Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2289
Hei,


Kom på at jeg kunne dele min idè som jeg brukte på fjordårets TG til dere.

Selve stolen av latskap, en stressless med musmatte-plate.

Veldig behagelig, muligheter for å sove i den, og du strekke ut beina. Og sist men ikke minst, du har en veldig god mulighet til å bruke mus og tastatur samtidig som du bruker den.

Det jeg gjorde var å skru av høyre armlene, og så satta jeg sammen 3små plankebiter, som ble til en plate. (Kan jo bruke en hel plate også da såklart).
Disse tre små plankebitene skrudde jeg fast på enden av en annen planke. Denne planken blir da selve armlene. I de høla som det originale armlene var boltet jeg fast planken, og satte sånn skomgummiplast som dere ser på bildet rundt, så man ikke sitter med armen på en hard planke og to bolter.

Dette var for meg veldig solid og like behagelig når jeg gama.
Tastaturet kan man ha i fanget.

Så, hva syns dere?

Her er bildet av stolen som jeg tok nå veldig kjapt og "gæli", men man ser poenget:
http://www.langvann.com/?viewp=261021226726529

Og hvordan kan jeg få bildet mindre? xD
Sist endret av ballestank; 12. august 2011 kl. 15:49.
Du kunne ikke gjøre bildet litt større?
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Du kunne ikke gjøre bildet litt større?
Vis hele sitatet...
ha-ha, hvordan får jeg det mindre i en post?
Jeg fikk ikke med meg noe grunnet til den særdeles store oppløsningen.
Grei nok den, men har du plass til det på tg? Jeg mener, det er jo relativt trangt mellom radene. Og når da vaktene kommer og kjefter på meg fordi jeg har en boks som stikker ca 10 cm lenger ut en de vanlige stolene, blir ikke dette litt i største laget?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Stijey Vis innlegg
Grei nok den, men har du plass til det på tg? Jeg mener, det er jo relativt trangt mellom radene. Og når da vaktene kommer og kjefter på meg fordi jeg har en boks som stikker ca 10 cm lenger ut en de vanlige stolene, blir ikke dette litt i største laget?
Vis hele sitatet...
Hadde den men på TG i år, fikk ingen klager, de som satt rundt meg var kompiser btw. Vaktene så på den, men sa det var greit.
gimp/photoshop -> endre størrelse -> 640x480 -> last opp på nytt, da tror jeg flere folk får med seg hva bildet er, uten å bruke cmd/+ uendelig mange ganger

Forresten så syns jeg ideen var grei, bare lakker plata svart

(Blir det ikke for ruglete for ei datamus?)
For å gjøre bildet mindre, dra det over i en ny fane.
Eventuelt i stedet for å ha en liten plate til mus, så kan en ha en stor plate (Kryssfinér etc.) på en hengsel, og dermed bare svinge den opp om en skal reise seg, og når en skal game, så svinger en den ned og får plass til både mus og tastatur der
Kunne du tatt bilde av selve stolen og treplata? Jeg er intressert i å se det i sin helhet, jeg vet hvordan en treplate ser ut...
Sitat av Snapshoot Vis innlegg
Kunne du tatt bilde av selve stolen og treplata? Jeg er intressert i å se det i sin helhet, jeg vet hvordan en treplate ser ut...
Vis hele sitatet...
Skal ordne det

Sitat av Eplegutten Vis innlegg
gimp/photoshop -> endre størrelse -> 640x480 -> last opp på nytt, da tror jeg flere folk får med seg hva bildet er, uten å bruke cmd/+ uendelig mange ganger

Forresten så syns jeg ideen var grei, bare lakker plata svart

(Blir det ikke for ruglete for ei datamus?)
Vis hele sitatet...
Hehe, skal laste opp ett nytt bilde når jeg kan

Glemte å si ifra at treplata passer perfekt til en TG-musmatte, så at det blir ruglete er ikkenoe problem!
Sist endret av ballestank; 20. august 2011 kl. 20:34.
Er jo bare å høyreklikke på bildet, og kopiere bildeadressen, og åpne i en ny fane - da får du det i liten oppløsning
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Joystick Vis innlegg
Er jo bare å høyreklikke på bildet, og kopiere bildeadressen, og åpne i en ny fane - da får du det i liten oppløsning
Vis hele sitatet...
Eller bare dra bildet i ny fane
Awesome peeps!
Da har jeg blitt vesentlig mindre dum :>
for å se det bedre på den enkle måten. ctrl + scroll...