Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 941
da har Microsoft Intellimouse 3.0'en min blitt ødelagt, venstre museknappen som tok kvelden..

Uansett lurte jeg på om noen vet om ett smart sted å kjøpe en ny på? Har funnet på maxfps.no for 345 kroner, men i fjor høst kjøpte jeg den for 200kroner, klarer bare ikke huske hvor..

Mens jeg er her, er det noen andre muser som er mer eller mindre identisk 3.0, bare med bedre kvalitet?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Artig! Var i samme situasjon selv for et par uker siden. Diablo 3 ble for mye for min 3.0, og jeg måtte kjøpe ny mus. Maxfps.no så for shady ut for meg og jeg orka ikkje gjøre research på det. Endte opp med en Razer DeathAdder, og er glimrende fornøyd. Den ligner på 3.0 i formen, og føles ganske lik ut. Det er med andre ord ikke store forskjellene, og brukte bare noen timer på å venne meg til DeathAdderen.
Razer DeathAdder er som nevnt det nærmeste alternativet. Utrolig god mus for en grei pris, og kvaliteten har jeg ikke hørt noen klager på noen gang.
Om du virkelig vil trappe opp kan du jo kjøpe Razer Mamba. Har den selv og er knallfornøyd, super mus, dog svindyr.
Jeg har kjøpt fra maxfps og har bare gode erfaringer med den siden.
Jeg ville nok gått for Intelli musen kontra Razer.