Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3454
Jeg har planlagt en aldri så liten smokeout i hælja, men jeg er tom for mitt favoritt rullepapir . Jeg vet at prinsessekiosken solgte diverse røykeutstyr, men jeg tror sjappa er nedlagt.

Er det mulig å oppdrive King Size rullepapir i Trondheim??
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
er ikke sikker på om du vil, men du kan jo evt bestille fra www.weedshop.no
veit du spurte om det var å oppdrive i trondheim men det er iallefall en mulighet
Da kunne han jo like så godt bare bestilt fra www.everyonedoesit.com :P Han vil ha det før helga.

ManBearPig, hva med å bare smekke sammen noen rizla (L-formen, eller flying carpet feks.)? Eller lage deg en bong? Finnes mange tråder om hvordan man gjør dette her på forumet. Have a happy smoke out!
Sist endret av Malice; 19. juni 2008 kl. 20:58.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Ved mindre sjappa er lagt ned etter tirsdag er prinsessen fortsatt godt i gang, og de selger fortsatt røykeutstyr. De har tilogmed tilbud på div. varer for tiden så kanskje du kan kjøpe favorittpapiret 1.50kr billigere!
Sist endret av Mr. Meow; 19. juni 2008 kl. 21:01.
ManBearPig's Avatar
Trådstarter
Hurra Graapho!

edit: Jeg hater rizla. De smaker så sterkt at røykeopplevelsen blir redusert. Pure Hemp for the win!
Sist endret av ManBearPig; 19. juni 2008 kl. 21:11.
Nå bor ikke jeg i Trondheim, men her jeg bor selger de LP i de fleste kiosker. Det irriterer meg litt at ikke bensinstasjoner har bedre utvalg på papir en Big Ben og Rizzla. Hvis jeg hadde røyka tobakk, hadde jeg aldri røyka de feite papirene. Hvor mye koster det dem og ha litt utvalg av noe så elementært som rulle-papir?
Sist endret av SnippeX; 19. juni 2008 kl. 21:12.
SnippeX; Rizla finnes i sølv også, de fleste bensinstasjoner her i Oslo selger de, og de er tynne og deilige.
Tror ikke Prinsessen har lagt ned du gitt, de tar seg endel sporadiske ferier og har litt varierende åpningstider though. Dra dit i tolvtiden og håp på det beste
Prinsessen er en grei butikk i Trondheim som sagt, ikke ofte du kan handle vårruller og kullfilter i samme slengen.

En kompis av meg samlet på de Bob Marley papirene (de fleste har forskjellig motiv). Husker jeg alltid ba han kaste de, men hans samling is still going strong! Har alltid sett på det som veldig inkriminerende bevis, men litt rot i sakene blir det jo uansett.
Kan bekrefte at Prinsessen ikke har stengt, var der i helga for noen vårruller og en ny bong (Red Leaf, en av de deiligste bongene jeg har kommet over).
Hvor i Trondheim ligger Prinsessen?