Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1827
Heisann,

Heisann. Var i byn istad, og jeg skulle hente 200 kroner dealern skyldte meg.
Han hadde bare 0.7g hasj igjen og noe rart hvit som lukter bensin. Røyker bare hasj til vanlig og har ikke prøvd noe annent. Han sa at det var "Speed" men vil forsikre meg med dere. Det er mykt og deler seg lett opp.

http://bildr.no/view/UFVFcUJF
http://bildr.no/view/WDZ0elpX
Kan se ut som speed ja. Men igjen, det er mye som kan se ut som speed.

Hasjrøyker som skal ha 200kr ender opp med en 0.7er og speed... haha
Sist endret av Beis; 23. september 2013 kl. 16:53.
Er det trygg å sniffe? Og når du sier speed, mener du da amf?
Speed er amfetamin ja. Amfetamin kan sniffes, men det er vel aldri trygt.

Om det er amfetamin du har vet jeg ikke. Og siden ikke du vet det selv vil jeg anbefale deg å kaste hele greia og aldri tenke noe mere på det
Sist endret av Beis; 23. september 2013 kl. 16:59.
Vil bare gjøre deg oppmerksom på at dette er en teknikk brukt av dealere i årrekke.

Først gi deg en "smaksprøve" av en eller annen grunn for så å gni seg i hendene når du kommer for mer.

Men for all del, your choice
Hvis den er litt fuktig med kraftig lukt. Litt marsipanISH og lukter sterkt høres det ut som god speed. Som skal droppes/skytes. Men hell alt ut på ett cd cover og tørk det og hakk litt i det med kortet ditt så er det sniffable ;-)
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Det høres ut som en sleip dealer du har funnet deg. Han skal kunne gi deg det produktet du betaler for.

Amfetamin er ikke noe å kødde med. Hvor gammel er du? Vet du noe om rusmiddelet i det hele tatt? Vær så snill og sett deg inn i det stoffet du tenker å prøvde før du faktisk gjør det.
ArbeidsledigProletar
Og han krita 200 av deg?
Haha, pussig.
ja, bytt dealer...
Når sant skal sies, så er jo amfetaminer og stimulanter generelt sett vanvittig mye fetere enn hasj. Jeg elsker den krystallklare tankegangen som stimulanter bringer frem i en, til motsetning av den vrangforestillende, sløvende effekten av hallusinogener. Dette er jo naturligvis avhengig av formålet med rusbruken og settingen.

Siden du ikke vet med nøyaktighet hva du faktisk har, kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale deg og kaste dritten. Amfetamin er et syntetisk produkt, og alle syntetiske (gatesolgt eller apotek) produkter kan føre til betraktelig flere aggressive bivirkninger. Om ikke jeg har skremt deg ennå, så kan det i tillegg bli fremprovosert 5-25 år fra dagen du bruker det, til det trigger en evt. psykose.
Kjøp ez-test før du hiver i deg noe du ikke aner hva er. Eventuelt kast driten.