Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1805
Er det noen som veit noe om hvordan kjedene tar inn spillene?
Når de eventuellt kommer inn på lager?
Er det noen som har erfaring med å få tak i ting før de opprinnelig slippes?

Er det noen mindre nettbutikker som er mer shady enn andre som er villig til å sende ut tidligst mulig for å sikre seg ett salg?
Sist endret av Ajesto; 25. oktober 2012 kl. 13:48.
Det er ganske gøy om man får slike spill et par dager før alle andre. Man får jo et klart overtak når man kjenner mapsa og har kommet høyere i level og fått bedre våpen enn de andre..

Du må nok kjenne noen som jobber i butikk som selger spillet(og er villig til å ofre jobben for at du skal få en liten fordel )
Om du kjenner noen godt nok i en butikk, kan du alltids låne en som de 'selger' på releasedato, altså du betaler på releasedato for slik at butikker ikke bryter reglene.

Om du ikke har mulighet til dette, tror jeg det blir vanskelig med mindre de gjør en feil, eller er villig til å ta sjansen til å motta bøter.
Sist endret av Volch0k; 25. oktober 2012 kl. 14:50.
Leste om en som hadde ranet en lastebil med spill, tror det var en av de andre CoD spillene. Han hadde truet sjåføren med pistol(?) og fått han til å åpne bilen, tatt ett spill og så syklet avgårde..
Det er jo alltids en mulighet?
Tenker du på og bare spillet før det kommer ut?
Eller spille det?
Hvis du skal spille det, ville det kanskje vært smart og fortelle hva slags konsoll du spiller på

Husker fra den tida jeg spillet en god del Xbox 360.
Jeg hadde fått xboxen min "Flasha", som gjorde at Xboxen min kunne lese og kjøre brente spill.
Når det kom til Call of Duty: Black Ops, altså 1eren, fikk jeg tak i det minst ei uke før det ble lansert i butikkene, ved hjelp av et nettsted som heter "Xbox Sky".
http://bt.xbox-sky.cc:8888/index.php

Jeg holder meg ikke oppdtatert på nettstedet og kan derfor ikke bekrefte når eller om spillet kommer ut før tida, er ganske vanlig at spill kommer ut der nokså tidlig!

Håper dette var til hjelp!
Trådstarter
Hehe raning er vell litt drøyt.
Jeg er ute etter spillet til PS3 og jeg er jo da hypp på å få det tidligst mulig for å spille det.

Jeg tenkte mer på type små nettbutikker, som kanskje hadde hatt til vane å sende ut tidlig, type torsdag den 8ne, eller fredag den 9ne, så man kanskje forhåpentligvis kunne fått det på lørdag.

Men med tanke på at spillet har release på en tirsdag, så vil nok de aller fleste sende ut på fredag uansett?
Sist endret av Ajesto; 25. oktober 2012 kl. 16:15.
Sitat av Ajesto Vis innlegg
Hehe raning er vell litt drøyt.
Jeg er ute etter spillet til PS3 og jeg er jo da hypp på å få det tidligst mulig for å spille det.

Jeg tenkte mer på type små nettbutikker, som kanskje hadde hatt til vane å sende ut tidlig, type torsdag den 8ne, eller fredag den 9ne, så man kanskje forhåpentligvis kunne fått det på lørdag.

Men med tanke på at spillet har release på en tirsdag, så vil nok de aller fleste sende ut på fredag uansett?
Vis hele sitatet...
Den lokale "Musikkverket" solgte forrige Black Ops(?) kanskje MW2 over en uke før relase.

Den er lagt ned, men vet ikke om den kjeden vanligvis selger tidlig. Kan håper

PS: Dette var da PS3
Trådstarter
Dårlig med kjentfolk i sånne butikker, eller småbutikker, jobbet selv i gamestop for 4 år siden, da var det andre boller!

Får vell bestille fra 3-4 norske nettbutikker og håpe att noen av de sender ut på fredag og posten ordner opp så det ligger i postkassa på lørdag!
Sist endret av Ajesto; 25. oktober 2012 kl. 17:09.
Elkjøp pleier å levere 1 dag før om du forhåndsbestiller.
Husker at min venn forhånds-bestilte Black Ops fra Elkjøp, da fikk han den 3-4 dager før release!
Vi spilte det, iløpet av 10 minutter var det 10 stykker kommet løpende på besøk for å spille! :P
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Spill kommer ut før i usa. Så som regel ligger det på Tpb før release i norge.
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Spill kommer ut før i usa. Så som regel ligger det på Tpb før release i norge.
Vis hele sitatet...
Kommer nok sikkert til å laste ned SP til pc og spille den ja, men er MP som er gjevest!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen som vet når man kan forhåndsnedlaste via steam?
Sitat av cos Vis innlegg
Er det noen som vet når man kan forhåndsnedlaste via steam?
Vis hele sitatet...
Du kan gjøre det nå.
Sitat av cos Vis innlegg
Er det noen som vet når man kan forhåndsnedlaste via steam?
Vis hele sitatet...
Nei. Spillet blir vel tilgjengelig for nedlastning natt til 13.

EDIT: Man kan forhåndsnedlaste, men du kan ikke spille før klokken 12 natt til 13.
Sist endret av RabbitPen; 9. november 2012 kl. 16:09.
I wanna play a game.
Veit om ein so skifta IP til ein IP nede med Kina, så han fekk det ein dag eller to før. Men korleis har eg ikkje peiling på.