Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2236
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Hei, kjære nørds.

Trenger deres hjelp til å finne et spill som jeg vet har eksistert der ute i det svære havet som er Internett.

Det er en Pokémon RedFire hack som heter Pokemon Thunder Yellow, hvor man starter med Pikachu og kan få tak i alle de tre start-pokemonene i løpet av spillet, akkurat som i vanlig Yellow. Eneste forskjellen er at det er med RedFire skin og gameplay, noe jeg liker så mye bedre.

Vet filen har eksistert på mediafire, men at den nå er borte.

Denne fyren her har også laget en hel "Let's Play" på over 20 episoder med den hacken. Men den linken han linker til eksisterer dessverre ikke.

Har googlet meg ihjel, men klarer ikke finne den noe sted. Så freakforum er mitt siste håp. Er det noen som sitter på denne filen? Eller vet om en måte å få tak i den på?
Prøvd å spørre lets play fyren om du kan få filene av han?
Her er linken til spillet. Det er en ROM patch, så du må ha en clean FireRed-ROM å patche. Linken i description fungerte, men spørsmålstegnet i linken måtte byttes ut med en skråstrek.
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Trådstarter
Takk! Patchet på pcen, og fikk overført filen over til min iPhone via følgende video, for andre som skulle være interesserte!