Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 5000
Hei!
Ser at iPhone 5 er kommet ut for bestilling på den engelske siden deres.
Tenkte meg en hvit iPhone 5, 64GB...

MEN.... Den er ikke kommet ut uten abonnement!!
Kunn AT&T greiene....

Kan jeg kjøpe en sånn, også unlock den, så jeg kan bruke telenor abonnementet mitt på den?????
Sist endret av Raspeball; 14. september 2012 kl. 09:30.
+1 k-poeng for den prenix.

Du kan bare bestille iPhone i norge fra norsk apple.no. De sender ikke til utlandet
Sitat av Hager Vis innlegg
+1 k-poeng for den prenix.

Du kan bare bestille iPhone i norge fra norsk apple.no. De sender ikke til utlandet
Vis hele sitatet...
Jeg bestillte jo IPhone 4 til meg, og 4S til broren min, ifra USA..... Hvis i går inn der å ser, så kan man kjøpe uten abonnement...
Tydeligvis ikke på IPhone 5...

Noen som vet hvortid man kan kjøpe IPhone 5 i Norge?
Det står bare "kommer snart"
Det betyr at iPhone 5 kommer snart Kommer rundt 28. Sept. har jeg hørt
netcom har iværtfall et nyhetsbrev der de oppdaterer deg når de legger telefonen ut for salg, samme ser jeg at Djuice har.
Sist endret av Vod0; 14. september 2012 kl. 11:02.
Sitat av prenix Vis innlegg
Er du sikker på at du ikke allerede eier en?
http://www.break.com/index/apple-fan...fooled-2368812
Vis hele sitatet...

Haha, morsom den, men den beviser vel heller hvor dumme og intet anende amerikanere kan være egentlig
Sitat av LP88 Vis innlegg
Haha, morsom den, men den beviser vel heller hvor dumme og intet anende amerikanere kan være egentlig
Vis hele sitatet...
nei iphone brukere...
Forhåndsbestill på www.e-store.no !
iPhone 5 blir gjort tilgjengelig for forhåndsbestilling i Norge fra og med 21. september. Neste uke, med andre ord.
Sitat av Miyamoto Vis innlegg
iPhone 5 blir gjort tilgjengelig for forhåndsbestilling i Norge fra og med 21. september. Neste uke, med andre ord.
Vis hele sitatet...
Kilde ?
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Pope Vis innlegg
Forhåndsbestill på www.e-store.no !
Vis hele sitatet...
dårlig idé det der ja :/
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
nei iphone brukere...
Vis hele sitatet...
hahaha, så morsomt. Selvfølgelig finnes det idioter som bruker iPhone, det finnes også idioter som har SIII. Begynner å bli dritt lei av folk som velger Apple/Android på samme måte som sportsidioter velger Liverpool/United. Så støtter man produsenten uansett hva den måtte finne på, og bruker enhver mulighet til å slenge dritt om den andre produsenten.

Avogtil mister jeg litt trua på fremtiden.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
hahaha, så morsomt. Selvfølgelig finnes det idioter som bruker iPhone, det finnes også idioter som har SIII. Begynner å bli dritt lei av folk som velger Apple/Android på samme måte som sportsidioter velger Liverpool/United. Så støtter man produsenten uansett hva den måtte finne på, og bruker enhver mulighet til å slenge dritt om den andre produsenten.

Avogtil mister jeg litt trua på fremtiden.
Vis hele sitatet...
Jeg og når man ser hvor nær enkelte tar seg av fornærmelser.
Sitat av Round Vis innlegg
Jeg og når man ser hvor nær enkelte tar seg av fornærmelser.
Vis hele sitatet...
Regner med at du prøvde å være morsom ved å sikte til meg?

Isåfall kan jeg betrygge deg med at jeg verken er fanatisk opptatt av Apple eller Samsung, er bare utrolig lei av å høre folk versere om hvilken som er best.
Hei, kan vi finne en annen tråd til kriging om hva som er best? Håper vi kan holde oss til topic i denne tråden ettersom jeg også er veldig ivrig på å finne ut når/hvor jeg kan forhåndsbestille en (unlocked) iPhone 5
Sitat av Pagle Vis innlegg
Hei, kan vi finne en annen tråd til kriging om hva som er best? Håper vi kan holde oss til topic i denne tråden ettersom jeg også er veldig ivrig på å finne ut når/hvor jeg kan forhåndsbestille en (unlocked) iPhone 5
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at det er i morgen (21.september) forhåndsbestillingen starter.
Kan noen bekrefte dette?
Sitat av Ibux Vis innlegg
Jeg har hørt at det er i morgen (21.september) forhåndsbestillingen starter.
Kan noen bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Lurer på det same!
Frister å sitte våken til etter kl 12 inatt, å bestille den!!!
Men den kommer sikkert utover dagen...typisk det..
Er det så viktig å få en ny mobil tidlig at dere ikke klarer å vente? Sov godt og vær tålmodig.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Er det så viktig å få en ny mobil tidlig at dere ikke klarer å vente? Sov godt og vær tålmodig.
Vis hele sitatet...
Jeg har fortsatt min Iphone 4.
Har bytta:

Home buttttton
Skjerm foran og bak

å nå knuste den bak igjen..... den er også litt treig!!

SELVFØLGELIG KLARER JEG IKKE Å VENTE!!!
Sitat av Raspeball Vis innlegg
Jeg har fortsatt min Iphone 4.
Har bytta:

Home buttttton
Skjerm foran og bak

å nå knuste den bak igjen..... den er også litt treig!!

SELVFØLGELIG KLARER JEG IKKE Å VENTE!!!
Vis hele sitatet...
Jeg har også en iPhone 4, og jeg har ikke byttet skjerm eller noe, og jeg har tenkt og fortsette og bruke den.
Du får den ikke raskere selv om du forhåndsbestiller den før.
Den kan forhåndsbestilles fra blant annet Telenor fra 00:01 i natt
Split, du sier man kan forhåndsbestille den fra blant annet Telenor 00:01 i natt. Hvilke fler steder kan man gjøre det samme? Har fått den samme mailen, men vil heller ha Netcom.
Hvor lang vil leveringstiden bli?
Syntes det er dårlig at de ikke har kommet ut med "screen protection" og cases.... vil ikke få riper eller miste den, med en gang jeg har fått den!!!
Sitat av Raspeball Vis innlegg
Syntes det er dårlig at de ikke har kommet ut med "screen protection" og cases.... vil ikke få riper eller miste den, med en gang jeg har fått den!!!
Vis hele sitatet...
Fins på ebay.
Sitat av Raspeball Vis innlegg
Syntes det er dårlig at de ikke har kommet ut med "screen protection" og cases.... vil ikke få riper eller miste den, med en gang jeg har fått den!!!
Vis hele sitatet...
Får du riper o.l når du mister mobilen din? Det har jeg aldri erfart på min HTC Desire HD.
Sitat av Androyd Vis innlegg
Får du riper o.l når du mister mobilen din? Det har jeg aldri erfart på min HTC Desire HD.
Vis hele sitatet...
tenkte mer på, bilnøkkler å tlf i samme lomme, osv
Sitat av RosaKarpe Vis innlegg
Split, du sier man kan forhåndsbestille den fra blant annet Telenor 00:01 i natt. Hvilke fler steder kan man gjøre det samme? Har fått den samme mailen, men vil heller ha Netcom.
Vis hele sitatet...
Har egentlig bare sjekket Telenor, men regner da med at Netcom osv ikke henger så lenge etter?
Bare jeg som ikke finner den på telenor, noen som evt kan linke?
Finner heller ingenting. Verken på Apple eller Telenor sine sider.
Noen som har en idè på prisene, har ikke funnet noen norske priser. Er mest interessert i 64GB versjonen
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Noen som har en idè på prisene, har ikke funnet noen norske priser. Er mest interessert i 64GB versjonen
Vis hele sitatet...
Jeg gjetter på ca 7k uten lås. Tørr ikke vedde på det, men pluss/minus 500 kroner, så skal du være rimelig sikker.
Anbefaler denne tråden - her er det mye info. Linket direkte til page 14 og en post som jeg syntes hadde mye bra informasjon.


Jeg har tenkt å kjøpe en ulåst iPhone 5, men først nå har jeg lagt merke til dette nano-SIM greiene. Hva gjør jeg ettersom jeg har et abbonement jeg har lyst å beholde, men trenger nytt nano-SIM?
Sitat av sh0rtie Vis innlegg
Jeg gjetter på ca 7k uten lås. Tørr ikke vedde på det, men pluss/minus 500 kroner, så skal du være rimelig sikker.
Vis hele sitatet...
Det er nok i aller høyeste laget. ITavisen har regnet litt på det og de mener at 16GB vil koste rundt 4600 kr uten lås.

http://www.itavisen.no/902230/her-er...entlige-prisen
Bare 6k for en 16GB, dette er jo et røverkjøp! Løp og kjøp!
http://www.netshop.no/WebPages/Produ...6&ref=prisjakt