Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3462
Noen andre i Trondheimsområdet som har vært borti en type svart som lukter litt diesel/petroleum? Den ser helt fin ut og konsistensen er helt prima, mjuk som f... men den lukter som sagt litt diesel når den varmes opp, og smaker litt funky. Effekten er heller ikke helt hundre, med tanke på at det er svart. Noen som har erfaring med dette?
Hadde det vært diesel tror jeg du hadde merket det når du hadde varmet den.
Det er litt overaskende at du faktisk røyker den når du tror dwn kan innholde diesel
Kan vel være at det har blitt fraktet i en drivstofftank på sin vei til norge. Har vært borti slik piece før, men har ikke merket noen ubehageligheter annet enn lukten knyttet til det - enda.
Ja har kommet over noe svarting i år som kan lukte litt kjemiskt/diesel aktig ut. Den fungerer heller ikke slik svarting skal, men blir alikevel go og stein. Jeg tror kanskje polmen kan være inne på noe, kanskje det har skjedd en lekasje også, man vet aldri.
Er ikke jeg som røyka det, men en "kompis", og han tok bare en smaksprøve og bestemte seg heldigvis for å gå for en annen sort som var brun og lukta helt nydelig
Aight. Hasjen koster så lite at å hive den er nok det tryggeste. Ingen vits å risikere lungene for en 100ings.
Good. Man blir så jævlig lei av svartingen og. Ordentlig go hasj går du nesten aldri lei av.
Sitat av Wickeddark Vis innlegg
Aight. Hasjen koster så lite at å hive den er nok det tryggeste. Ingen vits å risikere lungene for en 100ings.
Vis hele sitatet...
ikke alle er så heldig som deg som bor i troms der hasjen ikke har kosta mer en 100 per g siden 80's da...
noen plasser tenker folk bare på penger :S

men svarting generelt synes jeg er bull. bønne er elsk
ikke utenkelig at noen kunne ha dynka de i diesel som ville vært en utrolig billi utgift,når vi hører om folk som sprayer extasy tabs,dynker de i gift,tilsetter fargestoff så det blir metallic look på dem m.m

så hvorfor ikke dyppe faenskapet i diesel,vil tro det styrker skeivhetsfølelsen mye

men igjen høres en lekkasje under transport logisk nok ut,skal ikke mye til for at den lukta der setter seg,man hadde nok ikke vært i tvil hvis faenskapet virkelig var bada i diesel.
Den har sikkert blitt smuglet i reservetanken på en bil da vettu.. er ganske normalt det. Men de bruker å pakke det så godt inn at du ikke skal merke smak eller lukt av drivstoff..
Sitat av Cocho Vis innlegg
Den har sikkert blitt smuglet i reservetanken på en bil da vettu.. er ganske normalt det. Men de bruker å pakke det så godt inn at du ikke skal merke smak eller lukt av drivstoff..
Vis hele sitatet...
var vell en utslitt halvstein afghaner som bare ville bli ferdig for dagen en fredagskveld som var litt halvsløv da veit du
Sitat av Cocho Vis innlegg
Den har sikkert blitt smuglet i reservetanken på en bil da vettu.. er ganske normalt det. Men de bruker å pakke det så godt inn at du ikke skal merke smak eller lukt av drivstoff..
Vis hele sitatet...
Diesel kan trenge gjennom om en del, om ikke selve væsken så ivertfall lukten.

Btw så er reservetanken og hovedtanken den samme.
ArbeidsledigProletar
Jepp. Eller, trude det lukta kanel, men når jeg leste det, så tenker jeg at det faen meg det det må ha vært :P
Heheh det er sant men kvaliteten på hasjen her oppe er rævva, og weed er så godt som ikke eksisterende for folk uten direkte kjennskap til noen som gror. Jeg hadde gladelig betalt 200,- kr grammet for god weed her i tromsø

Sitat av DMTlover Vis innlegg
ikke alle er så heldig som deg som bor i troms der hasjen ikke har kosta mer en 100 per g siden 80's da...
noen plasser tenker folk bare på penger :S

men svarting generelt synes jeg er bull. bønne er elsk
Vis hele sitatet...
har vert borti bruning som har lukta diesel, flere ble syke av den... har nok vært for dårlig embalert
Sitat av Wickeddark Vis innlegg
Heheh det er sant men kvaliteten på hasjen her oppe er rævva, og weed er så godt som ikke eksisterende for folk uten direkte kjennskap til noen som gror. Jeg hadde gladelig betalt 200,- kr grammet for god weed her i tromsø
Vis hele sitatet...
hva skal det så koste på østlandet?
Disel hasjen er ikke svartings.. hørte om den for en måned siden eller noe... det er hasj som er frakta på en idiotisk måte... grei hasj.. men smaker lukter disel:P så alt i alt er det ikke verd det:P
lukter det disel av den så har den nok blitt fraktet ganske nærme en diseltank.
Sondre: Vi snakker om svarting nå ikke vanlig hasj. Det er mulig det er flere partier som "went wrong under smuggling".
Siden dere snakker om dårlige varer poster jeg spørsmålet mitt her, og håper det er sånn ca riktig

Kjøper ofte i sentrum, anonymt, lettvint og relativt trygt hvis man bruker hodet. Men har ikke turt de siste 5 ukene. 2 ganger fikk jeg ekstremt dårlig effekt, den lukta lite. 3. gangen gikk det fort for seg, kom hjem og det lukta f.... meg røkelse, tilsammen 3 g i søpla. DET jeg lurer på er om det er andre som har oppleved det samme, og om dette var en "dårlig" periode på utemarkedet eller noe? Vanligvis er den god nok for meg. Har handlet på den måten i 2 år, røyker ca 1 gang i uka.

Jeg vet det er bedre å skaffe "inne", men det lar seg ikke gjøre akkurat nå.
Skaff deg en egen dealer eller legg flisa på hylla, hvorfor gå igjennom så mye stress unødig. Dessuten gjør dere handel "inne" er det nok mindre sjanser for å blir arrestert.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Skaff deg en egen dealer eller legg flisa på hylla, hvorfor gå igjennom så mye stress unødig. Dessuten gjør dere handel "inne" er det nok mindre sjanser for å blir arrestert.
Vis hele sitatet...
Det er en diskusjon jeg gjerne tar, for det er ikke så svart og hvitt, men dette er ikke tråden for det. Jeg ville ha et svar på spørsmålet i posten min, om noen andre hadde vært borte i de samme dårlige varene.

Så velger å overse kommentaren din
Overse alt du vil, er ikke jeg som stresser rundt ute på gata.