Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 5901
Etter sommeren skal jeg på internatskole i Shanghai/Kowlong og lære meg kinesisk, har tenkt meg å ta en joint iblant, googlet litt om straffer og lovligheter rundt marijuana i China.

Noen sider sier du får dødsstraff for å røyke mens andre sider sier at det er ok hvis du ikke har kinesisk statsborgerskap. Du kan bli deportert hvis du blir tatt, du har ikke lov til å selge, men å besitte marijuana er greit. Har hørt så mye forskjelligt vet ikke hva som er sant.
De har også denne dagen som heter "anti drug day" elns. Der de henretter mange hundre fordi de røyker.

Noen her på nff som vet noe om toleransen eller har informasjon rundt dette?
Siden du er norsk statsborger så tror jeg ikke de kan henrette deg!
har en kompis som bor i Beijing, og han røyker hele tiden. det er dritbillig der også
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Siden du er norsk statsborger så tror jeg ikke de kan henrette deg!
Vis hele sitatet...
Selvsagt så kan de det. Om de ønsker å gjøre det er en annen sak.


Sitat av chanislavi Vis innlegg
Noen her på nff som vet noe om toleransen eller har informasjon rundt dette?
Vis hele sitatet...
Kina har opp igjennom tidene hatt store problemer med narkomane, da hovedsakelig opiumsavhengige, og dette er nok hovedårsaken til at all narkotika nå er strengt forbudt.

"It should be note that mainland China has a different legal system from Hong Kong. In mainland China, the use of cannabis is punishable by death. In Hong Kong, death penalty had been abolished for all crimes."


Turister vil nok imidlertid få noe mildere behandling, men fengsel i en periode er nok ikke utelukket. Det finnes en del skrekkhistorier vedrørende cannabis i asiatiske land, og det er grunnen til at jeg kommer til å holde meg langt unna slik dersom jeg i fremtiden reiser til den verdensdelen. It's just not worth it!
Sist endret av caperno; 25. mai 2011 kl. 11:21.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har lest at man må smugle over en viss mengde marijuana (500g) for å risikere dødsstraff, men om dette var Kina eller Singapore husker jeg ikke.
I hong kong ble jeg tilbudt hasj av pakistanere hele tiden, men turte aldri å vise interesse.. Stoler ikke nok på rykter til at jeg gidder å risikere å sitte i fengsel der nede.
chanislavi's Avatar
Trådstarter
Jeg tar sjangsen og gjør det èn gang, bare for historiens skyld.
Hvis politiet kommer etter meg er det bare å spring inn på et kjøpesenter, tror ikke de finner meg der når det er over 9000 andre kinesere.

Hvis de på en eller annen måte klarer å finne meg i midten av over 9000 kinesere så sier jeg bare at jeg trodde politiet skulle skyte meg fordi jeg har lest her på forumet at du kan bli skutt for mistanke av marijuana mens jeg holder opp en vanlig røyk(og har selfølgelig kasta hasjisen mens jeg sprang).

Mye av marijuanaen i China blir smugla fra Hong Kong, selv har jeg vært i Hong Kong 6 ganger, men aldrig fått tilbudt noe som helst illegalt, untatt hentai tentacle blader og brennevin fra en svett-kåt selger når jeg var 16.
Jeg har bodd i Kina i to aar, og det er rimelig lett og greit aa faa tak i og royke her. Men det er det jo i Thailand ogsaa, og der faar du faktisk 17 aar i fengsel.

Derimot, om man bare har brukerdoser paa seg og er utlendning saa er mitt inntrykk at det vaerste er deportasjon.

Om du smuggler sa henretter de japanesere, sa tror ikke vi faer no saerbehandling.

Ogsa er det en annen ting som faktisk er vaerdt aa tenke paa, det er at paa offtenlig plan saa er det ikke veldig bra mellom norge og kina, og det ville vaert veldig kjipt aa ende opp som en brikke i et politisk spill og bli straffet til det fulle pga av nasjonaliteten sin. Vet ikke hvor sannsynlig det er. Naa har ikke du tenkt a aa smugle, saa det er greit uansett. hehe.

Og btw, oensker deg velkommen til Kina. Utrolig kult land
"The Chinese criminal code automatically stipulates a mandatory death sentence for smuggling heroin in quantities more than 50 grams." Ut ifra det jeg har lest tror jeg ikke du får dødstraff blir du tatt med små mengder 'Herb'. Trokke du trenger å bekymre deg for dødstraff skal du bare ta en joint i ny og ne.

Er selv en røyker i et land der straffene er helt absurde. Her nede er det som sagt "bare" å betale purken blir du tatt. Jeg vil tro at Kina og Thailand(som jeg bor i) er omtrent like korrupte når det kommer til sånne ting. Med andre ord, blir du tatt kan du 9 av 10 ganger betale deg ut MEN møter du feil type så kan du ha store problemer(ikke i form av dødstraff men deportering osv). Derfor vil jeg anbefale deg å IKKE røyke i et land som Kina eller Thailand for den slags skyld.

Det er mulig det er en del skrivefeil, begynner å slurve på norsken :S

Peace
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av chanislavi Vis innlegg
Jeg tar sjangsen og gjør det èn gang, bare for historiens skyld.
Hvis politiet kommer etter meg er det bare å spring inn på et kjøpesenter, tror ikke de finner meg der når det er over 9000 andre kinesere.
Vis hele sitatet...
Nei, du blander deg nok godt inn som stein hviting blandt en masse kinsere..
Sist endret av Bombasa; 25. mai 2011 kl. 14:40.
Det største problemet er å finne det borti der, det er ikke så fryktlig vanlig. Og akkurat derfor er det faktisk ofte at politifolk ikke vet hvordan hasj/pot ser ut eller lukter så det er mulig å slippe unna på denne måten. Men nei, politiet er IKKE korrupte i Kina, som de er i Thailand. Tvert i mot skaffer du deg bare flere problemer om du tilbyr deg å bestikke.
Men når det er sagt, straffene er på helt latterlige der borte. For en innfødt kineser er det dødsstraff på over 20 g, men hvordan de vil reagere på en utlending vet jeg ikke.

Hong kong er forøvrig en annen verden i forhold til fastlandskina, der er det mye lettere å finne noe å røyke på, men straffene er fortsatt skyhøye.
Trodde dem solgte like dårlige ting der som alt annet det står "made in China" på jeg
Sitat av Googæl Vis innlegg
Det største problemet er å finne det borti der, det er ikke så fryktlig vanlig. Og akkurat derfor er det faktisk ofte at politifolk ikke vet hvordan hasj/pot ser ut eller lukter så det er mulig å slippe unna på denne måten. Men nei, politiet er IKKE korrupte i Kina, som de er i Thailand. Tvert i mot skaffer du deg bare flere problemer om du tilbyr deg å bestikke.
Men når det er sagt, straffene er på helt latterlige der borte. For en innfødt kineser er det dødsstraff på over 20 g, men hvordan de vil reagere på en utlending vet jeg ikke.

Hong kong er forøvrig en annen verden i forhold til fastlandskina, der er det mye lettere å finne noe å røyke på, men straffene er fortsatt skyhøye.
Vis hele sitatet...
Har hørt at det var fult mulig å bla opp noe cash å komme seg ut av de fleste situasjoner i Kina(har en bekjent som har bodd i Kina) men det er mulig jeg/han tar feil
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Siden du er norsk statsborger så tror jeg ikke de kan henrette deg!
Vis hele sitatet...
Var jo nå nylig et par filipinere som ble tatt i å smugle (joa stor forskjell i å røyke en joint og smugle et parti med heroin), men de var jo filipinske statsborgere, og det endte opp med døden på dem!

Vil kineserne drepe deg så kan hverke Norge, USA eller noe som helst annet land gjøre no stort! Enhver som sier noe annet er naiv og kan leke med nissen og alver!
Og Kina liker ikke Norge.....
Sitat av NewJackHustler Vis innlegg
Er selv en røyker i et land der straffene er helt absurde. Her nede er det som sagt "bare" å betale purken blir du tatt. Jeg vil tro at Kina og Thailand(som jeg bor i) er omtrent like korrupte når det kommer til sånne ting. Med andre ord, blir du tatt kan du 9 av 10 ganger betale deg ut MEN møter du feil type så kan du ha store problemer(ikke i form av dødstraff men deportering osv). Derfor vil jeg anbefale deg å IKKE røyke i et land som Kina eller Thailand for den slags skyld.

Det er mulig det er en del skrivefeil, begynner å slurve på norsken :S

Peace
Vis hele sitatet...
Det er veldig feil. Det er ikke i det hele tatt like utstrakt korrupsjon blant politi i kina og det aa prove aa betale seg ut av noe saant vil i de fleste tilfeller bare balle seg paa aa alt vaerre. I thailand, derimot...

Na skal det sier at Kina nylig la ned en stopper for bruken av dodstraff for de neste to aarene, untatt i noen spesielle tilfeller som ikke var spesifiserte.
Sist endret av Picard; 25. mai 2011 kl. 15:29.
Sitat av Ivar Vis innlegg
Var jo nå nylig et par filipinere som ble tatt i å smugle (joa stor forskjell i å røyke en joint og smugle et parti med heroin), men de var jo filipinske statsborgere, og det endte opp med døden på dem!

Vil kineserne drepe deg så kan hverke Norge, USA eller noe som helst annet land gjøre no stort! Enhver som sier noe annet er naiv og kan leke med nissen og alver!
Vis hele sitatet...
Å unngå systemet tror jeg ikke Kinesiske myndigheter har noe problem med. Hvis de ikke kan drepe deg, så "forsvinner" du i alle fall.. Han berømte karen som stilte seg opp foran alle tanksene ble jo bare dratt bort og aldri blitt sett siden. Skutt bak et skur eller plassert i en diamantgruve er mine to kort
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Og Kina liker ikke Norge.....
Vis hele sitatet...
Det er vel den kinesiske regjeringen som ikke liker Norge.
En enkelt politimann i Kina driter nok i den fredsprisen vi har delt ut.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Nei, du blander deg nok godt inn som stein hviting blandt en masse kinsere..
Vis hele sitatet...
Jeg tipper øynene deres ser like trøtte ut i det minste
Sitat av chanislavi Vis innlegg
Jeg tar sjangsen og gjør det èn gang, bare for historiens skyld.
Hvis politiet kommer etter meg er det bare å spring inn på et kjøpesenter, tror ikke de finner meg der når det er over 9000 andre kinesere.

Hvis de på en eller annen måte klarer å finne meg i midten av over 9000 kinesere så sier jeg bare at jeg trodde politiet skulle skyte meg fordi jeg har lest her på forumet at du kan bli skutt for mistanke av marijuana mens jeg holder opp en vanlig røyk(og har selfølgelig kasta hasjisen mens jeg sprang).

Mye av marijuanaen i China blir smugla fra Hong Kong, selv har jeg vært i Hong Kong 6 ganger, men aldrig fått tilbudt noe som helst illegalt, untatt hentai tentacle blader og brennevin fra en svett-kåt selger når jeg var 16.
Vis hele sitatet...
Akuratt det som er problemet... 9000 Kinesere Du er vel ikke kineser du? Situasjonen er jo stikkmotsatt. Du sliter hvis du løper inn i det kjøpesenteret
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Akuratt det som er problemet... 9000 Kinesere Du er vel ikke kineser du? Situasjonen er jo stikkmotsatt. Du sliter hvis du løper inn i det kjøpesenteret
Vis hele sitatet...
Kina har turister de også, er ikke bare kinesere på det kjøpesenteret.
Og hvor lang tid bruker du på og kaste fra deg en klump hasj / weed?

Dette er normalt til og med i Norge!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Det er vel den kinesiske regjeringen som ikke liker Norge.
En enkelt politimann i Kina driter nok i den fredsprisen vi har delt ut.
Vis hele sitatet...
Ja men tenk deg, hvis den enkle politimannen vil ikke bli bestikket, og han norske havner i retten, hva tror du kommer til aa skje? Jeg vil tro de vil lage en eksempel av han/hun, siden den kinesiske regjeringen hater oss.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Du bør være ytterst forsiktig med narkotika i Asia, og du skal stole 100% både på de du kjøper av og de du tar deg en blås med. Straffene her er av en helt annen verden enn de du er vant med i Norge hvor du stort sett bare får en smekk på pung og lanke. Det er ikke mange årene siden en Australier ble henrettet her i Singapore etter å ha blitt tatt på _flyplassen_ under en mellomlanding med 400 gram heroin i bagasjen. Kina praktiserer også fremdeles dødsstraff for narkotikaforseelser, men slik jeg har forstått er dette i de fleste tilfeller rettet mot innførsel.
Skulle du bli tatt er det dog svært usikkert hva som skjer. Du kan i aller beste fall få en heftig bot, en skyss til flyplassen og en tvunget plass på første fly, du kan ende opp i fengsel i X år eller rett på the Stairway to Heaven. Det hjelper heller ikke at det politiske forholdet mellom Kina og Norge er på et all time low for tiden, så dette er virkelig ikke riktig timing for å satse på en diplomatisk redning.

Spør deg selv; Er det virkelig verdt en blås?
Det er situasjonen mellom Norge og Kina som har gjort meg ekstra forsiktig i det siste. Fjern tanke, men det er mye bitterhet paa regjeringsplan, og blir man tatt for noe saa hadde det vaert utrolig kjedelig og bli gjort til eksempel pga denne diplomatiske isfronten.
http://www.webehigh.com/city/detail....ID=Hong%20Kong

der har du massevis av info også fra flere plasser i china
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Sitat av Picard Vis innlegg
Det er situasjonen mellom Norge og Kina som har gjort meg ekstra forsiktig i det siste. Fjern tanke, men det er mye bitterhet paa regjeringsplan, og blir man tatt for noe saa hadde det vaert utrolig kjedelig og bli gjort til eksempel pga denne diplomatiske isfronten.
Vis hele sitatet...
Nettopp. Du kan fort ende opp som et eksempel på "norske statsborgere som kommer til Kina og forsøpler samfunnet med narkotika", og må straffes med lovens strengeste straff. Noen ganger minner internasjonal politikk mest om et skittent spill.
Skjønner meg virkelig ikke på folk som i det hele tatt vurderer og risikere livet (Selv om det er lite sannsynlig) for og ta seg en Joint. Hvis du vil røyke utenfor Norge, ta deg en tur til Amster og kos deg der.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Det er vel den kinesiske regjeringen som ikke liker Norge.
En enkelt politimann i Kina driter nok i den fredsprisen vi har delt ut.
Vis hele sitatet...
Sant det, men om han skulle ha blitt arrestert og fått dødsstraff kommer jo norske myndigheter til å jobbe på liv og død (?) for å hindre kineserne i å henrette.. Altså kommer det sikkert til å bli tatt opp høyt i systemet, hvor de som ikke liker Norge jobber, og de vil da (kanskje) gjøre lite/ingenting for å hindre at henrettelsen finner sted, bare for å vise sin avsky til Norge.

Nå er det riktignok umulig å vite hvordan situasjonen hadde blitt. Kanskje hadde dem sendt nordmannen ut, kanskje ikke... Spørsmålet er jo om det er verdt å ta sjangsen..
Sist endret av mcmanaman; 25. mai 2011 kl. 17:14.
Sitat av Picard Vis innlegg
Det er veldig feil. Det er ikke i det hele tatt like utstrakt korrupsjon blant politi i kina og det aa prove aa betale seg ut av noe saant vil i de fleste tilfeller bare balle seg paa aa alt vaerre. I thailand, derimot...

Na skal det sier at Kina nylig la ned en stopper for bruken av dodstraff for de neste to aarene, untatt i noen spesielle tilfeller som ikke var spesifiserte.
Vis hele sitatet...
Joda men nå ville jeg ikke stolt på den kinesiske staten for 5 øre, antall dødsdømte i Kina er en statshemmelighet. Men som sagt så er jeg ikke sikker på det med korrupsjon i Kina. Det lille jeg "vet" har jeg fått høre av en bekjent som har bodd i Kina så det kan godt hende det er ikke er så korrupt som han skal ha det til. Sjekket også 'Corruption Perceptions Index' der Kina var på 78 plass sammen med land som Thailand og Lesotho. Det er mulig korrupsjonen ikke er lik som landa jeg nevte når det kommer til Narko osv. Som sagt jeg er ikke sikker.

Setter pris på å lære noe nytt btw
Forundrer meg til stadighet hvor blottet for konsekvensforståelse folk er. Du VET du kan få en helvetes streng straff, og du VET du kommer til å angre som en hund om du blir tatt, hvorfor risikere det?

Men, sånn tilbake til topic så tviler jeg på at du blir henrettet, men tviler ikke et sekund på at du kan bli sittende mange år i et rimelig fælt fengsel der nede.
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Forundrer meg til stadighet hvor blottet for konsekvensforståelse folk er. Du VET du kan få en helvetes streng straff, og du VET du kommer til å angre som en hund om du blir tatt, hvorfor risikere det ?
Vis hele sitatet...
Newsflash: forbud og strenge straffer fungerer ikkje..
Vart tilbudt "drugs" i shanghai hele tiden, så er nok ikke så vanskelig å finne kontakter der..når du flytter di så kan du teste ut en klubb som heter M2 btw, den var ok
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Newsflash: forbud og strenge straffer fungerer ikkje..
Vis hele sitatet...
Newsflash: Det har ingenting med diskusjonen å gjøre..
Sitat av NewJackHustler Vis innlegg
Har hørt at det var fult mulig å bla opp noe cash å komme seg ut av de fleste situasjoner i Kina(har en bekjent som har bodd i Kina) men det er mulig jeg/han tar feil
Vis hele sitatet...
Det er veldig store forskjeller fra de store byene og litt mer utpå bygda. På bygda er de nok gjennomgående mer korrupte. dessuten har ting forandret seg der etter OL.

I den forstand at de har skjerpa opp politistyrken i de store byene. Men som sagt cannabis er ukjent for mange kinesere, de gangene jeg har vært der har jeg blitt tilbudt exstasy og piller av alle slag, men ikke cannabis. Men forøvrig, om du tar turen lenger nord i landet enn Shanghai vokser det vilt og kan røykes på høsten. Det er ikke spesielt potent, men fortsatt røykbart.

Unntaket her er da Hong Kong, men det er i praksis et annet land enn resten av Kina.

Men når det er sagt, politiet der har en tendens til å ikke bry seg så mye om hva hvite folk gjør. Sannsynligvis er dette et forsøk på vise hvor bra og fritt landet er for vestlige utseende folk. De vet godt hvor alle pengene som har bygd opp landet kommer fra og er lite interesserte i å gjøre noe som kan hemme denne strømmen av utenlandske investeringer.
Sist endret av Googæl; 26. mai 2011 kl. 02:12.
Høres forlokkende ut å sitte i et kinesisk fengsel.

Ærlig talt, kan du ikke heller røyke marijuana her hjemme, eller i Amsterdam som noen foreslo?
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Newsflash: forbud og strenge straffer fungerer ikkje..
Vis hele sitatet...
Newsflash: Det fungerer fantastisk godt.
Ta Singapore som eksempel. Lovene er strenge og oppretholdes gjennom et fungerende rettsystem. Kriminalitet er så og si ikke-eksisterende. Hvordan er situasjonen i kriminalliberale Norge hvor man bare risikerer noen strenge ord og et midlertidig opphold på 3-stjerners hotell? Get back on topic, kid.
Hva da med USA som må sies og ha et veldig strengt rettssytem men livstid, dødsstraff og "three strikes" som endel stater driver med?
Har USA en lav kriminalitet?

Singapore er ett veldig rikt land med lite fattigdom og innbyggerne har en enorm respekt for autoriteter.


Forøvrig, blaze opp! har selv røyket i shanghai og det var ingen problem
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Marken Vis innlegg
Newsflash: Det fungerer fantastisk godt.
Ta Singapore som eksempel. Lovene er strenge og oppretholdes gjennom et fungerende rettsystem. Kriminalitet er så og si ikke-eksisterende. Hvordan er situasjonen i kriminalliberale Norge hvor man bare risikerer noen strenge ord og et midlertidig opphold på 3-stjerners hotell? Get back on topic, kid.
Vis hele sitatet...
Du ser at det er lite kriminalitet, og strenge straffer. Du antar det er sammenheng. Men kan du vise til studier som tilseier at det ikkje skuldast andre faktorer?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det er ingenting og være redd for. Røyket i shanghai og mange andre steder i asia. Poletiet bryr seg ikke. Vist du blir tatt er det bare og betale. Kjente en som ble tatt med cocain i shanghai og han ga poletimanen 100dollar... Det er ikke som Norge. Det er fullstendig korrupt over alt. Man risikerer mer paranoia og værre ting vist man røyker i norge en der nede.

I india og nepal selger resturanger og hotel hasj. Og man kan få det av nesten alle tuk tuk førerene i sørøst asia. Det er tryggere en her hjemme. Vist man ikke smuggler da.. Ingen fare!
Sitat av danseku Vis innlegg
Hva da med USA som må sies og ha et veldig strengt rettssytem men livstid, dødsstraff og "three strikes" som endel stater driver med?
Har USA en lav kriminalitet?
Vis hele sitatet...
I USA har man den typiske "fuck the police" holdningen og fengslene der er jo skoler for småkriminelle til å bli mer enn bare småkriminelle. Fengslene i USA er jo en virvarr av gjenger som operer. Du har latinske, svarte og hvite gjenger, skaffer du ikke beskyttelse av noen av gjengene så er det fritt frem for å voldta, drepe og banke deg opp. I fengslene så er det rasisme som holder disse gjengene i live. Fengslene er jo ikke fengsler, men heller et rekrutteringsenter for gjengene. Jeg tviler på at Kina har det samme problemet med sine fengsler men det vet ikke jeg noe om.

Kilde: http://www.youtube.com/watch?v=VyVmoCWIOrg
Sitat av hafnor Vis innlegg
Høres forlokkende ut å sitte i et kinesisk fengsel.
Vis hele sitatet...
Jeg satt i fengsel i Kina i 45 dager. Ikke for narkotika though. Delte celle med 25 andre folk, sov på en scene av tre, og spiste ris og suppe hver dag. Hadde en liten luftegård hvor vi fikk gå ut for å vaske klær i fra morgenen til middag. Kinesisk TV kl 7-9 på kvelden. I helgene fikk vi utdelt to kortstokker og et par brett kinesisk sjakk.

Sitat av Picard
Na skal det sier at Kina nylig la ned en stopper for bruken av dodstraff for de neste to aarene, untatt i noen spesielle tilfeller som ikke var spesifiserte.
Vis hele sitatet...
Det var noen dødsdømte i fengslet hvor jeg satt.

Sitat av NewJackHustler
Har hørt at det var fult mulig å bla opp noe cash å komme seg ut av de fleste situasjoner i Kina(har en bekjent som har bodd i Kina) men det er mulig jeg/han tar feil
Vis hele sitatet...
Hvis det er en konflikt mellom to personer er det somregel å bla opp et par lapper slik at politiet ikke blir innblandet. Vet ikke hvordan det er å bestikke politiet.

Sitat av Googæl
Det største problemet er å finne det borti der
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ble spurt på åpen gate av "Moccamenner" om jeg ville kjøpe. Flere ganger om dagen.
Kvaliteten var ikke på det beste, knaskende tørr fis var det eneste jeg fikk tak i.
Etter noen måneder i Shanghai har jeg merket at politiet ikke egentlig bryr seg og småting, kjøpte en mini-turtle for 4k, tror den var stjålet fordi den var så billig og ny. Ga 4k i cash og satte meg på scooteren og kjørte min vei :P
Jeg har heller ikke lappen, ble heller ikke stoppet av politi en eneste gang når jeg kjørte/røykte.
Kompisen min ble stoppet en gang, han kunne ikke godt kinesisk så politiet gikk sin vei. Vel så mange utenlandsstudenter som røykte også.

Hva satt du inne for Yutao?
Sitat av chanislavi Vis innlegg

Hva satt du inne for Yutao?
Vis hele sitatet...
Fyllekjøring på en av de jævla scooterne. Ble et sammenstøt med en annen fyr på scooter og selvfølgelig hadde jeg ikke med kontant eller bank kortet så jeg fikk ikke gitt han penger, så han ringte selvsagt purken.

Jeg hadde heller ikke strøm på telefonen så jeg fikk ikke ringt noen heller. FML.

Jeg ble ført til Wenzhou (storbyen i området) etter div blodprøver og avhør som tok 12 timer omtrent, fordi det var de i Wenzhou som tok seg av utlendinger. Wenzhou politiet ville egetlig ikke gjøre noe sak utav det siden det var ikke noen stor overtredelse, men Yueqing politiet ville visst ha meg i statistikken sin så jeg ble satt inn alikevel. Igjen; FML

(beklager dobbelpost)
Kina har generelt ikke hatt noe problem med å henrette folk uansett nasjonalitet. http://www.telegraph.co.uk/news/worl...-in-China.html
Sitat av EddieTheHead Vis innlegg
Kina har generelt ikke hatt noe problem med å henrette folk uansett nasjonalitet. http://www.telegraph.co.uk/news/worl...-in-China.html
Vis hele sitatet...
Vist du er dum nok til og smugle ja. De bryr seg ikke om småkriminalitet. Smugling gjelder hele Asia. Må ikke finne på det.