Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 523
Hei!
Har ett lite problem med W7 Ultimate 64Bit

Jeg er stuck på Windows classik og high contrast themes. Jeg kan altså ikke skifte til Windows Aero themes.

På andre brukere fungerer Windows Aero themes helt fint, men ikke på den jeg bruker.

Jeg har alle Admin rettighetene på PC'en. Når jeg skal skifte så er theme grået ut så jeg ikke kan trykke på dem. Og når jeg velger dem manuelt fra "theme" mappen så kommer erroren: This theme can't be applied to the desktop. Har googlet den, men ingen av fix'ene som kommer op fungerer.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Klarte å ordne det.
Hvis noen skulle få problemer med dette en gang så kan dere prøve dette
1. Trykk på start menyen og søk på "services" og så trykk på services programmet.
2. Finn "Themes"
3. Trykk på Themes og sett startup type på "Automatic", så trykker du "apply" og "OK"
4. Etter det høyreklikker du på "Themes" og trykker "Stop" og så høyreklikker du igjen og trykker på "Start"
Sist endret av iColdman; 30. desember 2013 kl. 18:49.