Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 536
jeg har lyst på et nytt spill som ligner på favoritt spillet mitt!
favoritt spillet mitt er Skies Of Arcadia. hvis noen har spillt det!
noen som vet om et spill (eller flere) som ligner? helst på xbox!

takk på forhånd
hehe.. til de som ikke vet hva Skies Of Arcadia er.
det er et veldig bra RPG spill. hvor man er en gruppe på 4 personer. som drar rundt i verden i en båt og slåss mot monstere og "bad guys" og prøver å redde verden.
ganske innvikla spill. hvor man kan dra rundt å utforske verden og møte mange interesange mennesker..
Har du prøvd Tales of Symphonia til Gamecube? Jeg likte iallefall det spillet godt, er realtime fighting da, men veldig underholdene.
Ellers har jeg hørt Baten Kaitos skal være bra, har dog aldri prøvd det.

Edit: Så ikke at det skulle være til xbox, la merke til "skies" noe som finnes til gamecube så tenkte den konsollen med engang.
Sist endret av RayMonk; 25. september 2006 kl. 18:33.
Sitat av Raymond
Har du prøvd Tales of Symphonia til Gamecube? Jeg likte iallefall det spillet godt, er realtime fighting da, men veldig underholdene.
Ellers har jeg hørt Baten Kaitos skal være bra, har dog aldri prøvd det.

Edit: Så ikke at det skulle være til xbox, la merke til "skies" noe som finnes til gamecube så tenkte den konsollen med engang.
Vis hele sitatet...
hehe.. har det på DreamCast jeg da!
=P
vet den finnes på Gamecube.. men har ikke konsollen så..
men takk uansett!
=)