Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1104
Når jeg spiller CS 1.6 så "lagger" musa hele tiden... jeg kjøpte ny mus idag (Microsoft IntelliMouse 3.0) Men får det samme problemet Musa lagger forsatt.... hvordan kan jeg fikse dette problemet?
Mousefix, hjalp meg iaf.

Bare start CS med dette;

C:\Bane\Til\Steam\Steam.exe -applaunch 10 -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -full
Sist endret av dosky; 26. september 2008 kl. 22:44.
Trådstarter
20 2
Hva mener du med å starte cs med det? HVordan gjør jeg det?
Bare gjør som det her, forskjell på norsk/engelsk og lasta ned fra steam/installert med CD.


Run > "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -applaunch 10 -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -full

Norsk:
Kjør > "C:\Programfiler\Steam\Steam.exe" -applaunch 10 -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -full

Installert med CD:
Run > "C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike.exe" -console -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -full

Norsk:
Kjør > "C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike.exe" -console -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -full

Edit: fjerna smilefjes..
Sist endret av drittunge; 27. september 2008 kl. 12:34.
Trådstarter
20 2
må jeg åpne cs sånn vær gang?
Du kan vel bare lage en shortcut?
Trådstarter
20 2
Den hjalp meg ikke.... Musa henger seg foratt opp
Trådstarter
20 2
Den henger seg ekstra opp når jeg "aimer" på folk