Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1463
Heisann!

Hadde et lite uhell (mista i bakken) som gjorde at skjermen på min telefon (samsung active 4S) ble knust.
Har forsikring på nettbrett og mobil, og lurer på om dette dekker skade på skjerm? Evt hvordan jeg kan få dekt det?

... Evt om det er mulig å skifte skjerm selv?

Takker på forhånd for svar!
Sist endret av Cortanix; 15. mars 2014 kl. 11:59.
Sjekk forsikringsvilkårene som du har? Hvordan skal noen på et forum vite det.... Gjeeees.
Sitat av Cortanix Vis innlegg
Heisann!

Hadde et lite uhell (mista i bakken) som gjorde at skjermen på min telefon (samsung active 4S) ble knust.
Har forsikring på nettbrett og mobil, og lurer på om dette dekker skade på skjerm? Evt hvordan jeg kan få dekt det?

... Evt om det er mulig å skifte skjerm selv?

Takker på forhånd for svar!
Vis hele sitatet...
Det kommer som det blir nevnt an på forsikringsvilkårene dine. Eventuelt kan du oppgi hvilken forsikring du har, så kanskje noen vet det.
Hvis du har en idiotforsikring så skal det ikke være noe problem i få dekket det! Har også en kamerat som har fått ny på garantien når han sa at han hadde telefonen i baklommen og skjermen sprakk :-)
Det kan også være lurt å sjekke innboforsikring om du har noe sånt. Mange har idiotforsikring inkludert i den.
Om du har det som heter innbo pluss på innboforsikringen din, dekker det alle uhell, uansett. Egenandelen er vel 1000-2000kr da. Dekker mer og billigere enn en enkelt mobilforsikring.