Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1666
Fuck Mr. Plod!
denne lifehacken har spart meg en del kroner

1. putt hasjen din i fryseren i 15-20 min.

2. del opp hasjen i mindre biter (vær rask eller gjør dette før du putter den i fryseren)

3. putt bitene i en snusboks med 2-3 fem-kroninger.

4. rist noe inn ii helvette

5. du har nå en snusboks fult av hasj som er helt fint pulver.

6. strø dette pulveret i jointen.


har du noen andre lifehacks, skriv gjerne her
Anonym bruker
"Takknemlig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompisen min klarte ikke å kutte ned så han starta å dyrke sjæl. Det var det beste tipset hans
Jeg driver ikke med rus så kan ingenting om dette, men hvordan blir det billigere av dette? Et gram er vel et gram fullstendig uavhengig av granulariteten til mengden?

Får jeg billigere brød hvis jeg rasper det opp i smuler først?
Sist endret av Jurgen1337; 23. desember 2021 kl. 12:24.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Jeg driver ikke med rus så kan ingenting om dette, men hvordan blir det billigere av dette? Et gram er vel et gram fullstendig uavhengig av granulariteten til mengden?
Vis hele sitatet...
når hasjen blir finmalt blir det bedre "flow" i jointen, da brenner den bedre.

i tillegg hvis du har en joint som består av klumper med hasj så kan du risikere at noen av de klumpene ikke får brent helt ferdig og dermed detter ned med asken.
Bare varm hasjen med lighter før du mekker den inn i tobakken, så slipper du styre
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å mekke i det i en kasserolle er og forblir den mest effektive måten, fordi den blir blandet best..
Sikker på at du ikke leste om det med snusboksen å kronene i ketamin tråden? Usikker på hvordan du merker forskjell på hvor mye du har spart kun fordi du av å til har i for store klumper. Uansett, må ikke bønna være hard for at dette skal funke?
Enda bedre tips deretter igjen, røyk alt annet enn joint.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Sikker på at du ikke leste om det med snusboksen å kronene i ketamin tråden?
Vis hele sitatet...
aldri prøvd ketamin og det interesserer meg ikke :P

Sitat av Speedfrik Vis innlegg
må ikke bønna være hard for at dette skal funke?
Vis hele sitatet...

derfor den skal i fryseren
Sist endret av Nøddy; 23. desember 2021 kl. 12:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.