Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1549
Heyo!

Jeg og noen kompiser tenkte vi skulle lage oss en genser på www.spreadshirt.no
Temaet skal være the gathering(dette på grunn av at vi skal dit). Hvis vi har med så det står "The Gathering" eller "TG 2011" på disse genserne vil crew, security eller whatever si noe på dette om ulovlig bruk av copyright eller noe lignende?

Uansett, dette er jo også noe man kan lage for nff rekka for de som gidder å betale for en sånn genser. Våres genser kommer til å ligge rundt 600kr. Men det starter rundt 300kr og blir mer etterhvert som du legger til motiver, tekst og lignende. Bare et forslag for nff-rekka eller dere som i det hele tatt er på tg som også er medlem på nff. Jeg tar helst ikke på meg ansvaret for dette men kanskje noen vil ta imot bestillinger osv. Bare et forslag^^


ps: selve pørsmålet mitt er uthevet.
Godt spørsmål, lure på det samme selv.
Du må sørge for at genseren ikke kan oppfattes som et offisielt produkt, så bruk av logoer utgår. At du trykker TG2011 eller nFF på ryggen kan ingen si noe på.
Sitat av Mith Vis innlegg
Du må sørge for at genseren ikke kan oppfattes som et offisielt produkt, så bruk av logoer utgår. At du trykker TG2011 eller nFF på ryggen kan ingen si noe på.
Vis hele sitatet...
høres bra ut. Vi har bare tenkt til å kjøpe dette. "TG 2011" eller "The Gathering" blir bare en tekst vi kan skrive inn på spreadshirt sin "genser-creator" hvis du skjønner hva jeg mener. Vi har tenkt å bruke disse genserne selv og ikke selge de, så dette burde gå bra?
Ville vært rart om TG sa nei til gratis reklame..
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Ville vært rart om TG sa nei til gratis reklame..
Vis hele sitatet...
haha, true story. Det har jeg faktisk aldri tenkt på.. Burde nesten ta betalt da
Deltakerombudet til The Gathering kan nok gi info på om/hvordan dere kan bruke logoer og sånn, om dere ønsker det.
Sitat av Myhre Vis innlegg
Deltakerombudet til The Gathering kan nok gi info på om/hvordan dere kan bruke logoer og sånn, om dere ønsker det.
Vis hele sitatet...
Myhre må styre!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
så lenge du har en genser som ikke ser ut som du er en av arrangørene, crew eller ser offisiell går det nok fint, du får nok et mer konkret og riktig svar om du poster det på gathering.org forumet, sikkert noen authorative som kan svare på det.