Det var det for fikk meg ut av sorgen, gråtingen, og slutt på alle følelser.

Men det hjelper å grine seg tom, ingen ting er bedre enn det naturlige..