Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 681
jeg husker ikke passordet mitt for og komme inn på hardisken. eller det er min datter som ikke husker.det er noen som sa til meg at når maskinen er passord beskyttet,så kunne jeg omtrent kaste harddisken og rope faen!!!!!!!jeg får logget meg på som gjest.men kommer inn på maskinen..er det noe jeg kan gjøre for og komme inn!?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
du..hva? klarer ikke komme deg inn på harddisken?

sett i en windows cd, formater og legg inn windows på nytt om du bruker windows da..

btw, passord på en harddisk?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Først og fremst, ikke fortvil. Dette ordner seg nok helt fint skal du se. Å finne ut passord, eller endre passordet er som regel en smal sak.

Hvilket OS er det snakk om? Jeg formodner at det er Windows XP. Vi har en del slike tråder her på forumet fra før, de kan være lurt å sjekke.

Tror for øvrig at denne adressen kan være litt til hjelp.

http://www.petri.co.il/forgot_admini...r_password.htm

For mer informasjon kan du også søke på google etter "Windows XP password recovery" eller lignende.
Sist endret av m0b; 23. mars 2006 kl. 22:32.
Trådstarter
2 0
takk for svarene.jeg er alerede i gang og sjekke dette ut.