Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3033
Hei.

Er ute etter en Desert Eagle . Ikke ekte men "lekepistol", men helt lik original. Altså utført i stål eller aluminium, størrelse og vekt skal være likt.
Helst på en norsk nettbutikk.

Fant på Game-on, men de hadde bare "baby-versions"

Takker

edit:
Spiller ingen rolle om det er Co2 elelr softgun, bare den er så lik originalen som mulig
nei, skal ikke rane en bank elelr noe :P
Sist endret av teflonpanne; 8. januar 2008 kl. 23:48.
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11929952

Har selv vært borti en lik softgun. Den er svært lik. Ganske harry, men den er tung, like stor, skyter relativt kraftig. Kammeraten min solgte den for 1200 kr, så 800 kr er nok billig hvis den er bra stand. Fant ikke noen nettbutikk da.

Litt mer googling: http://www.sandefjordpaintball.com/i...roducts_id=495
http://www.guntech.no/index.php?manufacturers_id=37 Litt lenger ned.

Google it.
Sist endret av bendiks; 8. januar 2008 kl. 23:56.
Takker og bukker
Her en du kan skyte blankpatroner med, det smeller nesten som en ekte pistol. http://www.game-on.no/webshop/produc...roducts_id=398
Ja, har tittet på de. Men det er for dyrt. Har ikke tenkt til å gi fullt 2000 spenn
Sitat av ProtoZ
Her en du kan skyte blankpatroner med, det smeller nesten som en ekte pistol. http://www.game-on.no/webshop/produc...roducts_id=398
Vis hele sitatet...
Hva skjer om man putter ekte ammo i den? Siden den er plombert.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Bundy
Hva skjer om man putter ekte ammo i den? Siden den er plombert.
Vis hele sitatet...
1. Det smeller.
2. Du får vondt.
3. Du blir å gråte som et barn stukket med en biffkniv i magen.
4. Du må på sykehus.
5. ??????
6. PROFIT!
Hmm, det jeg tenkte. Putte ekte ammo i også gi til en du ikke liker.
Jeg har vært på utkikk etter en ekte deagle, men finner bare baby versjonen i Norge. Noen som har vært borti norske sjapper som selger skikkelig deagle ?
Gruer isåfall for at den kan bli jævli dyr, om jeg går ut ifra prisen på baby versjonen..
Jeg har faktisk en slik hjemme. Laget i stål, og skyter relativt bra til å være softgun.
Er ikke helt sikker på om den veier 100% det samme, men den er ganske tung.
Sitat av Bundy
Hmm, det jeg tenkte. Putte ekte ammo i også gi til en du ikke liker.
Vis hele sitatet...

Jepp. Og vedkommende du ikke liker skyter da deg og seg selv og begge må på sykehus.

MER PROFIT!
Sitat av UngarEffect
Jeg har vært på utkikk etter en ekte deagle, men finner bare baby versjonen i Norge. Noen som har vært borti norske sjapper som selger skikkelig deagle ?
Gruer isåfall for at den kan bli jævli dyr, om jeg går ut ifra prisen på baby versjonen..
Vis hele sitatet...
Da må du finne et skytterlag som skyter med .50 cal, noe jeg sterkt tviler på finnes, være et aktivt medlem i minst 6 måneder og være over 21 år.

Du kan alltids få den plombert i USA og få den shippet over dammen.

Amerikanskprodusert Desert Eagle fra Magnum Research
http://www.impactguns.com/store/mag_deserteagle.html

Du får den også i gullforgyldt jallautgave.
Sist endret av ProtoZ; 10. januar 2008 kl. 17:32.
har en Svart deagle fra KWC ser helt "ekte" ut 1000 spenn + frakt og den er din
Litt usikker på selve merket, på min.
Den er isåfall svart, og på sidene står det:
Venstreside:
DESSERT EAGLE 50AE PISTOL
ISRAEL MILITARY INDUSTRIES LTD(IMI)

Høyreside:
MAGNUM RESEARCHING INC. MINNEAPOLIS MINN.
MADE IN TAIWAN
Vis hele sitatet...
Veier ganske mye, og i motsettning til billige softguns så er det pistolen som veier, og ikke magasinet.

400+ frakt så er den din.. Kan fikse bilder etc. om ønskelig
Sist endret av Restyle; 10. januar 2008 kl. 18:54.
Sitat av Restyle
Litt usikker på selve merket, på min.
Den er isåfall svart, og på sidene står det:


Veier ganske mye, og i motsettning til billige softguns så er det pistolen som veier, og ikke magasinet.

400+ frakt så er den din.. Kan fikse bilder etc. om ønskelig
Vis hele sitatet...
Da er venstresiden fra Israel og høyresiden fra USA og den er skrudd sammen i Taiwan, meget logisk fra fremstilleren sin side.

*stemplet "JALLA"*
Sist endret av ProtoZ; 10. januar 2008 kl. 21:15.
Sitat av ProtoZ
Da må du finne et skytterlag som skyter med .50 cal, noe jeg sterkt tviler på finnes, være et aktivt medlem i minst 6 måneder og være over 21 år.
Vis hele sitatet...
Har man løyve for å fange dyr i levendefeller, så får man godkjent en pistolsøknad hos onkel
Sist endret av UngarEffect; 10. januar 2008 kl. 21:57.
Sitat av UngarEffect
Har man løyve for å fange dyr i levendefeller, så får man godkjent en pistolsøknad hos onkel
Vis hele sitatet...
Det kommer nok ikke på tale, det er ikke lov å bruke pistol/revolver til jakt/avlivning av vilt.

Da kan du heller brenne 860 kr i stedet for å sende en søknad.
Sist endret av ProtoZ; 10. januar 2008 kl. 22:25.
De oppgir på siden at det ikke er mulig og modifisere gønneren slik at den kan skyte ekte skudd ?
Er det ikke bare å borre hull igjennom løpet igjen ? + lage en slik "sirkel" inni løpet slik at kulen flyr beint ?
Sist endret av Spelly; 10. januar 2008 kl. 22:30.
Sitat av ProtoZ
Det kommer nok ikke på tale, det er ikke lov å bruke pistol/revolver til jakt/avlivning av vilt.

Da kan du heller brenne 860 kr i stedet for å sende en søknad.
Vis hele sitatet...
<-- Bullshit. Tror nok du må frem med litteraturen en gang til. Til og med instruktøren på jegerkurset hadde med pistol han visste frem. Den hadde han fått ved å søke med grunn til avlivning av dyr i levendefeller.
men er mye stress for en pistol da.
1. Søke om å få bruke levendefeller - laang tid
2. Pistolsøknaden.

Tar tid og penger.

btw, er bare første søknaden som koster 860
Sist endret av UngarEffect; 11. januar 2008 kl. 16:34.
Vel vel, det er dine penger.

http://www.asanejff.com/vapen_ammo.htm

Det du tenker på er en skytemaske med bolt.
Sist endret av ProtoZ; 11. januar 2008 kl. 18:06.
Sitat av ProtoZ
Vel vel, det er dine penger.

http://www.asanejff.com/vapen_ammo.htm

Det du tenker på er en skytemaske med bolt.
Vis hele sitatet...
Du har helt riktig, det er for den vanlige mann i gata ikke lov til å ha en Pistol til NOE som omfatter jakt.

Dog, det finnes faktisk unntak, t.d. kan onkelen min avlive dyr som er påkjørt/o.l med en pistol.*
Dette er selvfølgelig ikke en tillatelse alle får; Han fikk det fordi han var leder for gruppa.

Noen som husker navnet på gruppa? Jeg klarer ikke komme på det nå.

Edit: Viltnemda.
Sist endret av Restyle; 11. januar 2008 kl. 18:22.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Da må du finne et skytterlag som skyter med .50 cal, noe jeg sterkt tviler på finnes, være et aktivt medlem i minst 6 måneder og være over 21 år.
Vis hele sitatet...
En kar i pistolklubben der jeg var medlem i et par år (HPK) hadde iallefall en sort desert eagle .50 AE med kikkertsikte på. Det var et svært mannebeist av en pistol, og denne personen som skjøt med den ladet ned ammoen, da den var alt for kraftig til praktisk skyting.
Sist endret av Ahmed-; 11. januar 2008 kl. 18:39.
Sitat av ProtoZ
Vel vel, det er dine penger.
Det du tenker på er en skytemaske med bolt.
Vis hele sitatet...
Ikke prøv deg. Er pistol/revolver - 110% sikker. Politimesteren i vårt distrikt godtar det isåfall.
Feks om du fanger en jærv i et bur, skal du stikke henda dine inn å tre ei maske på jærven ?
Sitat av UngarEffect
Ikke prøv deg. Er pistol/revolver - 110% sikker. Politimesteren i vårt distrikt godtar det isåfall.
Feks om du fanger en jærv i et bur, skal du stikke henda dine inn å tre ei maske på jærven ?
Vis hele sitatet...
Da må du fortelle oss i hvilken kommune du bor, som opererer med en så lovstridig våpenprotokoll.

Pistol kan brukes til avlivning i nødstilfeller, som feks påkjørt vilt, men det er fortsatt ikke lovlig og slikt kan få konsekvenser om politimannen har en dårlig dag.
Sitat av teflonpanne
Hei.

Er ute etter en Desert Eagle . Ikke ekte men "lekepistol", men helt lik original. Altså utført i stål eller aluminium, størrelse og vekt skal være likt.
Helst på en norsk nettbutikk.

Fant på Game-on, men de hadde bare "baby-versions"

Takker

edit:
Spiller ingen rolle om det er Co2 elelr softgun, bare den er så lik originalen som mulig
nei, skal ikke rane en bank elelr noe :P
Vis hele sitatet...
Har du selvmordstanker? Politiet behandler folk med "fake" våpen på samme måte som om de var ekte, Skal du ha det på veggen på gutterommet er det ok, men du må ALDRI vifte med det offentlig. Dessuten om det er noen du skal "skremme", kan du være sikker på at de ikke har et ekte våpen? Nei, dette høres ut som barnestreker og tull!
Du skal aldri bruke et våpen mot noen om du ikke mener alvor. Og da bør du helst være den raskeste. En kruttlapp-pistol er ikke det rette! Meld deg heller inn i et miljø hvor de bruker paintballpistoler, så får du kanskje utløp for disse tankene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ProtoZ
Da er venstresiden fra Israel og høyresiden fra USA og den er skrudd sammen i Taiwan, meget logisk fra fremstilleren sin side.

*stemplet "JALLA"*
Vis hele sitatet...
Det er fordi orginalen produseres i Israel, på lisens fra usa,
mens kopien er skrudd sammen i Taiwan.
Sjekk ut http://uncompany.com og http://redwolfairsoft.com hvis du vil ha softgun-versjon, i alle fall. Er dritmange å velge mellom i flere prisklasser.

edit: og NÅ så jeg det helst skulle være norsk nettsjappe. Hurra.
Sist endret av Hedges; 27. januar 2008 kl. 19:01.
Sitat av ProtoZ
Da må du fortelle oss i hvilken kommune du bor, som opererer med en så lovstridig våpenprotokoll.

Pistol kan brukes til avlivning i nødstilfeller, som feks påkjørt vilt, men det er fortsatt ikke lovlig og slikt kan få konsekvenser om politimannen har en dårlig dag.
Vis hele sitatet...
UngarEffekt har nok litt mer peil. på dette enn deg.. Eller du misforstår hva du leser, han sier at Pistol/Revolver er lovlig ved bruk av feller, ikke til vanlig jaktbruk...

Noe som er helt RIKTIG...

Edit: § 35. Avliving av fanget vilt
For avliving av gaupe, jerv, rødrev, grevling og villmink som er fanget i bås eller fangstbur kan salongrifle, revolver eller pistol i kaliber 22 LR nyttes.
Sist endret av beltespenna; 27. januar 2008 kl. 19:12.