Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1143
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Hei, jeg skulle få et par kompiser som var foran meg i kø til å skaffe billetter til alle oss som skal bli med (vi er ca 5-6 stykker). Men nå har de tullet så fært at de har kommet ut av køen uten å få skaffet noen billetter, og nå står det at det er 0 standard-billetter igjen på geekevents.

Jeg er ca 250 ca. i køen og går veldig sakte fremover men er usikker på om det kommer til å holde.

Sist gang jeg var der tror jeg at vi hoppet inn i køen 1 måned før eller noe og da gikk det akkurat, så lurer på hvorfor alle billettene er borte allerede?

Er det mulighet for at jeg kan skaffe 5 billetter fortsatt eller blir jeg nødt til å kjøpe fra noen personlig?
mange som avbestiller, så bare smør deg med tålmodighet
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Trådstarter
Ok, de kommer jo sakte men sikkert men er det normalt at det kommer inn så mange billetter i etterkant?
Jeg er nummer 750 i køen. Har noen tips til hvordan jeg kan få kloa i to billetter?
Sitat av jonastheman Vis innlegg
Jeg er nummer 750 i køen. Har noen tips til hvordan jeg kan få kloa i to billetter?
Vis hele sitatet...
Vente til rett før tg og kjøpe restbilletter eller så ligger det sikkert noen på finn.no etterhvert.
Alle tre årene jeg har vært på TG, har jeg kjøpt billetter i siste liten. Null problem!

Altså gjennom PTN / Geekevents.
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Alle tre årene jeg har vært på TG, har jeg kjøpt billetter i siste liten. Null problem!

Altså gjennom PTN / Geekevents.
Vis hele sitatet...
Hva er i "siste liten" ?