Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3123
Hei Freaks!

Grunnet lavt forbruk har jeg litt mer pepper enn jeg egentlig trenger atm. (kom over noe litt tilfeldig og takket ja til det der og da, sånn at det nå er lenge til neste gang jeg må omgås denne typen shady folk, no offense ). Sitter nå med rundt 3-4g som bør holde for meg i 2-3 måneder framover. Kom så til å tenke på; vil det miste noe effekt eller kan det på noen annen måte bli dårlig på den tiden? Har forøvrig vacuumpakket det for å unngå lukt i leiligheten.

På forhånd takk
narsissist-nihilist
Så lenge det ligger lufttett og mørkt, skal det ikke ha noe å si. Legger du det i fryseren, vil det holde "evig".
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34 4
Pakk det abre godt inn i gladpack elelr whatever også en tett klipspose, og vakum pakk det igjen hvis nødvendig.. 2-3 mnder på ett normalt temperert rom vil uansett ikke gjøre stort med amfen.. annet enn og tørke den hvis det er en våt/marispan aktig amf vi prater om.,.

Eller så er fryseren som han over nevner, det beste alternativet om man har den muligheten.
Legg det i kjøleskapet.. Det funker fjell.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Greia med "våt" amfetamin er at det ofte er amfetaminbase som gjør amfetaminen fuktig. Det er derfor det kan være ugunstig å tørke den, da amfetaminoljen vil fordampe, og mye av effekten vil forsvinne.

Mye av amfetaminen som kommer til landet i disse tider, blir smuglet inn i form av (met)amfetaminbase eller (met)amfetaminolje, som det også blir kalt. Gjerne fra Polen eller Litauen. Dessverre for forbrukerne er ikke gj.snittet av de som skal nøytralisere/krystallisere denne basen akkurat rakettforskere.

For å lage f.eks. amfetamin sulfat utav amfetaminbase må man løse opp oljen i et løsemiddel som f.eks. aceton (amfetaminbase er ikke særlig vannløselig), deretter nøytralisere løsningen med _korrekt_ mengde svovelsyre/saltsyre. Når det er gjort må løsemiddelet trekkes ut/fordampes, og vann og andre urenheter fjernes.

Dersom det blir brukt for lite syre eller det er en ufullstendig reaksjon mellom syre/base vil ikke all amfetaminbasen bli amfetamin sulfat. Dersom man da også gjør det enkelt og dropper rensingen sitter man igjen med en klissete gugge, som så ofte serveres landets speedfreaker, og kalles marsipan eller whatever.
Sitat av z0p Vis innlegg
Greia med "våt" amfetamin er at det ofte er amfetaminbase som gjør amfetaminen fuktig. Det er derfor det kan være ugunstig å tørke den, da amfetaminoljen vil fordampe, og mye av effekten vil forsvinne.

Mye av amfetaminen som kommer til landet i disse tider, blir smuglet inn i form av (met)amfetaminbase eller (met)amfetaminolje, som det også blir kalt. Gjerne fra Polen eller Litauen. Dessverre for forbrukerne er ikke gj.snittet av de som skal nøytralisere/krystallisere denne basen akkurat rakettforskere.

For å lage f.eks. amfetamin sulfat utav amfetaminbase må man løse opp oljen i et løsemiddel som f.eks. aceton (amfetaminbase er ikke særlig vannløselig), deretter nøytralisere løsningen med _korrekt_ mengde svovelsyre/saltsyre. Når det er gjort må løsemiddelet trekkes ut/fordampes, og vann og andre urenheter fjernes.

Dersom det blir brukt for lite syre eller det er en ufullstendig reaksjon mellom syre/base vil ikke all amfetaminbasen bli amfetamin sulfat. Dersom man da også gjør det enkelt og dropper rensingen sitter man igjen med en klissete gugge, som så ofte serveres landets speedfreaker, og kalles marsipan eller whatever.
Vis hele sitatet...
Tro om jeg var den eneste som tenkte Breaking Bad og så det periodiske systemet fremfor meg der.
Haze in your Space
Chemyo's Avatar
31 6
så og si for alltid, så lenge det ikke er eksponert for sollys eller høyere temp en 10C*