Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1583
Hei, har en Mac og lurer virkelig på tid Microsoft komme med sin nye office pakke! Om det kommer eller ikke, og evnt tid? Tror dere det vil bli like enkelt og skaffe denne versjonen som 2011 fra f.eks piratesbay?!
Alt kan piratkopieres. Du kan faktisk laste ned en Preview-utgave av Office 2016 nå til Mac fra Microsoft. De vil fortsette å oppdatere denne fram til fullversjonen kommer en gang i juli. Da er den nok å finne på bukta, eller i en butikk nær deg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
vil du anbefale meg og prøve ut preview utgaven av office 2016? og tid tror du den kommer på bukta?
Kan jeg spørre hvorfor du i det hele tatt bryr deg om neste utgave av Office pakken?
Jeg bruker fortsatt 2007 versjonen på PC, og 2011 versjonen på Mac. Ser ingen grunn til å oppgradere hverken av dem.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Zetta Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor du i det hele tatt bryr deg om neste utgave av Office pakken?
Jeg bruker fortsatt 2007 versjonen på PC, og 2011 versjonen på Mac. Ser ingen grunn til å oppgradere hverken av dem.
Vis hele sitatet...
Da får man nesten bare håpe på at du ikke sitter på stor båndbredde eller at du har informasjon på maskinen din du ikke vil skal ut eller potensielt brukes som noe pressmiddel. Du har mest sannsynlig angrepsvektorer som tyter ut fra ræva til ganen!
For alle praktiske formål, ihvertfall til privatpersoner, så holder google docs helt fint.
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Da får man nesten bare håpe på at du ikke sitter på stor båndbredde eller at du har informasjon på maskinen din du ikke vil skal ut eller potensielt brukes som noe pressmiddel. Du har mest sannsynlig angrepsvektorer som tyter ut fra ræva til ganen!
Vis hele sitatet...
Kan du prøve å forklare, istedet for å være smartass?
Har hverken av de to tingene du håper jeg ikke har.