Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1936
Har nettopp bestilt meg noen gram av disse to stoffene. Har selvfølgelig lest litt om dem før jeg bestilte, men jeg har også lyst til å høre erfaringer fra folk som har prøvd det. Vet at de ikke har noe med hverandre å gjøre, men det blir litt teit å lage to topicer.
Så er det noen som har lyst å fortelle?

(Kanskje jeg er dårlig til å lete, men jeg fant ingen topics om dem.)
Sist endret av rom 101; 13. februar 2008 kl. 15:11.
Har prøvd kratom, ga meg en meget skuffende rus. Bare slapp og endte opp med å sovne med headsettet på i senga.
rom 101's Avatar
Trådstarter
Ja, kratom skal vel være omtrent som codeine?
Vet at det bare gir en avslappende effekt.

Hvordan er det med doseringen på kratom? Hvor mye tok dere?
Sist endret av rom 101; 13. februar 2008 kl. 15:26.
Prøvde Kratom for noen uker siden. Det smakte ikke noe godt og ble mer kvalm enn beruset, men det funker vel forskjellig fra person til person.
Sist endret av Samantide; 13. februar 2008 kl. 15:26.
Fikk en mye sterkere rus av 300mg kodein enn av kratom. Jeg tok et gram med 35x kratom extrakt. Kan være de som lager extraken som ikke har gjort jobben sin ordentelig.
Så jeg anbefaler ingen å kjøpe Kratom Gold 35x.
Sist endret av Trippa; 13. februar 2008 kl. 15:30.
rom 101's Avatar
Trådstarter
Hva med Ourinhus? Noen som har erfaring?
ser ut som du har kjøpt katta i sekken der kompis.
rom 101's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bothrops
ser ut som du har kjøpt katta i sekken der kompis.
Vis hele sitatet...
Utdyp!

Det er bare småpenger det er snakk om her, så om dette er noe drit uten funk så er det ikke verdens undergang.
Sist endret av rom 101; 13. februar 2008 kl. 17:18.
Spiste 10 gram ren "high grade kratom" over ca. 45 minutter (redosering) og fikk en eneste effekt som varte i et minutt, det var en "bølge" av noe merkelig i hele kroppen. Det smaker drit å spise det, og er ikke særlig effektivt i det store og det hele på svært mange folk. Det kan ha noe med den kommersielle kvaliteten å gjøre, så om noen har prøvd bedre kratom enn man får hos en vanlig internettvendor, vil jeg gjerne høre!
rom 101's Avatar
Trådstarter
Så etter deres mening, hva av det på denne siden får man mest for penga for?
Sist endret av rom 101; 13. februar 2008 kl. 19:39.
Vanskelig å si, smak og behag. Nå vet ikke jeg om du har prøvd salvia eller Amanita Muscaria/Phanterina, men "rusen" fra disse tingene er svært interesange opplevelser.

Fluseoppen kan du jo vente med til sensommeren/høsten med å skaffe deg. Da den kommer uti den norske naturen
Sist endret av Trippa; 13. februar 2008 kl. 19:55.
90% av all kratom som selges er mer eller mindre bøff. Du får ikke god kratom hos for eksempel everyonedoesit, legithit eller mange andre headshops, for eksempel anbefaler iallefall en moderator i legalhigh forumet til EDIT å ikke kjøpe kratom derifra. Det sier vel noe.

Erfarne fjellfolk tipset meg om at divineshaman var stedet å handle, etter å prøvd en del kratom av varierende pulvertyper og ekstrater og whatnot var jeg selv overbevist om at det var oppskrytt. Denne headshoppen er den eneste som selger "ordentlig" kratom i Europa.

Etter å ha prøvd noe UEI Indo ble det plutselig meningsløst å diskutere om det virker, det var ikke lenger slik at man satt og lurte "hmm..jeg *tror* jeg kjenner noe nå..", det var mer en følelse av "aaaaahhhhhhhhhhhhh..........goooooooooodttt...steeeiiii in nåååå..slappe aaaaaavvvv". Å sammenligne den rusen man får av god kratom med kodein eller opiater er faktisk helt kurant, det er ikke tvil om at det funker bare man får tak i gode varer.
Digital nomade
trippy's Avatar
Syntes rusen var digg jeg Blei veldig daff og slapp, noe som passer meg og andre med litt overdrevent mye energi i kroppen. Men det da slik med legal highs at de ikke alltid funker på alle.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
hvordan er den fra deva da?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Divineshaman er den eneste siden man bør benytte når det gjelder kratom. Liker Thailandsk best, både stimulerende og sedativ. Viktig å ikke leke kjekkas med de flytende ekstraktene forresten, det er kruttsterke saker som sparker. Personlig synes jeg at 5 til 6 gram med enhanced thai eller bali er det som gir den beste rusen.
judoka, hvordan tilbereder du din kratom?
Det er mange metoder som har god virkning, men min favoritt er å koke opp 1 deciliter melk med 3 dl vann på svak varme. Så krydrer jeg blandingen med ønskelig mengde kanel og kardemomme for å få en smule bedre smak, synes ikke kratom er veldig godt. Når det småkoker rører jeg inn kratompulveret godt. Det kan fort bli en slags tykk grøt hvis du ikke rører godt nok. Lar det så trekke i fred i 5-10 min.

Man kan benytte seg av rizladropp også, men siden 5-6 gram med kratom er relativt mye plantederivat tar dette TID Mener at te med melk er best for å unngå de leie smertene i magen dagen derpå.

Bakrus på denne substansen intreffer. Har følt det som en ekstremt forkortet fyllesyke. Har aldri fått baksmell på små doser.
Sist endret av judoka; 8. november 2008 kl. 11:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.