Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 823
Hvordan vil dette funke? Har laget et luftehull nesten på toppen for å kunne trekke inn den magiske røkelsen. Har brukt et vanlig drikke glass. Er dette brukbart? Hvor langt skal jeg holde lighteren unna og hvor lenge skal det varmes opp ca?

Takk på forhånd!
Ville vært greit om du postet et bildet av verket ditt.
usertitle import
bleh's Avatar
Slik jeg forstår det har du planer om å varme opp cannabis inne i et vanlig drikkeglass? Kan se for meg at dette ikke blir optimalt, mtp at glasset nok er ganske tykt.

Et triks for en hjemmelaget "vaporizer" er å ta en lyspære (klar type), skjær av "toppen" slik at det bare er noen gjenger igjen. Så rensker du utav alt av glødetråd osv som er inni, slik at du har en tom lyspære. Vask den også godt. Ta så en plastkork fra en brusflaske, lag et hull til sugerør, skru den på gjengene på halsen av lyspæren og stikk sugerør nedi hullet i korken.

Cannabisen legges i bunnen av pæren, før man skrur på korken igjen og varmer forsiktig med en lighter til det fordamper til herlig, tjukk røyk. Bruk helst en lysestake/telys, og hold pæren over dette. Må ofte varmes en stund, og lighter blir ofte jævla varm over lengre tid. Prøvd deg frem med hvor nærmt du holder pæren til flammen.

Husk:
Pæren kan bli veldig varm, noe kan gå galt, knust lyspære er vondt å skjære seg på, hasjnarkotika dreper - utføres på eget ansvar.


Edit: Tilføyde litt mer info. Good old memories.
Sist endret av bleh; 22. februar 2014 kl. 18:40.