Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1180
Vi har Discovery Channel her jeg bor. Men for å være ærlig så starter jeg å ikke like den kanalen lenger. De har forandret seg utrolig mye de siste årene.

Før var det faktisk en del vitenskapsprogrammer som gikk litt i dybden på ting.

Nå er det bare konversiellt drit som bilbygging og hugge ned trær. De er helt ute å kjører. Så på et program her om dagen på Discovery, som het Cash Cab. Mest latterlige jeg har sett på lenge, og det ble sendt i beste sendetid tilogmed. De burde skifte navn på kanalen sin.

Finns det noen alternativer til Discovery Channel? Som er sånn som Discovery var før?
Har du prøvd National Geographic Channel?
National Geographic Channel, bør du sjekke ut!
Discovery har nok tapt seg.
Dere må ikke glemme at det har kommet flere Discovery kanaler de siste årene, som f.eks Discovery Science, hvor de sender vitenskapsprogrammer.
Discovery Sience er vel mer av det du er ute etter.
Nat geo!

jeg var selv i discovery bobla over flere år, men siden sommern har jeg brukt så og si kun en tv kanal i min heim. nat geo
Sitat av solrikioo Vis innlegg
Discovery Sience er vel mer av det du er ute etter.
Vis hele sitatet...
Det var jeg ikke klar over. Da skal jeg sjekke ut det. Takker for svar.
Hva med history channel? Kanskje i litt annen sjanger, men viser mye av det samme. Eller som tidligere nevn, National Geographic Channel, Discovery science etc.

Sjekk ut på discovery til hjemmeside.
Hele Dicoverypakken består av:
Animal Planet
Animal Planet HD
Discovery Channel
Discovery HD
Discovery Science
Discovery World
Discovery Travel & Living


Anbefales varmt, ville anskaffet History Channel og National Geographic i tilleg! Mye bra der.
hugging av trær og deadly catch etc går vell på national neographic channel, history channels og.
Det kan gå gode programmer på alle de kanalene, og det går mye uinteressant på de og.
Så det beste er vell å veksle mellom dem etter hva de sender?


utenom discovery så er det. National Geographic Channel, historychannel, bbc knowlegd.
Sist endret av sneipen; 18. januar 2011 kl. 08:48.
Sitat av sneipen Vis innlegg
hugging av trær og deadly catch etc går vell på national neographic channel, history channels og.
Det kan gå gode programmer på alle de kanalene, og det går mye uinteressant på de og.
Så det beste er vell å veksle mellom dem etter hva de sender?


utenom discovery så er det. National Geographic Channel, historychannel, bbc knowlegd.
Vis hele sitatet...
Ax men og Deadliest catch går på Viasat 4 og, bare for å ha det sakt. Er visst ganske populert. Må si meg enig i at det er spennende, men kanskje ikke såppas at man skulle hatt det på 3+ kanaler. Bare sånn *by the way*, for å ikke gå off topic.
Slik jeg har hørt det er Disovery Science "bare" repriser, men for all del: Test det ut!
Sitat av ivar669 Vis innlegg
Slik jeg har hørt det er Disovery Science "bare" repriser, men for all del: Test det ut!
Vis hele sitatet...
Jeg har ingenting imot en kanal som sender mythbusters hele dagen! er ikke noe feil i det ;D
NG er nevt, i tillegg kan en slenge på history channel mye fint der
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Så mye på discovery før, men nå har de tapt seg voldsomt.

Og når det gjelder de seriene som deadliest catch og tømmerhoggerne, hvordan tør de som er med i serien å stå opp om morgenen, alt er jo livsfarlig og de trur jo de holder på å dø for den minste ting.
Sitat av r0bin Vis innlegg
Så mye på discovery før, men nå har de tapt seg voldsomt.

Og når det gjelder de seriene som deadliest catch og tømmerhoggerne, hvordan tør de som er med i serien å stå opp om morgenen, alt er jo livsfarlig og de trur jo de holder på å dø for den minste ting.
Vis hele sitatet...
Gutta som er ute på beringshavet har jo faktisk mistet mange menn allerede da.

Men er ganske enig, kommer vel "livsfarlig blogging" ellerno snart, hvor man får trusler og sånn :O (overdrivelse.)
Discovery Channel og History Channel = Reality Channel
Animal Planet = Veterinary Planet

National Geographic Channel lever videre enn så lenge. HD-utgaven av Discovery pleier å ha bedre program har jeg lagt merke til, men vet ikke om det bare er tifeldig eller ikke. Ellers er det vel Science som gjelder, ja.
Viasat Explorer har mye bra, og få repriser kontra discovery.