Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2683
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Igår kjøpte jeg litt amf fra en ny dealer. Jeg spurte han om han visste hva den var kuttet med, siden jeg er IV bruker og vil helst ikke skyte vaskepulver eller lignende inni blodårene mine. Han sa at det var bra jeg spurte, siden det var kuttet med Love Hearts (altså en slags godteri). Han sa at det er jo "bare bra for dere som skyter" siden Love Hearts er bare druesukker med farge i.

Jeg måtte jo kjøpe en pakke LoveHearts for å se på ingrediensene, og en god del av de var diverse E-stoffer og kjemikaler osv som jeg har aldri hørt om, og ble ganske usikker på om jeg ville ha de i blodårene mine.

Har noen andre komt borti amfetamin (eller noe annet) som er kuttet med LoveHearts? Jeg hadde aldri hørt om det før igår.
Hadde hookupen din vært seriøs så hadde den ikke vært kuttet med noe som helst,og ihvertfall ikke lovehearts.
Parkettetterligning
Har ikke peiling på lovehearts men uansett så er urenheter i blodet ikke noe å ønske. Annbefaler å droppe det men det ville jeg jo også gjort hvis det var rent. Hvis du skal skyte pass ihvertfall på å skyte det så det får så lang vei til hjertet som mulig. Beinet kan kanskje være en god ide? Men igjen, jeg har null peiling eller erfaring med hverken skyting eller Amfetamin, så ikke ta meg på ordet.
Hvis du skal skyte vil jeg tro det er tryggere å gjøre det i muskelatur(IM) enn i blodåra(IV), hvertfall med urent stoff.
Har hørt langt verre ting. Men jeg støtter han som sier at hadde han vært seriøs hadde han ikke blanda det med noe.. Men det er jo som sagt bare sukker og forskjellige E-stoffer/kjemikalier. Det er ment for å spises og inneholder ikke farlige kjemikalier. Skal ikke si at det er 100% trygt men kan ikke skjønne at det skal være spesielt farlig etter at du har filtrert osv.

Det er iallefall veldig vanlig å blande amfetamin med druesukker.
Sist endret av ZionRoad; 18. januar 2015 kl. 21:08.
Uansett hva du kjøper av pulver, så er det blandet med noe svineri du ikke burde hatt i årene dine. Om lovehearts er noe verre enn det andre den sikkert er cutta med, tviler jeg på. De som buffer ut driter jo i de som skal skyte det så lenge de får opp vekten litt. Men det går jo som regel bra uansett, vi tåler mer enn man skulle tro.
Hvordan vet dealeren at den er cutta med lovehearts, egentlig? Tipper han har gjort det selv!
Nå er ikke jeg lege eller noe, men vil du ikke få akutt høyt blodsukker hvis du skjøt druesukker?

EDIT: Fant ut at du må ha ca. 6g glukose i blodstrømmen før du begynner å få farlig høyt blodsukker. Carry on
Sist endret av Paradigm; 18. januar 2015 kl. 21:56.
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
Trådstarter
52 8
Jeg blandet ut en 0,5 i vann, det ble veldig tåkete og tjukt, men etter bare 1 filtrering i bomull var det klart og fint inni pumpå. Mye gugg låg igjen i mekkeglasset mitt. Jeg kjente nesten ingenting av skuddet heller, noe som overrasket meg, siden det var en 0,5. Kjøper ikke av han bøffmeisteren igjen!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Hadde hookupen din vært seriøs så hadde den ikke vært kuttet med noe som helst,og ihvertfall ikke lovehearts.
Vis hele sitatet...
Nei for Amfetamin også kalt (pepper) er vanligvis så rent og fint. Pft ALT er bøff her i Norge, tviler på at folk har noe særlig mer enn toppen 20% i hendene.
Min erfaring er at amfetaminen er ganske ren her hvor jeg kommer fra, fikk det bekreftet av en lege på sykehuset som sa at de som injiserte amfetamin hadde bedre årer enn de som injiserte heroin pga renheten på stoffet.
Nå er belastningen på årene ganske forskjellig ved injisering av amfetamin og (brun) heroin.
Når man leser opp heroin bruker man askorbinsyre (eller enda værre sitronsyre).
Dette gjør at årene etterhvert vil trekke seg sammen.

Så og basere renheten på amfetamin ved og sammenligne blodårer funker ikke.
Sist endret av Kastrup; 20. januar 2015 kl. 21:59.