Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2001
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg har hatt litt dårlig samvittighet for at mine planer om flash mob på TG ikke har blitt gjennomført. For å gjengjelde dette så arrangerer jeg herved Conga line
i kveld fra 00.00
.

Nana-Nana-nah HEY!

For de som har komplekser mot å lese Wikipedia-artikler så kan det kort forklares med at man henger seg på hverandre i en lang rekke og synger verset over. På HEY! sparker man annenhver gang med benet til hver side.
I denne videoen viser hundene hvordan linja fungerer i praksis uten synging og sparking.

Tanken er da at folk skal henge seg på bak for å danne en lang linje. Jeg tenker at vi starter på den ene siden av skipet midnatt-ish og går mellom alle radene til vi ikke gidder mer.

Det forventes at alle på freak-rekka blir med, men flott om freaks på andre kanter av skipet henger seg på etter hvert som vi migrerer.

Så om dere ser en dud i dress etterfulgt av en lang linje med lystig sang i natt så heng dere på halen.

Musikk til inspirasjon: Spotify Youtube
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Bare ikke la det bli som "TG toget" de andre siste årene, som tramper ned alt av stuff som ligger på gulvet, kan nevnes at jeg fikk et par ting flyttet 50 plasser lengere oppe, fordi det hang fast i bena til en av de.

Kan forøvrig ikke joine, da jeg for første gang på lang tid er på hytte i påska, hurra....
Haha, det blir morsomt. Sign me up!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Bare ikke la det bli som "TG toget" de andre siste årene, som tramper ned alt av stuff som ligger på gulvet, kan nevnes at jeg fikk et par ting flyttet 50 plasser lengere oppe, fordi det hang fast i bena til en av de.

Kan forøvrig ikke joine, da jeg for første gang på lang tid er på hytte i påska, hurra....
Vis hele sitatet...
Jeg ante ikke at noe lignende allerede eksisterte.
Vi får synge ut på full hals, og evt. kan jeg fronte med en plakat som sier noe som Everybody do the CONGA eller lignende.

Hva folk tråkker på blir jo helt ute av vår kontroll, men kan hvertfall oppfordre til å ikke trampe i stykker alt på vår vei.
Count me in Knullfesk!