Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1465
Hei, Sitter nå her med en 10 pack n2o fra Jernia.
Jeg spurte i kassa etter kremdispenser, men dem viste ikke hva jeg snakket om, jeg så noe som het kremsprøyteposer der man så bildet av poser med en slags tut på enden, var ikke sikker på om det var det jeg skulle ha og det kostet 150kr.

Men nå sitter jeg her med 10 patroner, noen som vet hvordan man kan få brukt dem, trenger svar litt fort, skal jo se Internatet UK
du skal bruke de til....?
Jeg postet det i rusmidler forumet, så jeg skal jo bruke det som rus..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Spiker / syl, ballong, skrustikke, hammer og kløkt. Søk på forumet, så finner du gode oppskrifter
ok, sittet og prøvd med en tyn skrutrekker uten hell.. men takk.

Fikk det til nå, men ingen effekt.. første patronen seig gassen sakte ut av men de 3 neste kom alt ut på nesten 5-10 sek... tokk de bare rett i munnen og pustet lungene fulle og så fort ut igjen osv.. noen som vet hvorfor eller hva jeg må gjøre for at det skal virke?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Fyll opp en ballong med gassen . Ha skrutrekkeren inni ballongen mens du slår fra utsiden med hammer (forsiktig!).
Sitat av Tias
Fyll opp en ballong med gassen . Ha skrutrekkeren inni ballongen mens du slår fra utsiden med hammer (forsiktig!).
Vis hele sitatet...
Vil ikke ballongen sprekke??
10-40% av ballongene sprekker når jeg gjør det.... Har 6-9 ballonger med godsaker igjen da.... Men husk dette: Once you pop you can't stop! Tar du en, tar du resten og... Bare sånn det blir(med meg i alle fall).
Jeg hadde prøvd det med ballon bare at jeg brukte plastic pose, jeg kjente at jeg ble svimmel og veldig lett i hue og fikk en lykke følelse over meg, men ikke noen veldig stor effekt, kansje hvis jeg kune ta flere med engang, men det tar jo så lang tid og banke hull i den og fylle posen for hver gang så effekten er borte før jeg blir ferdig.
For å få mest effekt ut av hver patron pleier jeg å puste tungt og fort en stund, så jeg blir litt svimmel. Derretter puster jeg ut all luften fra lungene mine og trekker inn lystgassen, som jeg holder inne en stund. Denne metoden er rimelig effektiv, men kan være litt farlig fordi du holder inne lystgassen i lungene, ikke oksygen, så du føler ikke at du må puste ut og trekke pusten på nytt når du burde, selvom kroppen din ikke får tatt opp oksygen. Men bare ta tiden på det, å holde inne i 30 sekunder burde ikke utgjøre noe stort skadepotensiale.
▼ ... over en måned senere ... ▼
du må ha kremdispenser får da kan du ta et liten plastik pose utenfor, og så skrur du på dispenseren, og mens posen fyller seg (veldig fort) så biter du hull på posen og treker ALT inn med en gang,(kan være litt vanskelig første gang). hold inne så lenge du oreker, og pust sakte ut.
enklere blir det ikke.
Bare ta et så stort magadrag som mulig, og hold det inne til du ikke orker mer. Hvis du svimer av begynner kroppen å puste av seg selv, null problem (men for sikkerhetsskyld bør du ha en kamerat ved din side).

Kremdispenser er alt du trenger. Istedenfor å helle fløte oppi slipper du bare gassen inn i beholderen, trykker på dispenserhåndtaket, og suger i deg alt fra der hvor kremen vanligvis kommer fra. Hadde det mye gøy med dette på tidlig 90-tall..

Det fine med det er at det ikke er farlig på lik linje med butan osv. For å bli ordentlig rusa på butan må du holde på en stund, og det er lett å glemme seg og bare sitte og puste butan. Har erfaring med det òg, si. Lystgass funker fint på ett pust, men husk å fyll lungene helt og hold inne til du ikke orker mer.

Rusen åpenbarer seg idét du blåser ut, og varer 30-60 sek (virkningen kjennes i kanskje 2-3 min)
Sånn offtopic: er det du toonamy som kjøper alle lystgass patronene?hver gang jeg drar til jernia i sandvika, så er det bare "øøhh hva er det" også leter idioten eter det i en halv time og sier "øøhh vi er utsolgt!"
veldig frustrerende.