Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1589
Hei!

Har nå fått bredbånd fra GET. Fikk tilsendt et modem av dem, og lurer på i den forbindelse om det er mulig å bruke et multimodem fra telenor som jeg har stående. Evt, forslag til routere som jeg burde titte på? Ikke snakk om noen megalinje - 10mbps. Andre ting dere vil tilføye/dele med meg ang. get, nyeste av bredbånd, routere, aksesspunkt(?) så fyr gjerne løs.
Get anbefaler at du KUN bruker Get sine utstyr. Det er fordi vi vet at vårt utstyr funker med vårt opplegg og du vil oppleve gode signaler.

Hilsen en ansatt hos Get

Til alle dere som har BB ifra Get, gled dere for det som kommer veldig snart
Sist endret av kongs1; 10. januar 2014 kl. 22:46.
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Get anbefaler at du KUN bruker Get sine utstyr. Det er fordi vi vet at vårt utstyr funker med vårt opplegg og du vil oppleve gode signaler.

Hilsen en ansatt hos Get

Til alle dere som har BB ifra Get, gled dere for det som kommer veldig snart
Vis hele sitatet...


Mange sinnna personer der ute. Noen ganger koker det litt vel mye i topplokket.

http://freak.no/forum/showthread.php...ght=bredb%E5nd
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg


Mange sinnna personer der ute. Noen ganger koker det litt vel mye i topplokket.

http://freak.no/forum/showthread.php...ght=bredb%E5nd
Vis hele sitatet...
hehe, haters gonna hate

VIKTIG: Jeg representerer ikke Get her, jeg gir kun mine egne tips og representerer kun meg selv.
Sist endret av kongs1; 10. januar 2014 kl. 22:55.
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Til alle dere som har BB ifra Get, gled dere for det som kommer veldig snart
Vis hele sitatet...
Med mindre det ikke er gigabit nett så blir ikke jeg fornøyd. Get box ii var ræleruter.
Sitat av MrZone Vis innlegg
Med mindre det ikke er gigabit nett så blir ikke jeg fornøyd. Get box ii var ræleruter.
Vis hele sitatet...
Vi får håpe på det beste da

god helg
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Vi får håpe på det beste da

god helg
Vis hele sitatet...
God helg, ja.

(Konkurrent til Get som forsøker selge parabol.)
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
God helg, ja.

(Konkurrent til Get som forsøker selge parabol.)
Vis hele sitatet...
Haha, takk for at du delte videoen! lo mye når selgeren påsto at man kan montere dekoder i bilen
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Get anbefaler at du KUN bruker Get sine utstyr. Det er fordi vi vet at vårt utstyr funker med vårt opplegg og du vil oppleve gode signaler.

Hilsen en ansatt hos Get

Til alle dere som har BB ifra Get, gled dere for det som kommer veldig snart
Vis hele sitatet...
BB? Mulig jeg er litt for gammel for å forstå alle forkortelser, men hva er BB?
Sitat av Lattergal Vis innlegg
BB? Mulig jeg er litt for gammel for å forstå alle forkortelser, men hva er BB?
Vis hele sitatet...
Bredbånd, tipper jeg.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Bredbånd, tipper jeg.
Vis hele sitatet...
Beviset på at jeg ikke bør skrive på forum bår jeg er trøtt i trynet :-)
Sitat av MrZone Vis innlegg
Med mindre det ikke er gigabit nett så blir ikke jeg fornøyd. Get box ii var ræleruter.
Vis hele sitatet...
En ting er Gbit, men fornuftig priset Gbit? Det blir neppe GET først med i landet. Det billigste i Oslo i dag er 500Mbit til 1500/mnd,-
Jeg prøvde GET en gang, men medfulgt utstyr var passordbeskyttet, og kundeservice ville ikke oppgi innloggingsinformasjon. Mange har nok eget utstyr de heller vil benytte enn boksen fra GET. Det ble returnert dagen etter.

Er det slik fortsatt?
Gbit høres kult ut, men hva trenger man det til i private hjem i dag? Jeg ser at behovet for bredbånd øker med årene, men i dag...? Vi har 100 Mbit linje og sitter og streamer full-HD på tre pcer samtidig, med full-HD-streaming på TVen i bakgrunnen i tillegg, og likevel bruker vi ikke en tredjedel av linjen engang. Hvis noen av dere føler dere har behov for en Gbit-linje, kan dere forklare meg hvorfor?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Gbit høres kult ut, men hva trenger man det til i private hjem i dag?
Vis hele sitatet...
Remote filserver.
Hadde vært fantastisk å ha det i et datasenter fremfor boden.
Sitat av MrZone Vis innlegg
Bahnhof? Titegn
Vis hele sitatet...
Lynet.no, tror ikke noen slår de på de hastighetene hvertfall. (Er vel nesten ingen som tilbyr de hastighetene en gang)