Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4529
Som tittelen sier, noen som har erfaring med denne nettbutikken?
Fant ikke så mye info på google, og de fleste artiklene var mange år gamle..

Sjekk prisforskjellen på f.eks HTC One M9

4427,-
http://www.mytrendyphone.no/shop/htc...9-175264p.html

6290,-
https://www.netonnet.no/art/telefon-.../216117.11549/

Alle mobiler er vesentlig mye billigere der, 1000-2500,- i forskjell virker mye.
For noen år siden så kjøpte jeg noen deler til iPhone fordi jeg trengte de rimelig raskt i forhold til hva ebay kunne levere. Varene ble sendt og kom frem i rimelig tid, så jeg har gode erfaringer med den siden. Ta forbehold om at dette var noen år siden.
Jeg har ikke kjøpt en mobil derfra, men en del andre ting. Kommer som regel fra på 1 dag, og har ingen problemer med det jeg har kjøpt derfra. Kunderservicen er også bra!
Trådstarter
Okei, men fant nå ut at dette var en dansk side egentlig (de har lager der)
Og alle varer over 350,- er mva og tollpliktige...
Blir ikke så billig telefon på meg alikevel da!
Du betaler produktet inkludert mva på den siden vel? Du skal slippe ekstra utgivter bortsett ifra frakt.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av MyTrendyPhone
Prisene på nettstedet www.MyTrendyPhone.no er ekskl. dansk moms. For kunder bosatt utenfor EU (f.eks. Norge, Sveits, Grønland, Færøyene, Island) faktureres det ekskl. dansk moms. Ved momsfrie bestillinger er du, som kunde, selv ansvarlig for evt. tollbehandling i det gjeldende landet. Dette gjelder også for reparasjoner.
Vis hele sitatet...

Har bestilt mobildeler der før, da jeg trengte noe raskt, ankom etter 2 dager begge gangene, men ville ikke kjøpt mobil der, da det blir lik pris ca.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Du betaler produktet inkludert mva på den siden vel? Du skal slippe ekstra utgivter bortsett ifra frakt.
Vis hele sitatet...
Mtp. at siden er Dansk og de sender fra Danmark så er alt mva pliktig. Hvis det blir stoppet og sjekket vel og merke. Jeg røyk på det...
Kjøp mobil fra Norge du. Sparer ikke mye uansett, og det blir høgg med reklamasjon/fiksing. Du får for det første ikke 5 års reklamasjon, og du må sende tlf til Danmark om du vil fikse den. Tar lang tid.
Uvaksinert 👍
hm. en side med .no domene, norsk tekst og priser i NOK. Det er en sak for forbrukerrådet.

Ser at det er klager allerede på det firma inne på forbrukerrådet. Styr unna.
Sist endret av daffe; 25. juli 2015 kl. 20:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.