Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1082
Var en tur i Stavanger i dag og tok litt bilder av diverse street art og andre småting. Jeg er fult klar over at selve motivet ikke er mitt, men kunne godt tenkt meg litt kritikk uansett, både god og dårlig verdsettes.
Ble kanskje litt lang post og mange bilder, beklager det.

Ballons:


Car:


Crab:


Master Sword:


Nuclear Babies:



Peace:


Splash:


Too much:


Toy:
Sist endret av Eirik0405; 14. mars 2012 kl. 21:07.
Eirik0405's Avatar
Trådstarter
Østen Pøbel:
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Fine bilder, men ser ikke helt hva "master sword" skal være, gjetter på noe fra Zelda, men ser det ikke :/
Eirik0405's Avatar
Trådstarter
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Fine bilder, men ser ikke helt hva "master sword" skal være, gjetter på noe fra Zelda, men ser det ikke :/
Vis hele sitatet...
Takker

Tenkte litt på dette selv, det er "Sverd i Fjell", like utenfor Stavanger.

http://photos.igougo.com/images/p240...rd_i_Fjell.jpg
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Hmm, det var santenmeg ikke lett å se XD

Men fint var det, personlig ville jeg nok ha satt fokuset litt lenger oppe.
Crab & Master Sword er det bilder du har Tilt Shiftèt i ettertid ?

Master Sword var vanskelig å se var sverd ... var for lite skarphet ellers i dybden til å gjøre det til et spennende bilde ... ble bare ... "jaha, ok" og ikke noe mere innehold enn å lese tittlen på bildet ... mye mere innehold i di andre bildene som gjorde dem spennende.
Eirik0405's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mantuz Vis innlegg
Crab & Master Sword er det bilder du har Tilt Shiftèt i ettertid ?

Master Sword var vanskelig å se var sverd ... var for lite skarphet ellers i dybden til å gjøre det til et spennende bilde ... ble bare ... "jaha, ok" og ikke noe mere innehold enn å lese tittlen på bildet ... mye mere innehold i di andre bildene som gjorde dem spennende.
Vis hele sitatet...
Takker for svar

Har ikke tilt shiftet de nei, bildene er tatt med blender 1.8 dermed blir fokuspunket lett å leke med
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du har kuttet ut store deler av flere av verkene du har fotografert. Jeg kjenner godt til de enkelte street-art verkene du har fotografert og de mister mye når du velger å gjøre dette. Litt av hensikten med street-art er jo også plasseringen, men dette faller helt bort da du også avstår fra å si noe som helst om plasseringen i bildene dine. Det ser nesten ut som om du har hatt begrensninger i din optikk som har hindret deg i å få med mer. I tillegg blir det mye kutting i motivene. Hvis du skal gjøre dette er det avhengig av at du gjør det bra, og at det tjener bildet, noe det ikke gjør i dette tilfelle.

Denne kritikken gjelder i hovedsak de bildene du har tatt av street-art. Er du fortsatt i stavanger, fins det mye mer spredd utover hele Østre Bydel. Les deg opp ang komposisjon, og prøv igjen. Dette kan du gjøre bedre.
Sist endret av John Travolta; 22. april 2012 kl. 13:05.