Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3530
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har lyst på en vanlig trepipe, men er det "trygt" å kjøpe fra Weedshop.no? Vil det stå på pakken at den er fra weedshop? Noen som har erfaring? Vil ikke at folk her skal tro at jeg er en "hasjisj" og plutselig får jeg lensmannen på døren :P

Noen andre plasser jeg kan kjøpe piper, osv..?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det står bare "W shop" på pakken, de fleste slike butikker er godt klar over denne situasjonen du er nervøs for å havne opp i, det er så langt jeg har erfart, ikke en eneste head shop på kloden som ikke pakker ting en smule diskrét inn, spesiellt om det sendes i posten.
shangri la, nederst i karl johan kan du besøke, og kjøpe pipe eller hva en det måtte være
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av hellotitty Vis innlegg
shangri la, nederst i karl johan kan du besøke, og kjøpe pipe eller hva en det måtte være
Vis hele sitatet...
Ja, men så bor jeg i mellom Salten og Helgeland i Nordland. Ca. 15 mil fra nærmeste by.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Forresten, jeg bestilte den pipa... Men jeg fikk en melding om at jeg må bestille varer for minst 250,- NOK. Hva er dette for noe tull?
Det betyr at du må handle varer for minst 250 norske kroner.