Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3187
Spørsmålet mitt er ganske enkelt; Hva ville DU helst sett i en eventuell expansion/DLC for skyrim?

Alt fra områder/kontinenter til horse armor =)
Sette høyere systemkrav til spillet. Det ser ut til at du har lite å finne på mens spillet lastes.
Sitat av prenix Vis innlegg
Sette høyere systemkrav til spillet. Det ser ut til at du har lite å finne på mens spillet lastes.
Vis hele sitatet...
What?

Kanskje han spiller på konsoll, tar jo en evighet der



Ville helst hatt nye områder med mer spennende topografi. Begynner å bli litt mye skog, fjell, snø osv..
Litt meir feite folk på skyrim.

@ Alle er jo smexy folk - modellar, ganske so kjedelig i lengda.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Husker ikke hvor jeg så det, men developers fikk fri tilgang til å gjøre det de selv ønsket etter releasen, så de begynte med masse løse ideer til skyrim, og mye som så veldig interresant ut. Spesielt dragon mounts!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Litt fler morsomme NPCer, de skulle gjort flere greier enn bare "rutinene" sine. Er gøy å høre på samtalene deres i Oblivion, så er de noen ganger plutselig midt i skogen.
Sitat av Europeanut Vis innlegg
Litt meir feite folk på skyrim.
Vis hele sitatet...
hmm, hadde jeg ikke tenkt på... skal spille det nå og sjekke, syns det er rart hvis alle er tynne

dragon mounts hørtes kult ut!!
noe nytt område hadde vært kult.. også høyere lvl, syns ikke man trenger flere perks men det hadde vært gøy det også..
noen ekstreme våpen, syns det burde være minst ett våpen som er BEST, og det har iallefall ikke jeg funnet enda..
nye spells er jo selvfølgelig gøy.. men nå har jeg tenkt på det og ikke no jeg klarer komme på hørtes fetere ut enn dragon mount
Co-op mulitplayer, som funker ordentlig.
Det hadde gjort seg jævlig godt
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
En 40+ timer lang Expansion pack.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Vampire & Werewolf questlines + Factions for dem.

Vet Companions har werewolfs, men det er så utrolig kjedelig å spille lycan i disse questene.
En eller fler ny(e) questlines. Har gjort alle questlines i spillet og har gjort nesten alle morsomme sidequest og er snart tom for ting å gjøre i spillet. Dungeons er utforsket og orda er på plass.. Så nye dungeons også.

Det som hadde vært jævelig fett var om dem hadde opdatert grafikken i Cyrodiil til skyrimgrafikk, og kunne hatt muligheten til å dra dit^^ Utforske Cyrodiil på nytt, nye quests og kanskje til og med en ny mainquestline som kanskje går ut på en reèll krig mot The Empire.

Bare noen forslag^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Muligheten til å bruke fiskestang. Så mye feit laks i skyrim elvene...
Batform hvir man er vampyr altså endre form til en flagermus elns.
Sitat av Beis Vis innlegg
Muligheten til å bruke fiskestang. Så mye feit laks i skyrim elvene...
Vis hele sitatet...
En ekte viking fange fesk som en bjørn - med nævan!
Sitat av Beis Vis innlegg
Muligheten til å bruke fiskestang. Så mye feit laks i skyrim elvene...
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke fiskestang når man bare kan svømme bort til laksen for så å plukke den opp.
Mulighet til å resette perks, på samme måte man kan "respecce" på WoW!
Finnes mods for mye av det som nevnes her, men skjønner det er både chill og digg at det er implementert fra før av.
Jeg vil gjerne ha The Forsworn som eget faction med questline, flere enemies (finnes mods for dette også, men SMM er dritt), mer levende npc's, større byer og flokker med villhester du kan temme og ri, for å nevne noe. Flere hårmodeller som faktisk passer inn, og lore-friendly armor/weapon packs.
Listen er lang:

*Ny og bedre questline i både Dark Brotherhood og Thieves Guild.
*Arena.
*Store byer fullt av rare ting.
*Nye og spennende områder. Hvor ble det plutselig av dwemers?
*Dragon mounts.
*Og en stor overhaling av det meste.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Man trenger ikke fiskestang når man bare kan svømme bort til laksen for så å plukke den opp.
Vis hele sitatet...
Hvem i huleste er det som bare svømmer bort til en laks og plukker den opp??? Nei, fiskestang og klepp, eneste måten å fiske på
Sist endret av Beis; 30. april 2012 kl. 14:08.
kunne egentlig også tenkt meg å sett noen større byer, passer kanskje ikke helt inn i det "nordiske" temaet da det ikke var spesielt tett befolka her opp i vikingetiden.
Muligheten til å padle i båt & en ny rase -> viking..
Oppgradere hesten sin og en eventuell båt.
Sist endret av Deximus; 1. mai 2012 kl. 09:23.
Sitat av Beis Vis innlegg
Muligheten til å bruke fiskestang. Så mye feit laks i skyrim elvene...
Vis hele sitatet...
Det er faktisk laget en mod som ikke direkte legger til fiskestang, men en fiskebåt! Historien bak modden er ganske trist.

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=16139
Sitat av Deximus Vis innlegg
Muligheten til å padle i båt & en ny rase -> viking..
Oppgradere hesten sin og en eventuell båt.
Vis hele sitatet...
Hva er vitsen med Båt når det nesten ikke er noe vann og vi har allerede Nord
Skulle ønska det var noe meir epic Monster, bosser etc. Synest spillet blei alt for lett og kjedeli. Kun det samme med spille heile tia. Var så vidt eg klarte å tvinge med tilbake å fullføre storyline. Synest også dei bure forbedra combat feelingen.

Dark souls på Pc derimot glede eg meg til
De skulle fikset dragons så de ikke bare angrep meg, for deretter å flykte bort til gigantene og drepe de istedenfor.
noen god of war aktige kjemper hadde hvert gøy, eller dobblet kartet og masse flere quest
http://www.spill.no/default.aspx?sec...tikkel&id=2798

Deler denne linken hvis noen ikke har fått den med seg
Hmm, Dawnguard skal det hete.. sikkert noe med området Dawnstar... leste noe rykter om at det skulle ha med snow elfes å gjøre... det at øya hans lyser kan jo bety at det er noe demonisk... gleder meg som en unge Jeg har til xbox
Sitat av toxicity Vis innlegg
Hva er vitsen med Båt når det nesten ikke er noe vann og vi har allerede Nord
Vis hele sitatet...
Det tar jo så lang tid å svømme over vannet.

Finnes Nord? Hello there Captain Obvious. Tenkte at viking fokuserte litt mer på kystlandskap, de får en plyndrebonus osv.

-------------------

Generelt tenkte jeg mer på en utvidelse slik at det blir litt mer kyst og sjøfart, i lengden blir man litt smålei hest spør du meg. Viking kunne ha plyndrebonus i kister, warrior-bonusen og sjøfart-bonus.

Et annet alternativ er oppgradering av hesten. Hesten får du opp i level, kjøper rustning og oppgraderer egenskaper.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dawnguard er nå ute på steam til 20 euro.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Novice Vis innlegg
dragon mounts hørtes kult ut!!
Vis hele sitatet...
Skyrim gets dragon mounts in Dragonborn DLC

Kommer en til DLC i desember! har ikke fått med meg mer enn at man får dragonmounts!
Mange av disse forandringene kan man sikkert modde seg til. =P