Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1666
Heisann,

Fant ikke noen tråder hvor dette har blitt nevnt, så bare henvend meg videre om jeg har oversett noe.

Jeg sitter og ser litt på forskjellige lamper som har fine effekter som universet, div. natur-fenomen som nordlys o.l. som kan være fantastiske å sitte og se på mens man skal kose seg med noen venner Har her tre filmer som beskriver litt hva jeg er ute på utkikk etter, men for all del skru av lyden på filmene

Star Master
Astro Starlamp
Aurora Master

Er det noen her som vet om noe lignende som dere vill anbefale/vurderer å kjøpe selv? De jeg refererer til kan fås kjøpt på Amazon. Takk på forhånd for svar!
Sega Homestar Planetarium

http://farm4.static.flickr.com/3174/2594746298_7a8f74d1fd.jpg?v=0
Sitat av epifant Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Her snakker vi! Det som ville vært evig kult er en slik prosjektor bare at man kan legge inn egne bilder.
Sist endret av SoppVandreren; 5. oktober 2015 kl. 00:18.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Her snakker vi! Det som ville vært evig kult er en slik prosjektor bare at man kan legge inn egne bilder.
Vis hele sitatet...
Også kalt prosjektor.

Koble til pc, ha på valgt bilde.

Vil ikke det fungere? Er det kanskje langt dyrere? Høres rart ut å kjøpe prosjektor som kun viser ett bilde. Hm.

Vil forresten ha en kul lampe selv, liker tråden.
Sist endret av Relevant; 5. oktober 2015 kl. 02:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Også kalt prosjektor.

Koble til pc, ha på valgt bilde.

Vil ikke det fungere? Er det kanskje langt dyrere? Høres rart ut å kjøpe prosjektor som kun viser ett bilde. Hm.

Vil forresten ha en kul lampe selv, liker tråden.
Vis hele sitatet...
Ja man kunne brukt en prosjektor, men hva jeg er ute etter er en lampe som kan stå på praktiske plasser. Ble litt litt off-topic når jeg begynte å fantasere
Sitat av Relevant Vis innlegg
Også kalt prosjektor.
Vis hele sitatet...
Eller en god gammeldags overhead



Lett som en plett å printe egne transparenter, men bildet blir selvsagt statisk med mindre man DIYer en eller annen snurreløsning.