Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 7615
Vet noen om en legit side om selger klær fra USA? Og shipper til Norge.

Mener da litt store t-skjorter og bukser.
Tusen takk for hjelpen som måtte komme
Du har jo e-Bay.
Med ebay.ca så siler du bort de fleste som ikke sender utenlands.
Sjekk gjerne brudekjoler fra ShenZhen.
Kjos har fremdeles billige reiser til New Jersey, så hvis du tar sjansen så er det mulig.
Det er jo kjekt å se varene først.
Du kan fint bestille klær til Norge fra USA uten at de sender til Norge fra butikken vis du bruker JetCarrier som mellomledd. Bare å følge denne bruksanvisningen slavisk så kommer pakken hjem til deg uten noe problem. Brukte den selv når jeg bestilte t-sjorter fra USA å det gikk fint.
Jeg ser etter t-skjorte og bukser ikke brudekjoler og easyjet.
JetCarrier er unødvendig, du har noe som kalles proxy, hvor du sender varen til en person i USA, som igjen får penger (lite), for å sende den til deg. Denne måten får du varer som ikke sendes til norge, du slipper (mest sannsynlig) mva og toll og frakt blir billigere. Vet de har en side hvor du kan finne proxy på styleforum.com.

Edit: lite penger å tjene på å kjøpe store tshirt, jeg pleier som regel å handle fra Ralph lauren, som er latterlig dyrt i norge, av en eller annen grunn.
Sist endret av kjerstin; 24. september 2013 kl. 11:31.
Karmaloop og plndr. Bestiller alt tøyet mitt derfra. Får 2-5 plagg for det det du bruker på et plagg i norge. Det har hendt at de har brukt litt tid noen ganger (rundt 2 uker) men det er verdt ventinga
skatewarehouse.com
Sitat av Jim114 Vis innlegg
Med ebay.ca så siler du bort de fleste som ikke sender utenlands.
Sjekk gjerne brudekjoler fra ShenZhen.
Kjos har fremdeles billige reiser til New Jersey, så hvis du tar sjansen så er det mulig.
Det er jo kjekt å se varene først.
Vis hele sitatet...
Begynner egentlig å bli litt lei av folk som deg. For det første er han ute etter klær på nett, ikke reise jorda rundt for noen T-skjorter! Han er heller ikke ute etter brudekjoler... Folk må seriøst begynne å lese innlegga bedre.
Sist endret av WindowsLate; 24. september 2013 kl. 13:30.
Sitat av kjerstin Vis innlegg
JetCarrier er unødvendig, du har noe som kalles proxy, hvor du sender varen til en person i USA, som igjen får penger (lite), for å sende den til deg. Denne måten får du varer som ikke sendes til norge, du slipper (mest sannsynlig) mva og toll og frakt blir billigere. Vet de har en side hvor du kan finne proxy på styleforum.com.

Edit: lite penger å tjene på å kjøpe store tshirt, jeg pleier som regel å handle fra Ralph lauren, som er latterlig dyrt i norge, av en eller annen grunn.
Vis hele sitatet...
Ralph lauren, rofl ser etter store t-skjorter og bukser ikke merke klær til 2000 kr.
Sjekk siden før du prater.

EDIT: tshirts til lav pris har de på H&M og asos.no, ingen vits i å kjøpe det fra USA, med mindre du vil ha merke.
Sist endret av kjerstin; 24. september 2013 kl. 16:33.
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Sjekk siden før du prater.

EDIT: tshirts til lav pris har de på H&M og asos.no, ingen vits i å kjøpe det fra USA, med mindre du vil ha merke.
Vis hele sitatet...
driter langt pokkeri H&M

vil ha t-skjorter som er store og deilige å ha på.

Vil ha merke som nomis etc.


Skal ikke ha noe ralph lauren uansett å mye du/dere linker meg det.
Sist endret av VitoScaletta; 24. september 2013 kl. 17:12.
Karmaloop.com
drjays.com

Bestilt fra drjays en gang tidligere, og fikk ikke med noe ekstra toll gebyrer som jeg pleier å
få normalt når jeg bestiller klær fra utlandet.
karmaloop.com burde sjekkes ut ja.. bestilte klær derfra for 2-3 år siden fikk 15-20 plagg til rundt 2000kr bla en fin jakke, noen bukser. noen gensere og 5 t-skjorter. brukes den dag idag og det er ganske unike klær som ikke det finnes flere av i norge
karmaloop likte jeg veldig bra

takk!
Er ramset opp noen online klesbutikker i denne tråden (Nettbutikker i utlandet).
Threadless har mange t-shirts. Usikker på om de sender til norge da.
Anbefaler ebay på det sterkeste! Får mye designer-klær til utrolig gode priser. Bare pass på å kjøpe fra rette selgere.
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Anbefaler ebay på det sterkeste! Får mye designer-klær til utrolig gode priser. Bare pass på å kjøpe fra rette selgere.
Vis hele sitatet...
TS ble visst litt grinete av at mennesker tipset om merkeklær, han skulle visst ikke ha det
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
driter langt pokkeri H&M

vil ha t-skjorter som er store og deilige å ha på.

Vil ha merke som nomis etc.


Skal ikke ha noe ralph lauren uansett å mye du/dere linker meg det.
Vis hele sitatet...
Syntes du det er fint med alt for store t-skjorter?
Vil anbefale deg å lese denne artikkelen.

http://www.reddit.com/r/malefashiona..._basic_tshirt/
Sist endret av t_ben; 25. september 2013 kl. 14:44.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Syntes du det er fint med alt for store t-skjorter?
Vil anbefale deg å lese denne artikkelen.

http://www.reddit.com/r/malefashiona..._basic_tshirt/
Vis hele sitatet...
Driter i hva som er fint, jeg kler meg i det jeg synes er behaglig, som store t-skjorter og baggy bukser.

driter langt i hva en på reddit har skrevet, jeg kom her for hvor jeg kan kjøpe dette ikke alt mulig annet dritt.

Sitat av kjerstin Vis innlegg
TS ble visst litt grinete av at mennesker tipset om merkeklær, han skulle visst ikke ha det
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe i mot merke klær men da skal det være Nomis, DC eller jean paul.
Sist endret av VitoScaletta; 25. september 2013 kl. 15:48.
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
.....
Vis hele sitatet...
Dude, har du sjekket ut noen av linkene postet?
Og isåfall, kan du kanskje si noe om hvorfor du liker/ikke liker dem?
Sitat av moret Vis innlegg
Dude, har du sjekket ut noen av linkene postet?
Og isåfall, kan du kanskje si noe om hvorfor du liker/ikke liker dem?
Vis hele sitatet...
har sjekket alle og liker alle bortsett fra ralph lauren
hoodboyz.com visst du ser etter baggy klær tskjortene er ganske komfy.
Visst du tenker type tall t som er lange og baggy finnes det på mange ski sider. Inspired Media for eks.
Baggy t-skjorter? Hva skjedde med å bare gå opp et par størrelser?
Sitat av CookieY Vis innlegg
hoodboyz.com visst du ser etter baggy klær tskjortene er ganske komfy.
Visst du tenker type tall t som er lange og baggy finnes det på mange ski sider. Inspired Media for eks.
Vis hele sitatet...
XLT er det beste

digger det, da er den ikke for baggy men litt lang

jævlig billig mange av t-skjortene på hoodboyz var. shiet 24kr
Sist endret av VitoScaletta; 26. september 2013 kl. 15:33.