Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 634
Vet det er endel folk fra Harstad her på nFF. Hvilke ISP'er bruker dere? (erfaringer)

Jeg har hatt Telenor 1024/256 30GB i ett år nå...tenkte jeg skulle bytte nå (lei av å ligge med 26 kb/sek i upload). Har selfølgelig lyst på SDSL, men det blir litt dyrt (tror catch er de eneste som leverer SDSL her i harstad?)

Regner med det blir: Catch ADSL Internet Access Privat 1700/512 kbps. Fri etablering og gratis IP adr. (YEY! no more dyndns)

http://www.catchspeed.no/produkter/p...p?produkt_id=3

Noen som har en bedre ide?
har hatt telenor 704/128 grei nok den.
har selv nå bare hlink 500/500. går greit til spilling for en eller 2. nedlastingene ligger på 60 kbs ca.. greit nok. men du har ikek tilgang til rutern som kjører NAT og kan derfor ikke sette opp server.
[i....men du har ikek tilgang til rutern som kjører NAT og kan derfor ikke sette opp server.... [/b]
Vis hele sitatet...
...da er det uaktuellt...må jo ha ftp
BH-EAGLE: Tror du skal gå for den Catch'en..

(BlueDog)
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Psych|Com
har hatt telenor 704/128 grei nok den.
har selv nå bare hlink 500/500. går greit til spilling for en eller 2. nedlastingene ligger på 60 kbs ca.. greit nok. men du har ikek tilgang til rutern som kjører NAT og kan derfor ikke sette opp server.
Vis hele sitatet...
Hm, INGEN mulighet for å få tilgang til NAT'n heller? Skulle så gjerne fått åpnet inn noen porter altså..
du kan jo sjekke bluecom/nextgentel om de har noen tilbud. telenor driver også for tiden å utvider til ADSL2 såvidt jeg har forstått.
nei er fortsatt ikke mulig å fordwarde porter. er NAT og den er stengt ned på hlink privat 2.4 og 5 ghz abonentene.

ps: ta videre spørsmål om hlink til hlink support..