Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 887
God dag, Freaks!

Jeg har tenkt til å kjøpe en ny gaming mus.

Dpi - Spiller ingen rolle

Skal ha bærbar mus som ikke trenger ledninger, i det hele tatt.
Eventuelt en liten usb connecter som har signal med musa.
Skal helst ikke være for stor. (USB connecteren)

Jeg har tenkt til å bruke ca 300kr.

Skal du ha en gaming mus så er kabel nesten et must føler jeg, ettersom usb kontakten kan fryse og henge litt
Dengo's Avatar
Trådstarter
Da får jeg vel si at kabel er helt greit. Har bærbar btw.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Gå ned på lokalbutikken og kjenn på musene deres, da finner du en som passer deg.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg er iallfall glimrende fornøyd med Razer DeathAdder. Enkel, behagelig mus til en god penge.
Har selv bestilt DeathAdder etter litt lesing rundt om kring, gleder meg til å prøve den! Ikke alt for dyr heller
Logitech G400 kanskje?
om du er villig til å betale 450 kr så kan jeg sterkt anbefale logitech g500. har hatt min i snart 3 år nå og den funker som bare det
Prest i fare
FryingPan's Avatar
Jeg oppgraderte litt på riggen min nå nylig, da gikk jeg en ny runde med Logitech. Logitech G400 ble det denne gangen, like fornøyd med denne som jeg har vært med mine mx518 (hadde 2 stk).

Logitech skuffer aldri i museverdenen! Ellers er Deathadder ganske grei, hvis du har den "håndtypen".
Dengo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629097 liten og god. har en nesten identisk
Vis hele sitatet...

Er dette det man kan kalle en god gaming mus? Vurderer å kjøpe den.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629097 liten og god. har en nesten identisk
Vis hele sitatet...
Nær slik jeg hadde før, meget god egentlig!
Dengo's Avatar
Trådstarter
Da blir det nok den! Takk for svar
Sitat av Dengo Vis innlegg
Er dette det man kan kalle en god gaming mus? Vurderer å kjøpe den.
Vis hele sitatet...
Nei du kan ikke kalle det en god gaming mus, men en grei mus for vanlig arbeid. Har en venn som har den den er god å holde i, men han klager over at batteri osv går tom for strøm og han må bytte batteri.
Sist endret av iColdman; 11. juni 2012 kl. 22:44.
Microsoft Intelli 3.0 som sagt hundre ganger før, billig visst du finner den fortsatt og tåler alt
Zowie EC1 & EC2, EC1 er større enn EC2, men finnes mange forskjellige varianter. Jeg liker best den blåe versjonen som har et type silikonlag som gjør at du får bedre tak
Edit: Leste ikke sikkeligt jeg
Sist endret av CookieY; 11. juni 2012 kl. 22:44.
Vent en halv, Jeg har prøvd den dær M505 musa, og den var helt forferdelig, (jeg er vant til Razer Lachesis) og M505'en lagget skikkelig og det var ofte batteri problemer, jeg anbefaler at du ikke kjøper den om du skal ha til gaming!
Men så igjen kan det være at jeg tar feil, det var noen år tilbake og den var litt annen farge men den ser helt lik ut.
(Beklager om jeg tar feil her)
Dengo's Avatar
Trådstarter
Kanskje jeg burde gå før logitech g400 eller g500? Men trenger også musmatte.. atm bruker jeg et a4 ark..-.-
Trenger en passe stor en.
1. Dra til spaceworld.
2. Finn en musmatte og mus som er billig men behagelig.
3. Dra hjem og kjøp de på ebay.