Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1621
Fikk meg en ny mac i går, spill er alltid greit når man vil få tiden til å gå eller kjede seg. Noen å anbefale? Både gratis og de som koster penger?
Bus Driver, Minecraft og Tropico 4
Title of titles
bamsegutt's Avatar
League of Legends! Gratis, og du kan spille litt nå og da Du kan også laste ned Steam, de har en del spill, både gratis og betalte, som fungerer på Mac
Starcraft 2!
Need for speed most wanted
Bootcamp med Windows og du kan spille hva du vil.
Amnesia: the dark descent.

Egentlig hele jævla Penumbra collection også.

Kos deg..
Greed Corp er verdt en titt om du bare vil slå ihjel litt tid. Fant det først på Xbox Live, men det har i etterkant kommet til både OS X og iOS.
Sist endret av møkk; 8. mars 2012 kl. 14:01.
CS:S og Minecraft, kanskje?
Du burde prøve Trine :-) veldig bra spill!
Mafia 2: Director's Cut.
Helt fantastisk!
Team Fortress 2, det er gratis.
Jeg spiller faktisk World Of Warcraft på min Macbook.. Men ellers har steam et bredt utvalg av spill til Mac!

Minecraft er jo også en artig timekiller!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Det eneste jeg spiller på macen min er Starcraft 2 og minecraft noen ganger tf2 og. Generelt spiller jeg nesten aldri på pc bortsett fra de spillene jeg nevnte og de kjører ganske bra på macen min
Ingen har nevnt Stepmania?!
League of Legends og Penumbra!
Better than thou.
World of Goo var gøy.