Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1163
Hei

Har en relativt stor led arbeidslampe, men den kutter ut etter en stund, er det noe jeg kan se etter som kan gjøre dette?

Eller er slike lamper ferdige når slikt skjer? Er relativt ny lampe (men kjøpt i utlandet)

D
Overoppheting av lampen kan føre til dette. Er den full av støv?
tja, tror ikke det er støv der som led'n står iallefall, skal se om jeg får tak på bildet av lampen

noe som dette

http://images.lightstrade.com/2013/8...4400725977.jpg
Sist endret av DrD.O.C; 30. november 2013 kl. 20:36.
Overoppheting kan være en av grunnene. Bilder av utside og innside hjelper :-)

EDIT: Litt seint ute :-)
Sist endret av conflict; 30. november 2013 kl. 20:40.
jeg åpnet så langt jeg kunne, men var ikke noe støv å se, som sagt er den ganske ny. Men kan led lys bli så varm att den kan slukke pga over oppheting?
Dersom LED driveren har problemer eller ikke tilstrekkelig kjøling så ja. Det kan og være dårlig kontakt på koblingene eller bare en defekt lampe. Vanskelig å si uten å ha lampen i hendene.
nå stod den på ca 30 min og lyste hele tiden da, får ta en lengre test i morgen. Det kan også være dårlig kobling ja, punktet der kabelen går inn på selve lampen ser litt dårlig ut

d
Sitat av DrD.O.C Vis innlegg
nå stod den på ca 30 min og lyste hele tiden da, får ta en lengre test i morgen. Det kan også være dårlig kobling ja, punktet der kabelen går inn på selve lampen ser litt dårlig ut

d
Vis hele sitatet...
Gå over koblingsklemmene og se om lederne er løse.