Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 701
Vett ikkje om dette er rett plass, men siden det er CS;S så er det vell rett plass siden det er eit spill :P

men Jaffal, prøvde og Edite min første film da ble fornøyd siden det er første gang :P

her: http://www.youtube.com/watch?v=u9bB7bqXWlw

Feedback og Tips tar eg med glede imot
Det var noen forferdelige effekter, vanskelig å konsentrere blikket. Vil heller ikke si at det er en kortfilm, mer ett klipp. Noen tips har jeg ikke da jeg ikke har peiling på videoredigering.
Sitat av MartinB Vis innlegg
Det var noen forferdelige effekter, vanskelig å konsentrere blikket. Vil heller ikke si at det er en kortfilm, mer ett klipp. Noen tips har jeg ikke da jeg ikke har peiling på videoredigering.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja enige der, måtte bare prøve meg litt fram :P Har sett eit par Tutorials idag da Trur eg skal prøve meg på ein Lang film 2-3 mins elns Har ikkje tenkt og hevde meg med Toppklassen da bare litt for og lære seg med programe
Sitat av Trondvn Vis innlegg
Hehe, ja enige der, måtte bare prøve meg litt fram :P Har sett eit par Tutorials idag da Trur eg skal prøve meg på ein Lang film 2-3 mins elns Har ikkje tenkt og hevde meg med Toppklassen da bare litt for og lære seg med programe
Vis hele sitatet...
Ja, ser den, kan ikke være mester første gang man bruker ett program. Begynner selv med videoproduksjon det semesteret som kommer nå, så om noen måneder har jeg kanskje litt mer peiling på redigeringsdelen. :P
Sitat av MartinB Vis innlegg
Ja, ser den, kan ikke være mester første gang man bruker ett program. Begynner selv med videoproduksjon det semesteret som kommer nå, så om noen måneder har jeg kanskje litt mer peiling på redigeringsdelen. :P
Vis hele sitatet...
Hehe^^ Kom med tips da om eg kje rushe fra deg ^^
Først må du skaffe deg noen frags som er verdt å ha med i filmen. Så bør du fokusere på fragsene og bruke effektene til nettopp det. Se på gode gamle Frag or Die eller Get Quaked 3
Mye av redigeringsarbeidet begynner alt mens du tar opp "råfilm" med forskjellige configs og kameravinkler.
Frags i fokus er det eneste som er viktig og det klarer du ikke i det utkastet du har over her. Man ser jo knapt hva som skjer.
Sist endret av Mith; 22. desember 2009 kl. 14:30.
Filmen var nokså kort og flasha. MEN en ting skal du ha av meg, Den sangen var Rå :P går for full guffe her nå Takker
ikke værst redigering.Jeg likte det værtfall, men utrolig kort klipp da :P

ellers likte jeg ikke musikken.

OT: må si at grafikken på CS har forbedret seg enn da jeg spilte lol.
Sitat av Biffen Vis innlegg
Filmen var nokså kort og flasha. MEN en ting skal du ha av meg, Den sangen var Rå :P går for full guffe her nå Takker
Vis hele sitatet...
Var kort ja :P xD hehe, Rå den ja


ikke værst redigering.Jeg likte det værtfall, men utrolig kort klipp da :P

ellers likte jeg ikke musikken.

OT: må si at grafikken på CS har forbedret seg enn da jeg spilte lol.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk alt på Low, Uten om Shadows xD
Sitat av Geiten Vis innlegg
ikke værst redigering.Jeg likte det værtfall, men utrolig kort klipp da :P

ellers likte jeg ikke musikken.

OT: må si at grafikken på CS har forbedret seg enn da jeg spilte lol.
Vis hele sitatet...
Nå er dette CSS som kom i 2004 også da, ikke 1.6