Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3193
Er det noen som vet hvilken sang det er Richard i Big Brother driver å synger på?
En skikkelig kul raggar sang.
Tror han kaller det raggarsangen.

Noen tips?
Toppen av raggar-sanger er jo selvfølgelig eddie meduza..
Personlig så hater jeg sånn musikk, men har noen kompiser som hører på det så får med meg litt av tekstene når de synger og jaller!
http://www.eddiemeduza.se/
Hater egentlig Eddie Meduza, men den sangen Richard i BB synger må jeg svinger
Så hvis noen har any clues, vær så snill si fra!
*Bump*

Jeg å vil vite hvilke sanger det er
Hehe, kanskje det må en dugnad til? Eddie Meduza ser ut til å ha gitt ut ganske mange album, og vet noen egentlig om det er han som har den sangen?
noen som har hørt noe av det han synger på da?
for da blir det sikkert lettere for folk å finne ut hva sangen heter..
Har ikke sett på Big Brother én gang, men jeg har hørt at han synger sangen Runke Balle der. Vet ikke om det er den dere mener, men det er i hvert fall Eddie som har den.
ok thanks jepser. skal sjekke ut det!

nei, det var ikke den.
Raggare? Raggaresanger? Googlet, men fant ikke noe godt svar..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
sorry for at jeg tar denna tråden opp. men den heter runke ball eller noe værtfall den eddie synger
▼ ... over et år senere ... ▼
Det er Eddie Meduza - Julesång

LITT seint svar kanskje, haha... men bedre seint enn aldri
Sist endret av Morten184; 29. januar 2009 kl. 11:26.
Velkommen til forumet skal du i allefall være!
Uppå bordet lyser juledukarna, satsen sprutar ifrån alla kukarna, runkar gjør vi alla, dette kan man kalla, gjette fest for alla spritmisbrukarna!

http://www.youtube.com/watch?v=LEYRAE-eZv4
han snakker om en ragger sang da.. prøv eddie meduza - ragga runt den er på youtube.