Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1428
Neida. Det er ikke min første sang. Jeg skal snart gi ut en EP og dette er en av låtene som ikke kom med på den. Hva syntes dere?

http://soundcloud.com/feitn
Det virker ikke som du har missforstått noe, men det var dønn kjedelig.

(dvs. at produksjonen egentlig var ganske "ålreight")
Trådstarter
Sitat av waf Vis innlegg
Det virker ikke som du har missforstått noe, men det var dønn kjedelig.

(dvs. at produksjonen egentlig var ganske "ålreight")
Vis hele sitatet...
jeg kan nok være enig med deg der waf;D Takk for at du sjekka ut!
Hva skjer med at alle innleggene dine er reklame for musikken din..?
Trådstarter
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Hva skjer med at alle innleggene dine er reklame for musikken din..?
Vis hele sitatet...
hehe jeg legger bare ut musikken jeg:-) Er det ikke det skryteplassen er til for?
Jeg tror sangen har potensiale, men etter min smak.

- Mer bass
- Hørtes ut som litt for electronic
- Fet tekst.

Sitter dog på laptop så har ikke beste høytalerne, lykke til videre.
Trådstarter
Sitat av Sparkieville Vis innlegg
Jeg tror sangen har potensiale, men etter min smak.

- Mer bass
- Hørtes ut som litt for electronic
- Fet tekst.

Sitter dog på laptop så har ikke beste høytalerne, lykke til videre.
Vis hele sitatet...
Takk for at du sjekka ut og for konstruktiv kritikk;D
Jeg digga det som vanlig Jævlig rå tekst på denne!
Trådstarter
Sitat av jamesclark Vis innlegg
Jeg digga det som vanlig Jævlig rå tekst på denne!
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha!
Jævlig smart å bruke jamesclark brukeren din til å bli "populær".
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Jævlig smart å bruke jamesclark brukeren din til å bli "populær".
Vis hele sitatet...
haha jeg visst den kom til å komme!men sorry for å måtte skuffe deg,vi er naboer og han hører det meste jeg lager før det kommer ut. Men hvis det plager deg så skal jeg be han slutte å poste her.Haha
Fin produksjon kan trenge litt finpussing, men synes det var lite progresjon i låta.
Burde være noe mer enn bare teksten som skal fenge, noe som fanger oppmerksomheten til lytteren
og beholder dem der med deg gjennom hele låte, ikke bare til det er litt lei beaten din.
Lydbilde kan jeg ikke kommentere på fordi jeg ikke har hørt den med headset.

Oppsumering.
Oppbygning av låt.
Trådstarter
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Fin produksjon kan trenge litt finpussing, men synes det var lite progresjon i låta.
Burde være noe mer enn bare teksten som skal fenge, noe som fanger oppmerksomheten til lytteren
og beholder dem der med deg gjennom hele låte, ikke bare til det er litt lei beaten din.
Lydbilde kan jeg ikke kommentere på fordi jeg ikke har hørt den med headset.

Oppsumering.
Oppbygning av låt.
Vis hele sitatet...
Enig i at det er lite progresjon i låta. Virker som du har peil og jeg setter pris på tilbakemeldingen!
Sitat av slobby Vis innlegg
haha jeg visst den kom til å komme!men sorry for å måtte skuffe deg,vi er naboer og han hører det meste jeg lager før det kommer ut. Men hvis det plager deg så skal jeg be han slutte å poste her.Haha
Vis hele sitatet...
Hehe, da skjønner jeg. Ble bare [COLOR="Red"]veldig[/COLOR] mistenksom
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Hehe, da skjønner jeg. Ble bare [COLOR="Red"]veldig[/COLOR] mistenksom
Vis hele sitatet...
Skjønner deg godt Noen andre som har hørt låta?
Sitat av slobby Vis innlegg
haha jeg visst den kom til å komme!men sorry for å måtte skuffe deg,vi er naboer og han hører det meste jeg lager før det kommer ut. Men hvis det plager deg så skal jeg be han slutte å poste her.Haha
Vis hele sitatet...
Guilty as charged!Men jeg følger med da og nå ligger låta på urørt også!

http://www.nrk.no/urort/Laat/389366/default.aspx

Last ned og spre folkens!
Nå har jeg lagt ut 2 andre låter på soundcloud også!Kult hvis folk sjekker ut!
Dette er absolutt ikke min sjanger, men jeg synes du har en ganske fet og naturlig stemme. Spesielt på 'Aldri holdt en gunner'. Det er forøvrig også den suverent kuleste låta, imho.

'Alt kommer til å gå bra' synes jeg halter litt. 'Har'u hørt' er en bedre låt, men digger ikke hvordan stemmen din 'gjøres til' - du mister litt den naturlige sounden i stemmen din som jeg synes var bra i førstnevnte låt.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Dette er absolutt ikke min sjanger, men jeg synes du har en ganske fet og naturlig stemme. Spesielt på 'Aldri holdt en gunner'. Det er forøvrig også den suverent kuleste låta, imho.

'Alt kommer til å gå bra' synes jeg halter litt. 'Har'u hørt' er en bedre låt, men digger ikke hvordan stemmen din 'gjøres til' - du mister litt den naturlige sounden i stemmen din som jeg synes var bra i førstnevnte låt.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det!Jeg må si jeg er veldig enig i det du sier. Kult at du gadd å sjekke ut!La forresten ut enda en låt nu!
Sitat av slobby Vis innlegg
Neida. Det er ikke min første sang. Jeg skal snart gi ut en EP og dette er en av låtene som ikke kom med på den. Hva syntes dere?

http://soundcloud.com/feitn
Vis hele sitatet...
Jeg er egentlig ikke noe fan av hip hop, men jeg syntes dette var helt greit. jeg likte bassrytmen din på bakifra-låta. Håper det går bra med utgivelsen din. Du kan ihvertfall lage musikk, selv om jeg ikke har noe greie på hip hop.