Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 6266
Jeg og vennene mine har alltid hatt prosjekter på gang. Utforsket hobbyer, satt oss inn i ting. Men nå, når det nærmer oss sommerferien, har vi ingenting å gjøre. Vi planla egentlig softgunkriger og stuff, men det gikk til helvette. Noen som har et forslag til noe vi kan sette oss inn i og begynne med? Kan være hva som helst.
Lage et band?
Sitat av alexguge Vis innlegg
Lage et band?
Vis hele sitatet...
Prøvd det, går aldri bra. Bandtida er over, orker ikke prøve igjen :L
When everything else fails, turn criminals.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Sitat av QuePasa Vis innlegg
When everything else fails, turn criminals.
Vis hele sitatet...
Hvilke kriminelle ting skal de foreta seg da? Stjele personnummer? *host host*
Sitat av QuePasa Vis innlegg
When everything else fails, turn criminals.
Vis hele sitatet...
Prøvd det og, er ikke serlig "morsomt"? Tenker mer på prosjekter eller hobbyer vi kan holde på med når vi ikke har noe å gjøre? Alt fra poker til å lage film..?
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Hvilke kriminelle ting skal de foreta seg da? Stjele personnummer? *host host*
Vis hele sitatet...
I see what you did there. Jeg fant de jeg har tilfeldig, leta ikke eller noe

Tenkte mere på småting kun for lulz & adrenaline.
Prøv Lake Jumping!

1. Lag en ramp som holder slik at dere kan komme høyt og langt med den.
2. Finn et fint spot å ha rampen på, gjerne ved en bratt nedoverbakke
3. Finn en sykkel dere ikke har mye bruk for, og sett utfor bakken!

Harrytur til Sverige!

Samle et par venninder/venner og dra på fotballbanen/basket/tennis/golf/STRANDA/volleyballbanen etc.
Hender jeg tar meg en tur på butikken og rapper litt, men det er ikke noen hobby

Sitat av Lubbii Vis innlegg
Prøv Lake Jumping!

1. Lag en ramp som holder slik at dere kan komme høyt og langt med den.
2. Finn et fint spot å ha rampen på, gjerne ved en bratt nedoverbakke
3. Finn en sykkel dere ikke har mye bruk for, og sett utfor bakken!

Harrytur til Sverige!

Samle et par venninder/venner og dra på fotballbanen/basket/tennis/golf/STRANDA/volleyballbanen etc.
Vis hele sitatet...
Tja, vet ikke om vi hadde fått til sykkelstuntet med de forholdene vi har her
Harrytur til svergie er jo en mulighet, men det er jo ikke akkurat en hobby / et prosjekt vi kan sette oss inn i
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Hender jeg tar meg en tur på butikken og rapper litt, men det er ikke noen hobby
Vis hele sitatet...
Yeah, drev med det før jeg også, men så ble det for lett/ble aldri tatt så jeg fikk ikke noe kick av det.

Anyways, noe annent å gjøre.. Jeg og noen kompiser driver å finner småe barnesykler(enten kastet eller gratis på finn osv.) så fikser vi de og har det fun med de.
Sjekk opp babes!
Sitat av QuePasa Vis innlegg
Yeah, drev med det før jeg også, men så ble det for lett/ble aldri tatt så jeg fikk ikke noe kick av det.

Anyways, noe annent å gjøre.. Jeg og noen kompiser driver å finner småe barnesykler(enten kastet eller gratis på finn osv.) så fikser vi de og har det fun med de.
Vis hele sitatet...
Hvordan har dere det fun med barnesykler?

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Sjekk opp babes!
Vis hele sitatet...
Njaa, prøvd det før, går alltid til helvette
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Hvordan har dere det fun med barnesykler?
Vis hele sitatet...
Kan være alt fra å kjøre ned bratte gressbakker til å kjøre innpå butikken til å kjøre helt vanlig rundt å se på blikkene du får.

Høres sick lame ut, men vi klarer alltids å ha det artig.
Lag ramper og kjør på sykler uti vannet. Myk landing = trene backflips = profitt!
Eller kan dere jo sette dere inn i pyring.
Dra på fjelltur,og ta med kamera. Det er etter min mening noe det beste man kan gjøre med venner, og bildene er et minne for alltid
Dere kan finne ut for meg hvilken jobb som man gjør minst mulig i, som er lettest å få, som man tjener mest i.

Dere kan kartlegge alle jobber og hvordan lønn\arbeid står i forhold til hverandre, fysisk og mentalt.
Sitat av QuePasa Vis innlegg
Kan være alt fra å kjøre ned bratte gressbakker til å kjøre innpå butikken til å kjøre helt vanlig rundt å se på blikkene du får.

Høres sick lame ut, men vi klarer alltids å ha det artig.
Vis hele sitatet...
Tja, bortsett fra at å finne barnesykler kan bli et problem, kunne det vært verdt å prøve noe lignende?

Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Lag ramper og kjør på sykler uti vannet. Myk landing = trene backflips = profitt!
Eller kan dere jo sette dere inn i pyring.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvordan jeg skal få til det? Har verken ramp eller vann? Pyring kunne dog blitt morsomt..

Sitat av Blåtann Vis innlegg
Dra på fjelltur,og ta med kamera. Det er etter min mening noe det beste man kan gjøre med venner, og bildene er et minne for alltid
Vis hele sitatet...
Vi drar på jakt så fort vi får sjangsen, alltid jævlig deilig

Sitat av Taurean Vis innlegg
Dere kan finne ut for meg hvilken jobb som man gjør minst mulig i, som er lettest å få, som man tjener mest i.

Dere kan kartlegge alle jobber og hvordan lønn\arbeid står i forhold til hverandre, fysisk og mentalt.
Vis hele sitatet...
Dette må prøves! Kp til deg
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Tja, bortsett fra at å finne barnesykler kan bli et problem, kunne det vært verdt å prøve noe lignende?



Skjønner ikke hvordan jeg skal få til det? Har verken ramp eller vann? Pyring kunne dog blitt morsomt..
Vis hele sitatet...
Aner ikke hvordan det er der du bor, men her jeg bor er det sånn svær container hver måned eller noe som kommer, hvor folk kan kaste alt de ikke har bruk for som f.eks sofa, TV, sykler, ski osv.. Og da er det mange ganger at noen kaster en barnesykkel eller to, så der kan du jo campe.
Om det ikke er noe sånn så får du vell finne en annen måte da
lage et elektrolyseapparat som du kobler til bilmotoren din og sparer drivstoff
ganske avansert og tidkrevende å sette seg inn i, men gassen kan brukes i kanoner, ballonger osv
Klepp dæ å få dæ en jobb!

Beklager dialekten, men det høres ikke like "oppfordrende" på bokmål.
Sitat av QuePasa Vis innlegg
Aner ikke hvordan det er der du bor, men her jeg bor er det sånn svær container hver måned eller noe som kommer, hvor folk kan kaste alt de ikke har bruk for som f.eks sofa, TV, sykler, ski osv.. Og da er det mange ganger at noen kaster en barnesykkel eller to, så der kan du jo campe.
Om det ikke er noe sånn så får du vell finne en annen måte da
Vis hele sitatet...
Nei, er ikke akkurat slik her. Men hender det ligger sykler i grøfta

Sitat av Lasse94 Vis innlegg
lage et elektrolyseapparat som du kobler til bilmotoren din og sparer drivstoff
ganske avansert og tidkrevende å sette seg inn i, men gassen kan brukes i kanoner, ballonger osv
Vis hele sitatet...
Høres spennende ut, skal sjekke det ut

Sitat av OnklD Vis innlegg
Klepp dæ å få dæ en jobb!

Beklager dialekten, men det høres ikke like "oppfordrende" på bokmål.
Vis hele sitatet...
Haha, ja, vurderer jobb i sommerferien
Dere kunne jo ha brukt sommeren på en eller annen slags sport. (fotball, slåball, håndball, badminton etc.) Ha faste møtepunkter, kanskje to ganger i uka eller noe lignende, og prøvd å bli driitgod i det. Noen venner av meg gjorde det med trampoline, det er helt sjukt hva de får til nå..
Sitat av Carelius97 Vis innlegg
Dere kunne jo ha brukt sommeren på en eller annen slags sport. (fotball, slåball, håndball, badminton etc.) Ha faste møtepunkter, kanskje to ganger i uka eller noe lignende, og prøvd å bli driitgod i det. Noen venner av meg gjorde det med trampoline, det er helt sjukt hva de får til nå..
Vis hele sitatet...
Driver nok med sport fra før
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Bygg en flytebryggehusbåt slik en annen her inne gjorde!
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Bygg en flytebryggehusbåt slik en annen her inne gjorde!
Vis hele sitatet...
Kunne gått ann, men kanskje ikke helt min stil
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg har alltid vært lysten på prosjekter selv!
Sjekk ut noe av det jeg har gjort, så kanskje du finner noe inspirasjon

Bygg en egen katapult/trebuchet: http://freak.no/forum/showthread.php?t=132870
Lag en kortfilm: http://freak.no/forum/showthread.php?t=177070
Lag en potetkanon: (har ikke bilde av den store), men guiden min til en liten og effektiv en: http://thscience.no/eksperimenter/enkelpotetkanon.php
Bygg hydrogenceller: http://freak.no/forum/showthread.php?t=147020
Start med kjemi/pyro og bygg deg en labb i kjelleren: http://freak.no/forum/showpost.php?p...69&postcount=4 og http://freak.no/forum/showthread.php?t=127866
Dra på Urban Exploring: http://freak.no/forum/showthread.php?t=188954
Sist endret av Thoryllo; 11. juni 2011 kl. 01:44. Grunn: legge til "p" i potetkanon
Konverter en bensin motor til Gass. Jeg har behov for å vite løsningen selv så derfor kunne det være interessant og høre hva dere fant ut i høst.
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Jeg har alltid vært lysten på prosjekter selv!
Sjekk ut noe av det jeg har gjort, så kanskje du finner noe inspirasjon

Bygg en egen katapult/trebuchet: http://freak.no/forum/showthread.php?t=132870
Lag en kortfilm: http://freak.no/forum/showthread.php?t=177070
Lag en potetkanon: (har ikke bilde av den store), men guiden min til en liten og effektiv en: http://thscience.no/eksperimenter/enkelpotetkanon.php
Bygg hydrogenceller: http://freak.no/forum/showthread.php?t=147020
Start med kjemi/pyro og bygg deg en labb i kjelleren: http://freak.no/forum/showpost.php?p...69&postcount=4 og http://freak.no/forum/showthread.php?t=127866
Dra på Urban Exploring: http://freak.no/forum/showthread.php?t=188954
Vis hele sitatet...
Oi, inspirerende tenkt mye på potetkanon, skal vurdere å prøve noe av dette! Kp til deg
Spill tennis!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Spill tennis!
Vis hele sitatet...
Ikke mye muligheter for tennis her.. Har dog alltid hatt lyst til å prøve
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Ikke mye muligheter for tennis her.. Har dog alltid hatt lyst til å prøve
Vis hele sitatet...
Hm, badminton da?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Hm, badminton da?
Vis hele sitatet...
Gikk på badminton i et år før jeg gikk lei
Bygg en trhytte, dra på teltur og fisk, kjøp kamera og start med fotografering, ha lan sammen, dra på hyttetur, start med dyre/fugle observasjon i skogen (kombiner med camping, fisking og fotografering)
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Bygg en trhytte, dra på teltur og fisk, kjøp kamera og start med fotografering, ha lan sammen, dra på hyttetur, start med dyre/fugle observasjon i skogen (kombiner med camping, fisking og fotografering)
Vis hele sitatet...
Trehytte blir det nok ikke noe av. Fotografering driver jeg med innimellom. Blir nok også en del teltturer denne sommeren

Sitat av Dude!pewpew Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Oi, det så faktisk temmelig rått ut, men tviler på at jeg har råd.. Nettop kjøpt inn en del greier
Det koster noen kroner ja, men du får en bra bil for 3000, om du bestiller fra utlandet.
Sitat av Dude!pewpew Vis innlegg
Det koster noen kroner ja, men du får en bra bil for 3000, om du bestiller fra utlandet.
Vis hele sitatet...
3000 er jo litt penger, da
Kjøp dere Wow alle sammen. Problem solved.
Jupp, men det er drit funny da =P

"Kjøp dere Wow alle sammen" Ja, da blir iallefall sommeren borte!
Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
Kjøp dere Wow alle sammen. Problem solved.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke bli avhengig av WoW, har nok å bruke penger på
Kjøp hver deres modellbil, bensindrevet - elektrisk er også morsomt, men kjipere å skru på.

Sinnsykt morsomt å drive på med dette i lag med gode kamerater, uavhengig om dere har interesse for biler. Dette er biler i miniatyr-skala og det er utrolig hvor godt det føles å styre en så liten bil som går opp i mot 100 km/t på en bane tilegnet dette, med en fuckings jævla kontroll.

#edit: Fitte. Hva faen er oddsen for at en annen idiot kommer med samme forslaget som meg to timer tidligere? Det er jo faen ikke så utbredt!
Sist endret av brsbent; 11. juni 2011 kl. 04:35.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Kjøp hver deres modellbil, bensindrevet - elektrisk er også morsomt, men kjipere å skru på.

Sinnsykt morsomt å drive på med dette i lag med gode kamerater, uavhengig om dere har interesse for biler. Dette er biler i miniatyr-skala og det er utrolig hvor godt det føles å styre en så liten bil som går opp i mot 100 km/t på en bane tilegnet dette, med en fuckings jævla kontroll.

#edit: Fitte. Hva faen er oddsen for at en annen idiot kommer med samme forslaget som meg to timer tidligere? Det er jo faen ikke så utbredt!
Vis hele sitatet...
Hehe, høres bra ut skal sjekke det ut
Kjøp en gammel båt sammen som dere kan pusse på og ordne opp sammen. Når den er ferdig fiksa kan dere cruise rundt på vannet i sommer og selge dem med fortjeneste til høsten!
Airsoft eller Paintball. kostbart, men arti.

Ellers så kan dere lage skytterlag med potetkanon.

Støtter RC bil forslaget. Har en HPI Baja. går fort som faan. lag bane og kappkjør med venner. eller time trial.
Sist endret av F4celess; 11. juni 2011 kl. 11:45.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Kjøp en gammel båt sammen som dere kan pusse på og ordne opp sammen. Når den er ferdig fiksa kan dere cruise rundt på vannet i sommer og selge dem med fortjeneste til høsten!
Vis hele sitatet...
Kunne faktisk vært jævlig artig

Sitat av F4celess Vis innlegg
Airsoft eller Paintball. kostbart, men arti.

Ellers så kan dere lage skytterlag med potetkanon.

Støtter RC bil forslaget. Har en HPI Baja. går fort som faan. lag bane og kappkjør med venner. eller time trial.
Vis hele sitatet...
Paintball er noe vi har vurdert lenge, også potetkanon. Har mest lyst til å begynne med noe billig / gratis
hvis dere er en gjeng som ofte henger sammen og stoler på hverandre så kan dere jo vurdere å starte en liten bedrift.
e-business krever ofte ikke mye startskapital. kunn for domene.

hva businessen skal gå ut på aner jeg ikke. det er opp til dere, men poenget er at det er langt ifra umulig så det er et alternativ hvis dere har interesse for det.

eks, en informasjonsside om hva som foregår til en hver tid i storbyene og rundt i landet også.
krever bare research og mye omskrivning, men hey se på it-avisen.no, de gjør det samme og de får hjula til å gå rundt.

hva som helst basically, men cash is king! skyte maling kan du gjøre når du er rik/gründer og ikke har noe bedre å bruke tiden på =).
Sitat av sugerøret Vis innlegg
hvis dere er en gjeng som ofte henger sammen og stoler på hverandre så kan dere jo vurdere å starte en liten bedrift.
e-business krever ofte ikke mye startskapital. kunn for domene.

hva businessen skal gå ut på aner jeg ikke. det er opp til dere, men poenget er at det er langt ifra umulig så det er et alternativ hvis dere har interesse for det.

eks, en informasjonsside om hva som foregår til en hver tid i storbyene og rundt i landet også.
krever bare research og mye omskrivning, men hey se på it-avisen.no, de gjør det samme og de får hjula til å gå rundt.

hva som helst basically, men cash is king! skyte maling kan du gjøre når du er rik/gründer og ikke har noe bedre å bruke tiden på =).
Vis hele sitatet...
Tja, kunne vært mulig, men hadde mest sannsynlig gått ganske ille
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Tja, kunne vært mulig, men hadde mest sannsynlig gått ganske ille
Vis hele sitatet...
det som er poenget, skaff erfaring, bedre enn å feile som voksen, om du setter deg inn i hvordan man driver "butikk" nå så vil du ha noe å se tilbake på i senere tid.

derfor er det lurt å starte noe hvor dere maks taper 200kr, som en e-business elns. morsomt, erfaringsrikt, og hvem vet kanskje det fører til noe. ingen vet.

ikke kast bort tid på å skyte maling osv, bygg deg opp, økonomisk og erfaring/kunskapsmessig.

en dag har du så mye kunnskap at du tjener penger ut av det, og dine dager vil bestå av ferie,dans,fancy restauranter og fine damer. mmmmmmm. ring gutta og hør om de er interessert.

sett dere ned et sted og brainstorm! er dere heldig så går noen fine damer forbi dere og. bare et pluss!
Hva med å starte en blogg?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Hva med å starte en blogg?
Vis hele sitatet...
En blogg om at de ikke har noe å gjøre?

TS: Hva med skating da? Utrolig digg å bade etter en lang dag i skateparken!
Sist endret av Daybreak; 11. juni 2011 kl. 12:15.