Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1936
her er et bilde jeg kleisa sammen:




slakt meg!
Jeg har null fotografipeiling, med dette var ikke en fryd for verken meg eller min kjære sitt øye.
Random bilde + photoshop layer?
Sist endret av Volch0k; 5. april 2008 kl. 02:18.
Det der har ingen verdi whatsoever. Det er bare filtere klasjet sammen til å se ut som en brennende søpledynge. Beklager, men overdreven bruk av filter blir ikke bra uansett hvordan du gjør det.
photoshop .. endret litt kontrast og lysstyrke. klusset litt med farger og lagt på et photoshop filter
når jeg ser på det gule, ligner det litt på mosaikk(rett ord?). men fokuse kommer på det blå, så jeg finner ingenting positivt med det.
Var ikkje noe særlig tøft, syntes det var glorete og, ehh, jævlig. Sorry
Klipp ut objektet (personen) å gjør den om til orginal, så kan du slenge på de samme effektene på bakgrunnen, kanskje det kan bli _litt_kulere? effektene ødelegger hele bilde! :>
Du ville ha kritikk, så det skal du få. Dette så helt jævlig ut. Når det er sagt er det slike bilder alle som tester ut photoshop første gang lager. Jeg håper du er nybegynner. Filtere du finner i photoshop KAN brukes, men ofte bare hvis du bruker dem slik at det nesten ikke synes at du har lagt de på. Bare fortsett å eksperimentere, så blir du flink en dag.
Kunne ha vært kult om du hadde TEGNA han kisen på ski, droppa det gule og det blå, og tja, ikke brukt det Photoshop-filteret. Det er liksom ikke noe særlig "prestasjon" å åpne et bilde og klikke "Filter" og "Cutout" (eller hva det nå enn du har brukt). Sorry, mac! Prøv igjen.
Sitat av Lundern
Det der har ingen verdi whatsoever. Det er bare filtere klasjet sammen til å se ut som en brennende søpledynge. Beklager, men overdreven bruk av filter blir ikke bra uansett hvordan du gjør det.
Vis hele sitatet...
Word..
Sitat av qtex
photoshop .. endret litt kontrast og lysstyrke. klusset litt med farger og lagt på et photoshop filter
Vis hele sitatet...
Jeg lurer litt på dine begreper. Hva legger du i "litt".
Dette er et forum hvor alle som legger ut noe som er under middels bra blir flådd. Du er ikke den første og heller ikke den siste.

Legg litt mer arbeid i det, for dette kunne ha vært gjort på 5 min. Den dagen du kommer med noe virkelig BRA kommer du til å få både i pose og sekk, og ikke minst heder og ære på forumet
Ehm, uglybugly...
Til og med min lillebror som ikke er født kan bedre
My eyes!
(10 tegnz)
nei, nei og atter nei. Filter er ikke pent.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av fredeve
slakt meg!
Vis hele sitatet...
Jeg kan gjerne komme å slakte deg etter det bilde der. Bare si meg hvor du bor det, så skal jeg ta meg kjøttøksa og fileringskniven min og komme!

Har dessverre ikke noe positivt å tilføye. Dette ser ut som et resultat av hjerneløs testing av forskjellige effekter og filtre. Sett deg inn i photoshop, og prøv å lære deg hvordan det fungerer. Dessuten, overdriving av effekter pleier ikke å bli pent, så jeg råder deg til å endre framgangsmåte drastisk. Noen ganger kommer utrykket "less is more" til sin rett.
Drit pent! Kan du slenge ut tutorial slik at vi andre kan få til noe sånt?
Bytta ut den grelle bakgrunnen og lagt på fancy firkanter. Gjort på et par min i photoshop.
Ikke lagt mye jobb i!!
Hva med å prøve å ha skimannen i helt vanlig orginal, for å så legge på en annen bakrunn? Dette så egentlig ikke bra ut i hele tatt..
Har ikke originale skimannen Ikke mitt bilde, jeg kom bare med et eksempel på at man ikke trenger gusje-gult og blått i nydelig samspill. Kan heller ikke si meg fornøyd med resultatet, men man får bruke det man har..
Dette var jo helt forferdelig. Si meg, hvorfor legger du ut en masse ting du ikke er fornøyd med?
Aaagh, mye eyes, my eyes!
Filter er som goatse: stygt.
Sitat av Mdface
Har dessverre ikke noe positivt å tilføye. Dette ser ut som et resultat av hjerneløs testing av forskjellige effekter og filtre. Sett deg inn i photoshop, og prøv å lære deg hvordan det fungerer. Dessuten, overdriving av effekter pleier ikke å bli pent, så jeg råder deg til å endre framgangsmåte drastisk. Noen ganger kommer utrykket "less is more" til sin rett.
Vis hele sitatet...
;Som om jeg skulle sagt det sjæl!

Virker som om du er nykommer innen photoshop, ta en titt på noen tutorials(TRYKK). Du lærer masse på tutorials + at du prøver og feiler(som er tilfelle på ditt bilde).
Som de fleste før meg har sagt, så er ikke overdreven bruk av filter særlig pent. For å bruke filter, burde man ha litt erfaring med Photoshop.
Du kan jo starte med å endre lysstyrke. Da kan du gå inn på Image - Adjustments: "Brightness/Contrast", "Levels", eller "Curves". (Noe lignende)

Jeg vil råder deg til å eksprimentere i photoshop. Finne ut hva forskjellige verktøy kan gjøre og evt. se på tutorials. Lykke til!