Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1800
Heisann!

Når eg våknet idag og skulle på pc viste det seg at musa har best seg for å kødde litt med meg! Er sånn som skjer av og til å det hjelper å løfte på musa så er det borte, er som at du har den på en glatt å fin overflate å den går over alt..

Men det hjalp ikkje, så eg bestemte meg for å dra ut musa å inn igjen, nop det funket ikkje, lever forsatt sitt eget liv når musa ikkje er koblet til!

Javell da starter eg pc på nytt, 2 ganger er det gjort og forsatt er den på omreise rundt om på skjermen!

Kan noen hjelpe meg å få stopp på dette?
Du har prøvd å blåse inn i laseren? og slått den litt svakt mot bordet?
men den lever jo sitt eget liv når musa ikkje er kobla til heller, så ser jo ikkje at det skal kunne hjelpe? ;o
Sitat av Trondvn Vis innlegg
men den lever jo sitt eget liv når musa ikkje er kobla til heller, så ser jo ikkje at det skal kunne hjelpe? ;o
Vis hele sitatet...
Ok. Overså den detaljen... Da er jeg tom for ideer :S
Ikke noe hjelp for deg akkurat, men er interessert i svarene i denne tråden.

Min pc holdt på sånn. Plutselig begynte musa å hoppe rundt og åpne alt mulig av programmer, og restart hjalp ikke. Det som hjalp var å forlate pc-en og starte opp igjen etter en stund. Men det kom tilbake, oftere og oftere, og til slutt ble det uutholdelig. Sjekket for alt av virus og adware uten resultat. En kompis installerte nye drivere og div jeg ikke skjønner noe av. Til slutt reinstallerte jeg pc-en, og da ble det litt bedre. En stund. Men det kom raskt tilbake igjen og igjen oftere og oftere. Vanvittig irriterende, rett og slett! På slutten kunne jeg knapt logge inn før det begynte.

Endte med ny pc for min del. Vet fremdeles ikke hva det var som var galt.
Sist endret av Susa; 9. oktober 2013 kl. 11:11.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Start maskina i safemode og send den tilbake i tid til et punkt før dette begynte(gjennopprettingspunkt).
Hvis dette er en bærbar pc kan det hjelpe å deaktivere touchpaden. Sjekk i Device Manager og Disable alle "Mice and other pointing devices" som du ikke bruker.
Og jeg som trodde du hadde problemer med kona...

Men en løsning kan være å avinstallere musa fra Device Driveren. Hvis det er en USB-mus kan du også se hva som skjer når du plugger den i en annen port.
Eventuelt får du tak i noe sprit, vodka bør fungere greit. Trekk ut strømmen, ha sprit på en q-tip og rens ut av alle kontakter. Sjekk også at kontaktene på hovedkortet sitter skikkelig.
Haha! dere får creds for den med at dere trodde der var dameproblemer!

Prøvde alt i min makt å få orden på det, fant ut hva det var.. litt flaut må eg sei da sjøl!

når eg sitter i sofaen å bruker den trådløse musa så hadde den havnet på den glatte overflata og låg å gjore slitt at musa bevegde seg.. Tok sin tid før eg klarte og tenke så langt!

LET THE BURNING BEGIN! haha..

Men takk for hjelpen ellers!
Dude, det der skjer meg med hele tida. Har en shitty trådløs mus, og hvis den ligger intill sofaen så klikker musepekeren vinkel. :P
En gang kjøpte jeg en mus med kabel for 50 norske kroner, og jeg har hatt det i over to år .. Insane Men kanskje du kan finne en der, de er veldig rar. Navnet er: Proshop.no