Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1383
Halla og god 4/20 til alle stonerne
Hørte det skulle være en tulling som skulle åpne en midlertidig butikk i oslo hvor han hadde tenkt til å selge weed idag, noen som vet hvor dette er? Eller hvor folk går for å smoke idag? Hilsen en som ikke er mye i Oslo

(Antar politiet shutter ned stedet under åpning men sier ikke nei til sjangsen for å se norges første weed sjappe)
Om han er en tulling stiller jeg meg sterkt tvilende til.
Det er på høy tid å få gjort noe med narkopolitikken her i landet.
Spesielt mht cannabis

https://www.arodpolicies.org/copy-of...s-cafe-in-oslo
Sist endret av Fraktalist; 3 uker siden kl. 10:27.
Fuck Mr. Plod!
Faen til bra oppmøte egt.

Nice.
vi trenger sånn aktivisme over hele landet! vi må ta den friheten ! den vil ikke bli gitt
Han fikk solgt 600 gram før politiet stengte ned

Han fikk holde åpent og styre på i noen timer før politiet grep inn. Er dette et bevisst signal fra politiet? At de får la de holde på noen timer før de stenger ned, litt sånn som de lar de i marihuana marsjen røyke fritt den 20 april.
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Han fikk solgt 600 gram før politiet stengte ned

Han fikk holde åpent og styre på i noen timer før politiet grep inn. Er dette et bevisst signal fra politiet? At de får la de holde på noen timer før de stenger ned, litt sånn som de lar de i marihuana marsjen røyke fritt den 20 april.
Vis hele sitatet...
90.000kr på noen timer, faen, det er mye penger i det der. De som er tidlig ute hvis det blir lov å selge cannabis blir å tjene rått. Men, jeg regner med at hvis det blir lovlig, så blir det solgt på vinmonopolet.
Jeg var der helt fra starten av til slutten. Vi var bare 3 utenfor Slottsparken først, plutselig var vi ca. 100. Jeg stod også og røyket mens politiet kom og stengte ned stedet. Happy 420!

Jeg ble imidlertid skuffet over at de kun solgte greens og ikke noe brunt at all! En cookie hadde de da, den funka.
Sist endret av Tysteren; 3 uker siden kl. 12:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Roar greide det da. Dette blir stjerne i boka hans for mange.


Man kan kritisere form og fremgangsmåte men man kan ikke kritisere det personlige motet eller ballene. Vil man det bør man kunne skilte med egenerfaring med å risikere seg selv for andre, i politisk øyemed
Sist endret av meaculpaUIO; 3 uker siden kl. 13:28.
The hero we need!
Jeg lurer på hvilket rettslig etterspill dette får. Vil han bli tiltalt for å ha solgt 600 gram cannabis liksom?
Sist endret av FriFugl; 3 uker siden kl. 13:32.
Fuck Mr. Plod!
600 gram faen så bra.

lets go! ble veldig imponert når jeg så snapkart videoer
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Jeg lurer på hvilket rettslig etterspill dette får. Vil han bli tiltalt for å ha solgt 600 gram cannabis liksom?
Vis hele sitatet...
Jepp. Det er han forberedt på. Ref: ao.no