Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1731
Holder på å roote min S2 og følger denne guiden: http://galaxys2root.com/galaxy-s2-ro...id-4-1-14-1-2/


Er kommet til Step 11 men når jeg trykker på "download" mappen eller noen andre, så kommer det opp "No files found"

Hva betyr dette? Hva gjør jeg nå?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Cydonia Vis innlegg
Holder på å roote min S2 og følger denne guiden: http://galaxys2root.com/galaxy-s2-ro...id-4-1-14-1-2/


Er kommet til Step 11 men når jeg trykker på "download" mappen eller noen andre, så kommer det opp "No files found"

Hva betyr dette? Hva gjør jeg nå?
Vis hele sitatet...
Du er sikker på at du har filene den spør om, right?
usertitle import
bleh's Avatar
Hadde et lignende problem på min S2 når jeg brukte CWM, prøv å legg .zip-filen i øverste mappe på kortet, altså samme sted som du browser mappene. Da dukket den opp for meg.
Cydonia's Avatar
Trådstarter
Sitat av bleh Vis innlegg
Hadde et lignende problem på min S2 når jeg brukte CWM, prøv å legg .zip-filen i øverste mappe på kortet, altså samme sted som du browser mappene. Da dukket den opp for meg.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde som du sa, og jeg fant filen.

Gjorde alt rett og når jeg starter telefonen så ligger alt av gamle programmer fortsatt der samt. min gamle bakrunn.. Er det meningen det skal være slik? Trodde ALT ble slettet når man rootet telefonen. Har fulgt guiden til punkt og prikke. Det eneste var at jeg valgte filen som slutter på "99" på denne siden: http://downloadandroidrom.com/file/tools/SuperSU

Jeg valgte ikke den nederste.

Før jeg begynte med dette så sjekket jeg at jeg hadde versjon 4.1.2
usertitle import
bleh's Avatar
Last ned en eller annen rootchecker for å se om du har tilgang som root.

Tror du har misforstått litt hva å roote innebærer - det du sikter til er at du installerer et custom ROM på telefonen, i den prosessen wiper du telefonen underveis (kommer an på hvilket rom du bruker ++)
Sist endret av bleh; 29. juli 2013 kl. 01:38.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
This rooting process is pretty safe to do, does not erase anything on your phone, it just installs a custom kernel (which comes with a custom recovery) and we root the phone using SU binary and Superuser app. That’s it!
Vis hele sitatet...
Rooting betyr ganske enkelt at du tilvilger telefonen administratorrettigheter. Men det er alltids en fare for at det du har blir slettet, det er derfor de maser om backup hver gang du skal installere et nytt/et annet ROM hele tiden på xda-developers.
De advarer om det pga du kan være så uheldig at mobilen ikke booter, men da hjelper det vanligvis å bare flashe ROM på nytt.

Og vær så snill, bruk XDA-developers og ikke en random side som hjelper deg å roote.
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Rooting betyr ganske enkelt at du tilvilger telefonen administratorrettigheter. Men det er alltids en fare for at det du har blir slettet, det er derfor de maser om backup hver gang du skal installere et nytt/et annet ROM hele tiden på xda-developers.
Vis hele sitatet...
Hvor mange ganger har ikke jeg soft-bricka telefonen fordi jeg ikke har backup av ROMen min
Cydonia's Avatar
Trådstarter
Så da antar jeg at jeg gjorde alt rett. Rootet kun for å kunne bruke "Dsploit".

Vet dere om noen andre kule/sketchy apps man kan bruke med rootet telefon?
Dsploit er en fin app
Hva med FaceNiff? Tror den krever root.
WiFiKill er genialt.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
WiFiKill er genialt.
Vis hele sitatet...
Fint om du forklarer litt. Unødvendig at hver enkelt skal google dette greiene for å se om det stemmer at det er genialt.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Dsploit er en fin app
Hva med FaceNiff? Tror den krever root.
Vis hele sitatet...
En ting jeg alltid har lurt på, virker faceniff og dsploit på de som bruker facebook-appen på tlf eller kun i browser?
Titanium Backup er et must for root brukere. "Clock Sync" er også ganske grei om du skal ha nøyaktig klokke.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Det er en app der ute som lagrer Snapchat-bilder i standard-bildealbum-mappen din, husker ikke hva den heter da det snart er et halvt år siden jeg lastet ned og jeg må bruke W995-en fordi S2-en ville bade med meg.
Cydonia's Avatar
Trådstarter
Fungerer Wifikill enda? Og hvor finner jeg nedlasting?
Sist endret av Cydonia; 31. juli 2013 kl. 01:27.
Sitat av Obster Vis innlegg
Fint om du forklarer litt. Unødvendig at hver enkelt skal google dette greiene for å se om det stemmer at det er genialt.
Vis hele sitatet...
Unnskyld, Wifikill kan blokkere enkelte IP-addresser på et lokalt nettverk man er koblet til på ved at telefonen "lurer" PCen/nettbrettet/whatever til å tro at telefonen er routeren.
Jeg bruker den nesten bare for å finne ut hvilke enheter som har den og den IP-addressen da.